Tomek29633

Nie dziala dziwignua sprzęgła

Polecane posty

Tomek29633    1

Witam załączam dzwignie katrolka swieci a walka i tak nie mogę wł zgrzyta musze gasić ciągnik wł i zapalac wtedy dziala  jak to naprawić ???

post-129851-0-45405100-1423129873.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

 ta dźwignia to trójdrożny zawór hydrauliczny a na siłowniku od sprzęgła wałka ( po lewej pod kabiną z dużą sprężyną sprawdź czy cała ) masz regulacje i sprawdź czy siłownik wysuwa się do końca swojego ruchu a na pewno się ruszą bo czujnik kontrolki jest na nim, jeżeli siłownik się nie zacina trzeba rozkręcić go tak żeby wydłużyć,  tylko nie za dużo bo będzie ślizgać w czasie pracy, należy zachować prawidłowy luz podczas regulacji od łożyska wyciskowego  

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

chodzi dźwignia w kabinie czy ramię osi łożyska  pisz zrozumiale bo nie wiadomo o co chodzi zresztą masz napisane co i jak a dźwignia łożyska wyciskowego ma ciężko chodzić bo musi pokonać opór docisku jeżeli tego nie rozumiesz  to lepiej zostaw to komuś kto to zrobi

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Witam, u mnie z kolei, w 103.54, która również ma sprzęgło wałka załanczane przyciskiem, jak załącze, to słychać po chwili jakieś wycie. Nadmienie, że można załaczyć wom bez zgrzytania, oraz nie zauważyłem żeby się ślizgało sprżęgło. W ciągniku dzieje sie tak odkąd go kupiłem. Co to może być za usterka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

może łożysko wyciskowe do wymiany posłuchaj gdzie wyje

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj