michalll19955

c360-3p Problem po wymiani filtra paliwa

Polecane posty

Od kilku dni jestem posiadaczem c360-3p, po wymianie filtra paliwa zaczął sie mały problem, jak ciągnik postoi przez noc to rano delikatnie dłużej pali i po odpaleniu przez 2-3 sekundy nie reaguje na gaz, potem juz  w porządku.  Nie jeździłem jeszcze dłuzej nim po tej wymianie,  przejechałem jedynie kilkadziesiąt metrów z warsztatu do garażu, możliwe że jeszcze ma troche powietrza i przez to taki problem ? 

Sam filtr różnił się delikatnie od starego

nowy:

-https://allegro.pl/oferta/filtr-paliwa-c-360-3p-wp403x-pzl-sedziszow-9351192053

stary, mniej wiecej taki czyli bez tego plastikowego "dziubka" 

-https://archiwum.allegro.pl/oferta/filtr-paliwa-pm819-1-lublin-ursus-perkins-mf-i7487122160.html

Dodam też że przy okazji wymieniłem pompkę paliwa na nową bo stara ciekła i z nią też jest problem, nie pompuje prawie w ogole paliwa używając ręcznej dźwigni , ale kręcąc rozrusznikiem paliwo leciało całkiem mocno, pompa jest nowa org. ursusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HISZPAN    21

Moim zdaniem wina pompki, nie trzyma ciśnienia i paliwo po dłuższym postoju cofa się do zbiornika, sam napisałeś że pompka jest trefna bo nie pompuje ręcznie, załóż inną i powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15435

Pompka by pompowała ręcznie nie może być podparta krzywką, bo nie ma ruchu, obróć wałem by zmienić położenie krzywki i wtedy pompuj.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Filip12345
      Dlaczego mf 255 tak chodzi i przygasa podczas jazdy. Na wolnych obrotach normalnie chodzi. Pompka paliwa nowa, pompa była regenerowana i pompiarz powiedział że nie jest w najlepszym stanie ale jeszcze posłuży, wtryski nowe końcówki. Może wałek rozrządu wyrobiony i pompka za mało paliwa daje, czy uszczelka pod głowicą wydmuchana?
      20240518_094530_1.mp4
    • Przez miecho123
      Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.
    • Przez Marek284
      witam czy da się założyć uturbiony silnik z ursusa 1614 do ursusa 1222 bez napędu silnik w ursusie 1222 padł i szukamy sprawnego silnika
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj