Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Najgorsze dziadostwo te opony, jedziesz po jakis krzakach tarniach itp to zaraz kapec, teraz mam ruskie voltyre to są bardzo twarde i nic się nie nabije, juz nigdy w zyciu nie kupił bym kabata, bo są po prostu za miekkie

Edytowane przez kaseton
Opublikowano

Jak na łąki czy do lasu to zaraz przebijesz, bo są bardzo miękkie. 

Przy grabieniu siana c330 na nowych oponach trzy razy kapeć w ciągu dwóch dni, a na starych od żuka można było spokojnie po wszystkim jeździć. 

Opublikowano

Zgadzam się  opona za miękka  mam w paszowozie jednego Kabata porażka druga indyiska w kabacie aby co to kapeć już dwie dętki przez nią  rozwaliłem teraz siedzi trzecia w ciagu 6miesiecy na oponie Pisze max 2.5 ATM ja jeżdżę na 4 ATM bo przy 2.5 był  cały czas kapeć  indyjska dużo twardsza guma i tak nie siada nigdy więcej nie kupię Kabata.

Opublikowano
hassi37 napisał:

Zgadzam się  opona za miękka  mam w paszowozie jednego Kabata porażka druga indyiska w kabacie aby co to kapeć już dwie dętki przez nią  rozwaliłem teraz siedzi trzecia w ciagu 6miesiecy na oponie Pisze max 2.5 ATM ja jeżdżę na 4 ATM bo przy 2.5 był  cały czas kapeć  indyjska dużo twardsza guma i tak nie siada nigdy więcej nie kupię Kabata.

Ech chłopie 2,5 Max co pisze to masz ciśnienie montażu i do tego ciśnienia opona powinna wskoczyć. A ciśnienie pracy jest inne a potem narzekanie ze flak czy kapeć jak najpierw podstawy trzeba znać. Jeśli to 10/15.3 to ciśnienie robocze 4.75 Bar


Opona 12 płócienna
Opublikowano

Ja mam w 7011na przodzie założone Kabaty, gdzieś z 8 lat. Ciągnik od 4lat mało co robi, a dwa lata w ogóle przestał. W tym roku trochę się go obudziło - nic z oponami się nie stalo

Opublikowano

Będę się przymierzał do zmiany opon z tyłu w mf255. jakiej firmy polecacie, które mają najwyższy bieżnik i szerokość jak oryginał 12.4 32, bo w nowych zaniżają teraz szerokość opon

Opublikowano

To co to za łąki, że oponę można na nich przebić ? Miałem na przodzie chyba polską firmę, nie podam jaką, gdzie do założenia wystarczyły 2 łyżki, bardzo miękka guma i o ile bieżnik był w porządku to z boku ja wybuliło i pękała. Tak było w trzech sztukach. Założyłem Kabata bo w najbliższym sklepie innych nie było, twardsza guma od poprzednich i na razie nie widzę efektów ubocznych. Ciągnik robił ok. 300 motogodzin rocznie. Na tyle mam założone diagonalne BKT, dłużej od kabata z przodu i również nie widzę zbyt wiekich efektów zużycia. Może trafiłem na dobry egzemplarz.

Opublikowano

Ja mam Kabata na przodzie w 7211 gdzie jeżdżę ze sporym obciążeniem oraz w D47 na którą ładuje spokojnie 6t a nawet może więcej i jest wszystko w porządku. Jak handlarz przywiózł mi opony do przyczepy to mówił, że małe opony od Kabata (na przód ciągnika bez napędu oraz te do przyczep) są w porządku, ale te większe napędowe są słabe i lepiej kupić coś innego, On polecał BKT.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Czy wiecie jak porównać opony zwykłe do niskoprofilowych na podstawie numeru np czemu będzie odpowiadał rozmiar 13.6R24
      w niskoprofilowych, albo 14,9R24
    • Przez Czarek525
      Witajcie. Planuję zakup nowych opon o rozmiarze 16,9R34 (420/85R34). Zastanawiam się nad takimi modelami : Alliance Agristar II, SEHA AGRO 10, Ascenso TDR 850 i ewentualnie BKT AGRIMAX RT855.
      Posiada ktoś takie opony ? Jak trzymają rozmiar ? Jak z samooczyszczaniem się z gliny i ziemi ?
      Jakie polecacie opony z niższej ewentualnie średniej półki cenowej ?
    • Przez Radek11111
      Witam, potrzebuje pomocy. Prowadzę firmę budowlaną, która zajmuje się również robotami ziemnymi. Do transportu urobku zakupiłem ciągnik new holland t7550 oraz przyczepę wywrotkę meiller kipper 18t ( potrzebuję wywrot na trzy strony z racji pracy na drogach). W przyczepie opony ciężarowe 385/60 r22,5 piasta 280mm. Wystarczy że jest trochę mokro albo miękko i ciągnik z przyczepą zakopuje się. Z jednej strony usłyszałem że przyczepa samochodowa za mało naciska na ciągnik ( z tym nie jestem w stanie nic zrobić ), z drugiej usłyszałem że problemem są opony ciężarowe. Moje pytanie jest takie czy da radę założyć oponę rolniczą do felgi ciężarowej i czy przy mojej feldze 11,75 szerokości da coś założenie opony rolniczej szerokości 400 czy może przy tej dmc przyczepy ta opona i tak jest za wąska ? Zastanawiam się jeszcze nad kupnem felg 22,5x14 i wtedy opona 500/60 ? Czy może ktoś miał taki problem i podpowie jak sobie z tym poradzić ? Z góry dziękuje za podpowiedzi. 
    • Przez Dawix321
      Cześć, czy ktoś w was może ma u siebie w ciągniku któryś z wymieninych opon: 
      - Kabak 
      - Ozka 
      - MRL 
      Zaoferowano mi takie do Zetora potrzebuje je w rozmiarze 16.9 R34 i zastanawiam się, na które się zdecydować. Może sami macie u siebie takie założone, lub ktoś z waszej rodziny czy znajomych i moglibyście krótko opisać czy warto na któreś z nich się zdecydować.  Dodam, że wszystkie są 14-sto płucienne. Pozdrawiam! 
    • Przez kuna9977
      Czy ktoś ma doświadczenie z tanimi oponami np. Oska, ascenso. Jaką tanią firmę byście polecili do KOMBAJNU za oske 2500 netto, petlas 2600  a np. używana trelleborg 1500-2000 tyś sztuka bieżnik mniej niż 50% jak uważacie lepiej kupić używaną markową czy tanią nową. Używek jeszcze nie byłem jechany oglądać więc też nie wiadomo jak wyglądają czy nie są popękane kupując nowe dołożę 1000-2000 za dwie. Petlas mam w rozrzutniku 3 rok i nic się nie dzieje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v