Krzyszt11

Zetor 3320 nie ma prądu po włożeniu kluczyka nie można go zapalić stacyjka wymieniona nie wiem co robić proszę o pomoc

Polecane posty

Krzyszt11    0

Zetor 3320 nie ma prądu po włożeniu kluczyka nie można go zapalić nie reaguje na starter stacyjka wymieniona i nic bezpieczniki są dobre nie wiem co robić proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3052

jako ze to pierwszy post to mozna wybaczyc pisanie w temacie o ursusach . zaden szanujacy sie wlascicel zetora tu nie zaglada😛.

popatrz na kable czy nie upalone, przepatrz kostki czy nie widac nadpalenia, prad dochodzi do bezpiecznikow, styki sa niewypalone i luzne.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrofix224    26

Rozumiem, że klemy i masa sprawdzone, oraz wyłącznik masy. Przewód idący od śruby na rozruszniku odpowiada za zasilenie odbiorników i jest on łączony z wiązką od deski rozdzielczej za pomocą kostek, w 7211 jest ich 8, poszukał bym kostki do której jest podpięty grubszy przewód (ten od zasilania) i sprawdził bym czy nie jest wypalony styk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzyszt11    0
2 godziny temu, agrofix224 napisał:

Rozumiem, że klemy i masa sprawdzone, oraz wyłącznik masy. Przewód idący od śruby na rozruszniku odpowiada za zasilenie odbiorników i jest on łączony z wiązką od deski rozdzielczej za pomocą kostek, w 7211 jest ich 8, poszukał bym kostki do której jest podpięty grubszy przewód (ten od zasilania) i sprawdził bym czy nie jest wypalony styk.

Tak

Wszystko sprawdzone na kruórtko pali a z startera nie bo nie ma prądu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    196

czujnik na sprzęgle lub skrzyni


bo rozumie że wszystko inne działa kontrolki wskaźniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrofix224    26

Można podciągnąć przewów od rozrusznika do stacyjki na zasilanie i wtedy sprawdzić czy jest prąd, jeśli się pojawi, to najpewniej jest upalony styk na kostce na co dalej stawiam. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzyszt11    0
Napisano (edytowany)
3 godziny temu, gosciu506 napisał:

czujnik na sprzęgle lub skrzyni

 

bo rozumie że wszystko inne działa kontrolki wskaźniki

 

Kątrolki się nie świecą wskażniki terz nic

Edytowano przez Krzyszt11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1136

A słownik działa?


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3052
Napisano (edytowany)

chcesz fachowej porady to napisz w temacie o zetorach-moze lepiej nie, bo dopiero tam beda sie z ciebie smiac 🤣.

masz jakis miernik czy nawet kontrolke z kabelkami ? na zetora wystarczy,sprawdz w skrzynce bezpiecznikow czy jest napiecie -od tego zalezy co dalej bedziesz robil, przyczyna moze byc nawet lipny bezpiecznik -taki plastikowy z blaszki.

grube czerwone kable sa od zasilania!!!!

Edytowano przez jacus

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj