BosMan2

Landini 6550 1985r Potrzebuje paru informacji.

Polecane posty

BosMan2    0

Witam niedawno zakupiłem Landini 6550 dziś podczas jazy ciągnikiem zaświeciła mi się lampka i nie mogę bądź nie potrafię znaleść od czego ta lamka jest (zdj w załączniku) Jeśli znajdzie sie osoba posiadająca wiedze lub sam ciągnik to chciałbym się więcej dowiedzieć np. działanie podnośnika niby sam już w miare sobie daje rade ale nie jestem pewny czy wszystko robie dobrze bo w landini jest chyba na odwrót niż w MF że wajcha od siedzenia jest wajchą siłow ą?

lan3.jpg

lan2.jpg

lan1.jpg

Edytowano przez BosMan2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1210    5

żółta kontrola od obrotów/ włączenia wałka a następna powinna być czerwona od przedniego napędu a ostatnia od ręcznego hamulca,

na dole światła i kierukowskazy (niebieskie i zielone kontrolki)

co do wajchy od siedzenia mniejsza regulacja podnośnika siłowa- pozycyjna a większa od podnoszenia opuszczania podnośnika. Z tyłu małe dźwignie od hydrauliki zewnętrznej. Wszystko pod warunkiem , z nic nie było kombinowane

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BosMan2    0
8 minut temu, 1210 napisał:

żółta kontrola od obrotów/ włączenia wałka a następna powinna być czerwona od przedniego napędu a ostatnia od ręcznego hamulca,

na dole światła i kierukowskazy (niebieskie i zielone kontrolki)

co do wajchy od siedzenia mniejsza regulacja podnośnika siłowa- pozycyjna a większa od podnoszenia opuszczania podnośnika. Z tyłu małe dźwignie od hydrauliki zewnętrznej. Wszystko pod warunkiem , z nic nie było kombinowane

Dziękuję za odpowiedz jak sprawdze to dam znać czy to to a co do kontrolek to obok nie nie może być od napędu, ciągnik 2x4 nie 4x4. Co do hydrauliki to się zgadza z tyłu obok siedzenia są też dwie dzwigieniki od hydrauliki zewnętrznej. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie hydrauliki trochę cięzko mi to wytłumaczyć ale miej więcej chodzi mi o to czy da się zatrzymać podnośnik w dowolnej pozycji czy to kwestia wprawy czy coś, poprostu podnośnik albo idzie do góry albo na dół. Wcześniej używałem t25 i tam to poprostu podnosiłeś wajche do góry podnośnik szedł do góry puszczałeś to zatrzymywałe się w danym miejscu. Jestem że tak powiem "świeży" w podnośniku pływającym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1210    5

kwestia wprawy ile przesuniesz wajche tyle podniesiesz/ opuscisz. przy zgaszonym może ci opadać podnosnik  po zapaleniu automatycznie wróci do poprzedniej wysokości. Z tyłu po prawej stronie masz dźwgnie do podnoszenia opuszczania podnośnika 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BosMan2    0
2 godziny temu, 1210 napisał:

żółta kontrola od obrotów/ włączenia wałka a następna powinna być czerwona od przedniego napędu a ostatnia od ręcznego hamulca,

na dole światła i kierukowskazy (niebieskie i zielone kontrolki)

co do wajchy od siedzenia mniejsza regulacja podnośnika siłowa- pozycyjna a większa od podnoszenia opuszczania podnośnika. Z tyłu małe dźwignie od hydrauliki zewnętrznej. Wszystko pod warunkiem , z nic nie było kombinowane

Zgadza się ta kontrolka o którą pytałem jest od obrotów wałka. Dziwignia była delikatnie wciśnięta.

 

1 godzinę temu, 1210 napisał:

kwestia wprawy ile przesuniesz wajche tyle podniesiesz/ opuscisz. przy zgaszonym może ci opadać podnosnik  po zapaleniu automatycznie wróci do poprzedniej wysokości. Z tyłu po prawej stronie masz dźwgnie do podnoszenia opuszczania podnośnika 

Chciałbym się jeszcze zapytać o sprzęgło które znajduję się obok kierownicy wiem że trzeba włączyć na off gdy zmienia się prędkość wałka ale jak to działa? Niby tłumaczyłem ten napis ale tam jest napisane z grubsza że podczas jazy to sprzęgło nie może byc w pozycjii off {bynajmniej tak przetłumaczył tłumacz google a o zastosowaniu nic nie ma. (zdj w załączniku).

A drugie moje pytanie do czego służy wajcha pod siedzeniem pokrętło jest od wydatności chydrauliki chyba ale do czego służy wajcha znajdująca się obok tego pokrętła? Nie da się jej ani wyciągnąć anie zbytnio przeręcić jakieś 1-2cm ale to raczej poprostu luz bo nic nie przeskakuje (zdj w załączniku)

lan d22.jpg

lan d2.jpg

Edytowano przez BosMan2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dźwignia pod siedzeniem służy do regulacji prędkości opadania ramion podnośnika. Fabrycznie nie wiedzieć dlaczego jest zblokowana. Tak było i w moim Landini. Odblokować można bez rozbierania rozdzielacza. Wystarczy przesunąć zapadkę za tuleją w którą wchodzi pręt tego pokrętła. Wtedy zwiększa się zakres pracy tej dźwigni. Przesuwając ją do góry spowalniacz . Bardzo przydatne przy ciężkich zawieszanych maszynach. Max.do góry zablokuje możliwość opuszczenia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dreik
      Witam posiadam ciągnik Lndini 8550(mf 294) chciałem wymienic olej w tylniej zwolnicy nigdzie nie widze korka spustowego ani do wlewania i niewiem czy jest połączona zwolnica ze skrzynią biegów bo jak sprawdzałem na stronie shell to niby jest osobny olej do zwolnicy. Jaki polecacie olej do skrzyni biegów
    • Przez xzibit0000
      Witam. Mam problem dłuższy czas. Mianowicie falowanie obrotów ciagnika. Czasami podczas gaszenia sam zwiększa obroty i powoli gasnie. Na niskich obrotach słaby. Dopiero gdy turbina zaskoczy to coś tam czuć ale to musi się konkretnie rozgrzać.
      Filtry wymienione. Pompa Delhi. 

    • Przez mrrobsont
      Witam ! Od niedawna jestem posiadaczem Landini legend 145 deltasix 2002r. Traktor po ruszeniu wyświetla błąd AL 93 i czasem AL 96 i cały czas wyje buzer. Ciągnik normalnie jeździ zmienia biegi tylko poł biegi uruchamiam ze sprzęgłem  a powinien chyba bez. Proszę o pomoc co to może być. 
    • Przez DAREX
      Witam wszystkich mam taki problem w Landini legend 115 mianowicie gdy zapalam ciągnik to tak jakby był na hamulcu wciskam przycisk półbiegu to się odblokowuje jadę na tym półbiegu i włączam półbieg i naciskam sprzęgło to ciągnik zachowuje się tak jakby hamował. Może ktoś na forum by coś  mi podpowiedział co może być przyczyną tej usterki
    • Przez Szmaja
      witam!
      Chciałem założyć temat typowo do landini 8550, ponieważ nie dawno kupiłem i chciałbym dowiedzieć się o nim jak najwięcej.
      głównym bólem mojego landini jest to że nie działa, albo nie wiem jak wyłączyć hydraulike na której dźwigni, zmieniam i kręce wszystkimi ale coś nie chce zaskoczyć.
      a jeszcze jedno jak powinny być ustawione zawory ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj