CaseBizon

Uszczelka pod głowicą JD 6620

Polecane posty

CaseBizon    9
Wysiadła uszczelka pod głowicą Kilka osób mówiło mi żeby kupić ja od Claasa ponieważ są grubsze i metalowe, twierdzą że te orginalne od John Deere są wadliwe i szybko siadają. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie ? Przy okazji zapytam jakiej firmy kupić wtrysk ? Silnik na zwykłej pompie John Deere 6620 SE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

ogólnie to co mówi to ma mało odniesienia do rzeczywistości bo jeszcze nie widziałem dmuchnietej uszczelki na innym cylindrze tylko na 3 lub 4 lub 6 ( zależności ile ma cylindrów zawsze ostatni) i to przez przegrzanie silnika a nie wtryski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

Nie zakładam nowego tematu- mam 6420 i zauważyłem od dwóch dni, że podczas zapalenia zimnego bardzo dymi na niebiesko przez ok minutę, potem jest już dobrze. Dzisiaj odkręciłem korek od płynu to było tam ciśnienie. Mazi na razie nie widzę, ale czy to uszczelka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AGRISupport    7
wyrebski1 napisał:

Nie zakładam nowego tematu- mam 6420 i zauważyłem od dwóch dni, że podczas zapalenia zimnego bardzo dymi na niebiesko przez ok minutę, potem jest już dobrze. Dzisiaj odkręciłem korek od płynu to było tam ciśnienie. Mazi na razie nie widzę, ale czy to uszczelka?

może to być olej zalegający w kanałach. uszczelniacze na zaworach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

Jednak sprawa się rozwiązała, to była uszczelka. Tylko znów mam problem, bo po tej naprawie( nie wiem ale pewnie przypadek) zauważyłem, że nadciśnienie mam w zbiorniku paliwa. Po odkręceniu korka syczy i to naprawdę sporo do tego stopnia, że nawet zbiornik robi się napuchniety. Właśnie po odkręceniu widzę jak zbiornik wraca do stanu pierwotnego, przecież może mi go rozerwać! Co to może być, korek wymieniłem i jest to samo, pompa jest zwykła, nie CR?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj