Skocz do zawartości

Lemiesze z firmy Rolland


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale czy h.. byka boli gdy się krowa cieli???

Co winna jest firma że kurier dał ciała??? Myślisz że firma zna wszystkich kurierów w kraju??? Firma podpisuje umowę z kurierem, szykuje paczki, które odbiera kurier, i na tym się kończy odpowiedzialność firmy

Pretensje można mieć, ale do kuriera, a nie firmy wykonującej

Opublikowano

Baton nie poniosłeś żadnych strat to olej sprawę, wyluzuj i ich omijaj. Nie ma co się spinać. 

1 minutę temu, bratrolnika napisał:

ale czy h.. byka boli gdy się krowa cieli???

Co winna jest firma że kurier dał ciała??? Myślisz że firma zna wszystkich kurierów w kraju??? Firma podpisuje umowę z kurierem, szykuje paczki, które odbiera kurier, i na tym się kończy odpowiedzialność firmy

Pretensje można mieć, ale do kuriera, a nie firmy wykonującej

Z przyzwoitości sporo firm wysyła info że paczka została wysłana. 

Opublikowano
29 minut temu, baton386785 napisał:

I Ty jesteś bliżej zrozumienia sytuacji.

Musisz od początku przeczytać, cały temat. Tam jest nawet foto z korespondencji. To możesz zrozumiesz o co chodzi.

Tak samo śruby od montażu Rolland daje 8.8. A od Stankiewicza mam w szafie, to już są fi 12.9. Wiec gdzie lepsza jakość???

Kuźwa są tańsze to i śruby 8,8 dali , no widzę że kolega chciałby jakość jak oryginał w cenie u Józka z rynku 

Opublikowano

Ja tutaj tylko napisałem, aby nikt się nie działał na coś złego. Widać za bardzo nikt tutaj nie grzeszy inteligencja.

35 minut temu, bratrolnika napisał:

Czytałem i rozumiem 

Oni wywiązali się z umowy, wysłali ci paczkę, a ty tej paczki nie odebrałeś. Firma poniosła koszty wykonania, koszty wysyłki, a ty łaskawie powiedziałeś że mogą ci wysłać ją jeszcze raz. Kiedy firma poprosiła cię o przedpłatę, żeby po raz kolejny nie okazało się że poniosą koszty wysyłki a ty znów nie odbierzesz paczki, wtedy ty się wypiales na nich i kręcisz aferę. 

Dodam jeszcze: przez ostatnie trzy lata wysłałem sam 300 paczek, otrzymałem pewnie niewiele mniej, więc coś tam o wysyłkach wiem. 

Podasz tego maila do nich czy mam w internecie szukać??? 

Przeczytaj dokładnie jeszcze raz cały temat! Jest na jednym zdjęciu widoczny do nich e-mail. Tam godzinę korespondencja z e-mail.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, baton386785 napisał:

Kurier nie zostawił żadnego awizo. Za pwirszym razem do mnie kurier zadzwonił ze ma paczkę. Ja mówiłem ze nic nie wiem o paczce, ze była wysłana. Wiec zawiózł na magazyn. A mnie nie było w domu. Wiec kurier przyjechał na drugi dzień, kasę uszykowalem w razie czego na dworze. Akurat musiałem wyskoczyć na godzinę, zawieź towar klientowi. Kurier był, ale do mnie nawet nie zadzwonił, tylko zrobił drugie awizo. A kasa była uszkowana, gdyby zadzwonił zostawił by paczkę, i kasę wziął i pojechał. Wiec paczka trafiła na magazyn. I odbiór już tylko samemu z magazynu. Paczka tam mogła być do 5 dni. A ja nie mam swojego samochodu, i drugie 60km do magazynu mam. I napisałem do nadawcy, ze prawdopodobnie nie odbiorę. A napisałem tak, ponieważ musiałem zorganizować transport. Wiec nadawca nie czekał,  tylko cofnął towar do siebie.

czyli jednak kurier był, a nie że nie dojechał

dwa-piszesz że pojechałeś do klienta, a jednocześnie dwa zdania później że nie masz samochodu i nie masz czy po paczkę jechać

trzy-po tym jak piszesz w tym mailu to nie dziwię się że nie chcą z tobą gadać, tak to możesz z nielubianym sąsiadem przez płot gadać, a nie interesy w internecie robić

 

47 minut temu, baton386785 napisał:

Widać za bardzo nikt tutaj nie grzeszy inteligencja.

widzę że ty uważasz się za nieomylnego, jeszcze zrób ze dwie takie akcje, to lemiesze będziesz w Niemczech zamawiał, bo wszystkie firmy się na ciebie wypną... no, może poza tak reklamowanym przez ciebie Stankiewiczem

 

Edytowane przez bratrolnika
  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano
5 minut temu, bratrolnika napisał:

czyli jednak kurier był, a nie że nie dojechał

dwa-piszesz że pojechałeś do klienta, a jednocześnie dwa zdania później że nie masz samochodu i nie masz czy po paczkę jechać

trzy-po tym jak piszesz w tym mailu to nie dziwię się że nie chcą z tobą gadać, tak to możesz z nielubianym sąsiadem przez płot gadać, a nie interesy w internecie robić

 

widzę że ty uważasz się za nieomylnego, jeszcze zrób ze dwie takie akcje, to lemiesze będziesz w Niemczech zamawiał, bo wszystkie firmy się na ciebie wypną... no, może poza tak reklamowanym przez ciebie Stankiewiczem

 

 Samochód jest ojca. Wiec myślałem z nim skonsultować, co i jak. A ojciec ma problemy z alkoholem. A w tych dniach był pijany, wiec jak mialem z nim gadać. Ja mówię prawdę.

A to pierwszy zestaw w Polsce, do najnowszego internetu satelitarnego. Miałem go w ramach testów.

FA25AF81-1160-47B0-8AEB-D135AE6771E9.jpeg

  • Haha 1
Opublikowano
2 godziny temu, jajonasz napisał:

Przeca każda firma kurierska informuje o planowanej dostawie, jak nie mailem to smsem, no ludzie kochani, co za brednie, że można o dostawie nie wiedzieć xD 

Właśnie nie dostałem żadnej informacji.

Opublikowano (edytowane)

Te odkladnice co założyłem do pługa od Rollanda, nie dolegają tak 5mm do korpusu. Jak jest taki prześwit pomiędzy korpusem a odkładnicą. Ciekawe jak to się przełoży na prace. Czy coś nie strzeli.

Edytowane przez baton386785
Opublikowano

@stempos1980 nie mam konia 🙃

Adam może narazie od firmy Rolland kupie sobie odkładanice pół śrubowe do starego UG bo chyba robią 

Opublikowano
9 minut temu, baton386785 napisał:

Nie jest jeszcze powiedziane, czy nie będę miał pozwu przez firmę Rolland. Wszystko jest możliwe. To jednak 660zl straty.

Jak dostaniesz, to nie za 660 zł tylko za czarny PR który tu uprawiasz, a dobry papuga tak Ci  zrobi koło d*py, że do końca życia będziesz orał UG2 

  • Like 1
Opublikowano
9 minut temu, baton386785 napisał:

Nie jest jeszcze powiedziane, czy nie będę miał pozwu przez firmę Rolland. Wszystko jest możliwe. To jednak 660zl straty.

Dla firmy te 660zł to nie żaden pieniądz, tym bardziej że jeśli nie tobie, to komuś innemu z czasem sprzedadzą te elementy, poleżą rok czy dwa na półce i klient się trafi. 

A smialbym się gdyby okazało się że te prawie oryginały co żeś kupił okażą się dziadostwem, i za dwa lata sam podkulisz ogon pod siebie i będziesz chciał kupić to co teraz tak ci nie pasuje

Opublikowano
3 minuty temu, Ursus932 napisał:

@stempos1980 nie mam konia 🙃

Adam może narazie od firmy Rolland kupie sobie odkładanice pół śrubowe do starego UG bo chyba robią 

Mialem nie pisać już o twoim pługu  bo twoje myślenie to najtrwalsze konstrukcje oslabi ale musisz szukać  jak się nie mylę 1023

Opublikowano
14 minut temu, jajonasz napisał:

Jak dostaniesz, to nie za 660 zł tylko za czarny PR który tu uprawiasz, a dobry papuga tak Ci  zrobi koło d*py, że do końca życia będziesz orał UG2 

Co to znaczy PR?

Opublikowano
12 minut temu, stempos1980 napisał:

Mialem nie pisać już o twoim pługu  bo twoje myślenie to najtrwalsze konstrukcje oslabi ale musisz szukać  jak się nie mylę 1023

Tak takie numer 

Adam no nie unikaj mnie , lubię Ciebie 😊, ale zobacz taki @Bananek miał zachodni a kupił unie tur i zadowolony , no jemu już chyba nie zarzucisz że jest dziwny jak ja , chyba podobny jest do was normalnych 🙂

 

Opublikowano
3 minuty temu, Ursus932 napisał:

Tak takie numer 

Adam no nie unikaj mnie , lubię Ciebie 😊, ale zobacz taki @Bananek miał zachodni a kupił unie tur i zadowolony , no jemu już chyba nie zarzucisz że jest dziwny jak ja , chyba podobny jest do was normalnych 🙂

 

Tylko żółty nie podał konkretnego powodu dlaczego zmienił i jakiego miał zachoda.

Są pługi co tylko oryginał i brak zamienników i byle pier**lą kosztuje duuuużo

Opublikowano

Tak szczerze powiedziawszy to w dupie mam co kto myśli o mojej decyzji zmiany zachodniego na polski pług. Tamten mi nie pasował to sprzedałem. Nie wiedziałem wtedy jeszcze co bym chciał, ale akurat we wiosce był na sprzedaż unia Tur i właściciel pozwolił mi wziąć go na testy. Byłem w bardzo komfortowej sytuacji, bo kupując od handlarza mało kto pozwoli potrstowac na swoim polu. Spodobał mi się i już został. Ale tamte overum i unia tur to zupełnie dwie różne klasy pluga. Tamten miał zabezpieczenia sprężynowe, ale nie non stop, ten jest na resorze.

Opublikowano (edytowane)

ale za to sie ogaaaadasz, zanim kupisz.

Edytowane przez pafnucy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zbycho77
      Witam forumowiczów . Pług 3 , wymiana siłownika obroty z jednego węża na dwa . Założony nowy siłownik i kostka obrotu . Strasznie ostro startuje obrót do połowy , resztę obrotu wykonuje powoli i płynnie . Co może być przyczyną ?  Założyć dławik na zasilaniu ?  Regulacja na kostce nie pomaga .
       
    • Przez qkohe155
      Wiecie czy ktoś regeneruje takie kostki, lub gdzie można kupić coś w rozsądnych pieniądzach?
      Mam pług Kverneland EG85 vario i od początku zeszłego sezonu nie działa mi w pełni kostka hydrauliczna/zawór.
      Pług obrotowy z vario i liniowaniem z pamięcią, czyli do obrotu się składa sam i później wraca do poprzedniej szerokości. Z kostki wychodzą 4 węże do ciągnika i 5 do siłowników (do siłownika od vario 3).
      Pług 4 sezony zachował się prawidłowo(choć na koniec już chyba nie idealnie - liniowanie odbywało się równolegle z obrotem i nie wiem czy tak ma być). 
      Obecnie pług zaczyna się obracać, zatrzymuje się w połowie, przypomina sobie o liniowaniu i zaczyna się składać, a że później zamiast kontynuować obrót rozkłada się z powrotem i na koniec obraca również z powrotem. Na szczęście po ręcznym złożeniu da się go obrócić normalnie, ale jest to trochę upierdliwe.
      Dodam, że przed zeszłym sezonem dołożyłem mu ramię hydrauliczne i musiałem w tym celu zmienić kierunek obrotu z kołem do góry, na kołem w dół, ale jest to jak najbardziej fabryczne rozwiązanie i tak jak pisałem początki problemów zaczynały się chyba już wcześniej.
    • Przez Dragon36
      Witam co sądzicie o krojach nożowych do pługa jako tańsza alternatywa dla kroi talerzowych? Czy ktoś używa, jak to się sprawdza?
    • Przez kali1988
      Witam wszystkich. 
      Szukam plugu obrotowego do ciagnika 80km coś byście polecili?
      Mam na oku lemken opal 35/105 RLSH tylko nie jestem pewien czy uciągne... ziemie bez żadnych górek ale ciężkie. 
      Z góry dzięki za pomoc
      VID-20251118-WA0003.mp4  




    • Przez Przemek15
      Czy może mi ktoś wyjaśnić parę rzeczy z tym związanych, bo miałem przyjemność orać, ale nie miałem przyjemności ustawiać pługa. Coś nie coś o tym wiem, ale różne źródła różnie podają o różnych regulacjach. Do czego właściwie służy i czym jest regulacja szerokości pierwszej skiby? W Agromechanice napisali, że dostosowuje się ją do rozstawu tylnych kół ciągnika. W RPT piszą, że: "...regulacji pirwszej skiby dokonujemy w drugim przejeździe. Pierwszy korpus powinien nieco nadkładać, aby wyrównać powierzchnię z poprzednim przejazdem". Piszą też, że ma to związek ze ściaganiem pługa, albo, że ma to wpływ na równomierną szerokość pozostałych skib. W starszych pługach zagonowych ramowych zawieszanych mamy w stojaku oś wykorbioną, która podobno służy do regulacji właśnie pierwszej skiby a zarazem punktu pociągowego (w obracalnych jednobelkowych te ustawienia dokonuje się razem lub oddzielnie śrubą rzymską albo siłownikiem). Ale przecież za pomocą tej os wykorbionej za pomocą korbki nie zmieniamy w rzeczywistości szerokości tylko pierszej skiby, ale wszystkich jednocześnie zmieniając przy tym jakby kąt natarcia lemiszy. I inne źródłą podają, że zmiana tej szerokości powinna być następstwem zmiany głebokości orki tak, aby był zachowany jednakowy stosunek szer. do gł. korpusu. Im głebiej tym szerzej i na odwrót. Na zimę znowu lepiej zostawić glebę w ostrej skibie (wysztorcowaną), czyli głęboko i wąsko. Zupełnie innym zagadnieniem jest regulacja szerokości roboczej pługa, która w starszych pługach nie występuje. Może być mech. skokowa albo hydrauliczna płynna i co ciekawe zmiana tej szerokości nie zmienia kąta natarcia lemiesza. Bodajże chodzi o zasadę czworoboku przegubowego. Jeszcze innym zagadnieniem jest zmiana szerokości orki poprzez odejmowanie i dokładanie korpusów. Belka w takim przypadku musi mieć budowę kołnierzową, czy jak kto woli teleskopową, aby po odjęciu od tyłu korpusu nie wystawałą "pusta" belka. W Agromechanice jeszcze bardziej motają, bo piszą, że ustawia się szerokość orki przy pomcy dwóch regulacjI
      -poprzecznej, czyli ustawienia szer. pierszej skiby
      -podłużnej, czyli ustawienia pługa po takim kątem, aby uzyskać nominalną szerokość pługa i optymalny nacisk płozu na ściankę bruzdową
      Po pierwsze jak może być coś takiego jak podłużna reg. szer. orki? A potem piszą, że pożadana jest też możliwość regulacji szerokości orki. To już mamy jakieś trzy regulacje szerokści orki. I jak tu się nie zgubić?
      I jak to jest jest z tą regulacją głębokości w nowszych pługach obracalnych? Bo piszą, że ustawiamy za pomocą kółka kopiującego, a to jakaś bzdura, bo obecnie stosuje się regulację siłową a nie kółko, chyba, że pług przyczepiany, ale te zostawmy, bo jeszcze większy mętlik będzie. Regulacja siłowa czy pozyzycyjna wyklucza kółko kopiujące na pewno, a jak ktoś chce pracować za pomocą regulacji kopiującej (kółka) to musi ustawić podnośnik na dociążąnie (regulację ciśnieniową), czyli podnoszenie pod mocno zmniejszonym ciśnieniem tak aby nie dało rady podnieść pługa od ziemi (wiadomo wtedy tracimy dociążanie tylnej osi masą pługa). Jeszcze inną regulacją jest w nowszych pługach przesuwanie wzdłużne pługa tak, aby wychylić pierwszy koprus poza rozstaw kół ciągnika i wtedy obydwa koła jadą po caliźnia. Co to daje tylko praktycznie? O poziomowaniu nie wspominam, bo jest dla mnie zrozumiałe, ale prosiłbyłbym Was o jakieś uporządkowanie tego, ewentualne poprawienie i wyjaśnienie co kiedy w jakich pługach (z wyjątkiem przyczepianych) i w jaki sposób oraz po co. Chodzi mnie głównie o pługi zawieszane zagonowe (starego typu bez reg. szer. rob.) oraz jednobelkowe obracalne zawieszane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v