Polecane posty

która z tych przyczep jest najbardziej wytrzymała d35 d44 d45 d46 d47 d50 itd chodzi mi o rame która najmocniejsza i grubość podłogi itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    433

No pewnie że d50 choć to czyba sztywna d55 bedzie wywrot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytanowyJanusz    1032

od siebie mogę powiedzieć że jeśli wywrotka to tylko d47, d55- przy podwójnych burtach warto zamknąć dolną ramę, jeśli sztywna to d46- mam takie dwie na ramie gorącowalcowanej, tutaj na forum zobacz sobie u @czesio200 jakie ma eleganckie d46 przerobione na wywrotki

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomasz0611    1606
Napisano (edytowany)
17 minut temu, tytanowyJanusz napisał:

d55- przy podwójnych burtach warto zamknąć dolną ramę

Na D55 przy podwójnych burtach wchodzi 9t pszenicy, więc nic dziwnego, że nie wytrzymuje, jak ma 6t ładowności a zapakowane na nią jest 9t. Każda przyczepa jest dobra, jeżeli ładuje się na nią tyle ile przewidział producent a nie tyle "ile wejdzie".

Edytowano przez Tomasz0611
  • Like 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    688

d 50 przerobione na wywrot mozna kupic w dobrych pieniadzach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    469

Posiadam D633 sztywna, można kupić w dobrej cenie tylko jest to ciężarowa ( nie było rolniczej ) i jak coś to trzeba zmienić przeznaczenie. 

Ale co do samej przyczepy - przy burtach 50 cm to 6 T pszenicy się nie zmieści, ja mam dodatkowo 30 cm nakładki i tak do 7 T wchodzi. Jeśli chodzi o ramę, osie, skręt i przedni wózek ( w tej jest wykonany z elementów na gorącowalcowanych ) to jest to przepaść w stosunku do d47 a bardzo często widzę takie 4,5 T co mają więcej zboża na sobie niż moja. Jak ma to wytrzymać skoro sztywna przyczepa waży o wiele więcej niż wywrotka? Żadne zamykanie profili w d47 nic nie da, nie dla takich ciężarów. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    159
Napisano (edytowany)

D55 ciężko znaleźć, z wszystkich najlepsza ew. rama do wzmocnienia .D 50- ciężka,sztywna,  mało praktyczna. D 47 - tylko przy korzystnej cenie- wszystko się gnie. D 46 rama hutnicza , dobra baza do przeróbki  na wywrot. Obydwie - D46 i D47 posiadają słabe osie i przedni wózek , Skrzynia 50+50 jest trochę na wyrost. D45 rama hutnicza, przedni wózek ze stali hutniczej , ale gnie się pod obrotnicą (tylko stary typ -rolkowy) ,Fabrycznie blacha na podłodze 3 mm  , wąski rozstaw kół. Reszta  mało atrakcyjna.

Może inaczej , jakim ciągnikiem ma być ciąganie. 

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    754
rolnikelektryksdhh napisał:

może być bez wywrotu

nie wiesz co mowisz przyczepa na gospodarstwo tylko wywrotka.

  • Like 1

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    227

Ja mam pytanie innego typu, jaki rozmiar gwintu jest na węzach od wywrotu w D 47?


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    17913

jak dobrze pamiętam to 22x1,5

przynajmniej gotowe węże opisane jako "do D-47" mają takie zarobione końcówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    2893

Tak 22x1.5 standard. Tylko że przyłącza pod silownik nie sa ze stożka tylko plaskie z uszczelka o tym trzeba pamiętać.


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    227

Pytam bo mam zamiar założyć rozdzielacz, żeby wyprowadzić gniazdo kiprowania na drugą przyczepę. Dzięki za pomoc.


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    2893

zawór 3 drogowy z gwintami 22x1,5 ja tak mam.

  • Like 1

czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    469

Tylko w zestawie pierwszej do tyłu nie kipruj :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    688

Nie lepiej dosciagnac 2 waz do ciagnika? Nie tzreba bedzie wysiadac z ciagnika zeby zawor przestawic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    469

Albo zaszaleć i założyć zawór sterowany elektrycznie, pozycję zawsze otwarty dać na pierwszą a po zasileniu prądem na drugą. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    227
Napisano (edytowany)

Najlepiej żeby się nie narobic to założyć zawór sterowany siłą umysłu... Się pierdolamento zrobiło w tak porządnym temacie 😅

Edytowano przez master20002

Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    966

od d47 z daleka
najmocniejsza będzie oczywiście d50/633, tylko problem tych pierwszych to obrotnica na rolkach i w starszych rocznikach szeroka oś
d46 też ma mocną ramę, choć ma też te same problemy co bliźniacza wywrotka, czyli słaby dyszel, wózek przedni, czy uginające się czopy osi


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    2893

2 wąż podpinac  to tez srednio. Ja mam zawory i jest spoko i tak trzeba wysiadac do burt itp.


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    469
1 godzinę temu, izydor6280 napisał:

od d47 z daleka
najmocniejsza będzie oczywiście d50/633, tylko problem tych pierwszych to obrotnica na rolkach i w starszych rocznikach szeroka oś
d46 też ma mocną ramę, choć ma też te same problemy co bliźniacza wywrotka, czyli słaby dyszel, wózek przedni, czy uginające się czopy osi

d47 ma mocniejsza ramę od d46 - jak nie wierzysz to w d46 przerób wywrot na 3 strony i kipruj tak 6 T do tyłu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    2893

Jak dobrze przerobi to wytrzyma kiper do tylu z lepszym ladunkiem jak d47. Znaleźć d47 z prostą ramo to nielada wyczyn dziś.

  • Like 1

czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    469
Napisano (edytowany)

Jak przerobi d47 to też więcej wytrzyma a d46 trzeba wzmocnić bo się pognie bez wzmocnień. 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    2893

Na bok nie trzeba, na tył to już konkretnie wzmocnić i kule a nie te śmieszne uszy co ma d47

w większości d47 ramy są tak krzywe, że trzeba by wszystko spawać od nowa z nowego materiału.

 

  • Like 1

czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gustaww    128

Może nikt nie wierzyć ale moja D 47 50+50 8.3t do tyłu kieruje aż gwiazda. ważne jest żeby kiprować na prostym, odpowiednie przerobienie ramy i tylnych uszu. można by i więcej ale chyba osie by się polamaly. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominik0020
      Witam wszystkich zainteresowanych profesjonalnym remontem przyczepy.
      na zamówienie mogę wykonać remont każdej przyczepy. Specjalizuje się w remontach skrzyń ładunkowych, montuje systemy dolnego i górnego otwierania burt. jeżeli jesteś zainteresowany to pisz!! zdjęcia dostępne na e-mail, mój adres dominik020@vp.pl
    • Przez Radek000111
      mam zwykłą, starą przyczepe 3 tonową, ile atmosfer powinna miec kołach żeby nie siadły opony pod ciężarem?????
    • Przez elektrotech
      czy ktos podjął się budowy czegos takiego?? gdzie zakupić tłok teleskopowy
       
      ps
      mam zamiar zrobić cos takiego ale z dołożeniem 2 osi -blizniak koła 16 z Żuka... u mnie tłoków w domu duzo ale jak sie okazuje koniecznie jest obnizenie na max wysokości oraz zastosowanie tz kipra na tył ale tu problem skąd wziąc teleskopa-tłok..i ile taki ma max wysięgnik??
    • Przez kamil5421
      Witam przymierzam się do zakupu przyczepy typu tandem, interesują mnie dwa modele firmy pronar t669 i t700. Może ktoś użytkuje któraś z nich i może wyrazić swoje opinie na ich temat.
    • Przez ene
      Proszę o opinie z użytkowania i jak ogólnie z funkcjonowaniem i awaryjnością. Rozglądam się za wywrotką używaną i niekiedy się spotyka taki typ wywrotu.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj