Prop

Problem z Valtra T190

Polecane posty

RU68    1113

Zrobić kalibrację (zimą problematyczne wymagany olej w skrzyni co najmniej 40*C) a jeżeli nie pomoże to niestety wymiana tarczek układu nawrotnego (jeżeli to samo i na zimnym i ciepłym oleju w skrzyni ) jeszcze  możliwe uszkodzenie uszczelniacza tego sprzęgła i olej ucieka i nie dociska tarczek wówczas na wysokim przełożeniu czuć znaczący poślizg i będzie to narastać wraz z temperaturą oleju -  ( tfu tfu tfu jednak Valtra się psuje )mam kilka i żeby nie zapeszyć ale olej filtry paliwo i jechać do końca życia i jeden dzień dłużej  - pomijam czego sam nie spier.... przez głupotę  

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Mogą być też wywalone zawory. Spotkałem sie z takim przypadkuem przy przebiegu ok 12tys h w N111.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

najprościej zacząć od zamiany cewki pod kabiną  zdaje się wszystkie są jednakowe 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prop    0
4 godziny temu, RU68 napisał:

Zrobić kalibrację (zimą problematyczne wymagany olej w skrzyni co najmniej 40*C) a jeżeli nie pomoże to niestety wymiana tarczek układu nawrotnego (jeżeli to samo i na zimnym i ciepłym oleju w skrzyni ) jeszcze  możliwe uszkodzenie uszczelniacza tego sprzęgła i olej ucieka i nie dociska tarczek wówczas na wysokim przełożeniu czuć znaczący poślizg i będzie to narastać wraz z temperaturą oleju -  ( tfu tfu tfu jednak Valtra się psuje )mam kilka i żeby nie zapeszyć ale olej filtry paliwo i jechać do końca życia i jeden dzień dłużej  - pomijam czego sam nie spier.... przez głupotę  

Dzięki za odpowiedz posprawdzam i również bez awaryjności 

2 godziny temu, Rowan napisał:

Mogą być też wywalone zawory. Spotkałem sie z takim przypadkuem przy przebiegu ok 12tys h w N111.

Dzięki za odpowiedz, jeszcze jakbym mógł prości o odpowiedz o które zawory chodzi 

 

Edytowano przez Prop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

Nie znam ceny całości  ale warto sprawdzić  cewka może nie mieć dostatecznego kontaktu na złączu  a to sprawdzić to żadna filozofia i bez wielkiego rozbierania 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Jak nie bedzie mieć „dostatecznego kontaktu” to wywali błąd otwarcia obwodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

Nie znam wartości oporu przy jakim wywala błąd ale ja zaczynam zawsze od prostego poszukiwania problemu .A teraz jeszcze myślę że zawór raczej nie bo są dwa zawory przód  i tył  a szarpanie na obydwu -więc usterka jest na części wspólnej dla obu kierunków .Ja bym dzwonił do dealera albo Paczkowa tam zawsze starają się grzecznie doradzić - nie takie bydło jak  znajomi opowiadają w innych markach 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prop    0
Dnia 30.12.2021 o 17:58, RU68 napisał:

Nie znam wartości oporu przy jakim wywala błąd ale ja zaczynam zawsze od prostego poszukiwania problemu .A teraz jeszcze myślę że zawór raczej nie bo są dwa zawory przód  i tył  a szarpanie na obydwu -więc usterka jest na części wspólnej dla obu kierunków .Ja bym dzwonił do dealera albo Paczkowa tam zawsze starają się grzecznie doradzić - nie takie bydło jak  znajomi opowiadają w innych markach 

zastosowałem się do waszych sugestii i na razie nie szarpie ale chciałbym jeszcze przeprowadzić kalibracje mogę prosić o jakieś sugestie?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

Jak chodzi po co grzebać -żeby popsuć? .Kalibracja to zmiana czasów otwierania zaworów półbiegów i mam najstarszą 2000r najnowszą 2015 pomiędzy też jest kilka i w ani jednej nie robiłem nigdy kalibracji i jeżdżą bez zastrzeżeń .

A co zrobiłeś bo napisałeś ogólnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

W Valtrze kalibracja jest automatyczna, ale ręcznie się dostraja. Mimo to jeśli są wywalone zawory od skrzyni, to nie wykalibrujesz jej, będzie szarpać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prop    0
Dnia 12.01.2022 o 20:20, RU68 napisał:

Jak chodzi po co grzebać -żeby popsuć? .Kalibracja to zmiana czasów otwierania zaworów półbiegów i mam najstarszą 2000r najnowszą 2015 pomiędzy też jest kilka i w ani jednej nie robiłem nigdy kalibracji i jeżdżą bez zastrzeżeń .

A co zrobiłeś bo napisałeś ogólnie 

wymieniłem cewki i pompę bo już była dojechana tylko wskoczył kolejny problem czasami blokuje kierownice 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

 lekkie szarpanie kierownicy w trakcie używania podnośnika to raczej normalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prop    0
19 godzin temu, RU68 napisał:

 lekkie szarpanie kierownicy w trakcie używania podnośnika to raczej normalne

lekkie jak by lekko szarpało to bym się nawet nie martwił ale ją blokuje tak że nie chce w ogóle kręcić 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

Chyba trzeba przeregulować rozdzielacz -normalnie ma dawać pierwszeństwo układowi kierowniczemu a nadwyżki na podnośnik .A spróbuj co się dzieje podpiąć pod hydraulikę silnik hydrauliczny czy pójdzie kręcić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prop    0
Dnia 19.01.2022 o 19:00, RU68 napisał:

Chyba trzeba przeregulować rozdzielacz -normalnie ma dawać pierwszeństwo układowi kierowniczemu a nadwyżki na podnośnik .A spróbuj co się dzieje podpiąć pod hydraulikę silnik hydrauliczny czy pójdzie kręcić 

Nie wiem co jest nie tak jak jechałem bo miałem robotę do wykonania to nagle straciłem biegi coś walnęło w skrzyni ale zgasiłem odpaliłem na nowo i wszystko na chwile wróciło 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

tłumaczysz niezrozumiale  "na chwilę wróciło "? Żeby nie popsuć proponuję zadzwon do Valtra polska paczkowo poproś pana Grzegorza Wawrzynkiewicza - powinien pomóc .Na Kombinujemy i będzie gorzej niż jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maniek0987
      Poszukuje opini o skrzyni direct, czy jest ona wytrzymała? Mało jest opini w internecie na temat tych skrzyń. Może lepiej sobie ja odpuścić i brać versu? 
    • Przez robert1226
      Witam wszystkich użytkowników tego modelu , piszcie swoje uwagi  spostrzeżenia o opinie .
    • Przez Sławomir111
      Dzień dobry Mam problem z Valtrą 6850 hi wyświetla mi błąd h 118 i nie podnosi tylni podnośnik . Kable są całe i mają prąd. Nie moge znaleźć przyczyny,  proszę o pomoc 
       
       
    • Przez Adam35
      Witam, przychodzę z problem podczas postoju kontrolka temperatury oleju w skrzyni świeci się a podczas jazdy miga, oraz kontrolka stopu miga cały czas niezależnie czy na zaciągniętym ręczny czy nie przed tem migala tylko na pozycji P a po wrzucenie rewersem kierunku gasła. Obstawiam że oznacza to jakiś bład lecz nie mam dostępu do instrukcji. Pacjent valtra c110

    • Przez dominik96
      Witam, 
      podpowie ktoś, gdzie szukać przyczyny Valtra t174E, wywala dwa błędy 6010 02 03 i 6010 10 03. Nie można załączyć WOM.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj