Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z odpaleniem c360 na rozgrzanym silniku. Jak nie gaszę to chodzi ok. Na zimnym odpala bardzo dobrze, natomiast jak się nagrzeje to jakby rozrusznik nie daje rady zakręcić silnikiem. Rozrusznik wykluczyłem bo na drugim nowym problem taki sam. Objawów zacierania sie też nie widać bo nie traci mocy ani sie nie grzeje nadmiernie

pomożecie?

 

Opublikowano

Wygląda mi to na zbyt mały luz na zaworach, jak jest silnik nagrzany zawory są nie domknięte i traci kompresję i nie odpala, albo też zacierają się trzonki zaworów w prowadnikach i nie domykają się zawory,może też być wina pompy wtryskowej lub zasilającej ,zobacz jak jest nagrzany czy podaje paliwo na wtryski odkręć rurki i będziesz widział czy tryska dobrze paliwo,ale objawy które podajesz wskazują na zawory.

Opublikowano

Przecież pisze że na ciepłym rozrusznik słabo kręci a co to ma do rzeczy z pompą? Moim zdaniem masz kijowe tłoki i "puchną" albo za ciasno spasowane pierścienie tłokowe że pod wpływem temp cieżko się przesuwaja w tulejach

Opublikowano
Karol445 napisał:

Przecież pisze że na ciepłym rozrusznik słabo kręci a co to ma do rzeczy z pompą? Moim zdaniem masz kijowe tłoki i "puchną" albo za ciasno spasowane pierścienie tłokowe że pod wpływem temp cieżko się przesuwaja w tulejach

a to ma do rzeczy z pompą, że mogą sekcje sie zacinać po rozgrzaniu. Kolega niech spróbuje po rozgrzaniu polac pompę wtryskową wodą żeby ostudzić i wtedy próbować odpalić

Opublikowano

Rozrusznik mam nowy tradycyjny. Na starym było tak samo. Czasami mam wrażenie, że jak gasze ciągnik to za szybko się zatrzymuje jak gdyby to coś przytrzymało. Wówczas rozrusznik nie da rady zakręcić. 

Opublikowano

Za mała szczelina na zamku pierścienia moim zdaniem

Opublikowano

 Na pierścieniu tłokowym przy zakładaniu nowych zestawów robi się odpowiednią szczelinę żeby miało się gdzie rozprężyć jak się nagrzeje i zmieni wymiar

Opublikowano
Dnia 10.07.2020 o 19:48, pawel_rawa napisał:

a to ma do rzeczy z pompą, że mogą sekcje sie zacinać po rozgrzaniu. Kolega niech spróbuje po rozgrzaniu polac pompę wtryskową wodą żeby ostudzić i wtedy próbować odpalić

Ta jedna sekcja pompy wtryskowej zatrzymuje cały silnik!!! A w tej bajce były smoki i rycerze??

Opublikowano
Dnia 10.07.2020 o 16:17, Karol445 napisał:

Przecież pisze że na ciepłym rozrusznik słabo kręci a co to ma do rzeczy z pompą? Moim zdaniem masz kijowe tłoki i "puchną" albo za ciasno spasowane pierścienie tłokowe że pod wpływem temp cieżko się przesuwaja w tulejach

Słyszałem to gdy miałem takie same problemy z c360 i poszła do remontu. O co chodzi z tym puchnięciem tłoków?

Znalazłem coś o puchnięciu, ale wygląda na to że jest to wina albo przegrzania tłoków, albo niepoprawnie przeprowadzony proces starzenia tłoka.

Opublikowano

To że tłoki "puchną" określa się zjawisko zwiększania średnicy tłoka pod wpływem temperatury Powodem może być uszkodzenie układu chłodzenia (nie chłodzi w jednym miejscu i jeden tłok sie przegrzewa) niewłaściwy materiał z którego sa tłoki wykonane (stop zbyt mocno sie rozszerza) albo uszkodzenie płaszcza tłoka i tłok sie zaciera w cylindrze Często też występuje zacieranie sie silnika zna skutek zbyt małej szczeliny na pierścieniach tłokowych pierścienie się rozszerzają  a że nie mają się gdzie pomieścić to zwiększają średnicę i powoduja zatarcie tłoka 

  • Thanks 1
Opublikowano

Witam,po długim czasie problemy o których pisałem wcześniej zostały rozwiązane. Nie można było na pompie ustawić początku wtrysku. Był bardzo wyprzedzony mimo że pompa była po niby regeneracji. Oddałem ją na wymianę za inną i można było dopiero ustawić kąt wtrysku i problem z paleniem na ciepłym zniknął.

pozdrawiam i dziękuje wszytkim za próbę pomocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v