News
waldman1986

Problem z odpalenie c360 na gorącym silniku

Polecane posty

waldman1986    0

Witam,

Mam problem z odpaleniem c360 na rozgrzanym silniku. Jak nie gaszę to chodzi ok. Na zimnym odpala bardzo dobrze, natomiast jak się nagrzeje to jakby rozrusznik nie daje rady zakręcić silnikiem. Rozrusznik wykluczyłem bo na drugim nowym problem taki sam. Objawów zacierania sie też nie widać bo nie traci mocy ani sie nie grzeje nadmiernie

pomożecie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robert1226    205
Napisano (edytowany)

A jakie te rozruszniki masz bo jak te chińskie to i 10 -ty ci tak samo będzie kręcił.

Edytowano przez robert1226

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    66

Wygląda mi to na zbyt mały luz na zaworach, jak jest silnik nagrzany zawory są nie domknięte i traci kompresję i nie odpala, albo też zacierają się trzonki zaworów w prowadnikach i nie domykają się zawory,może też być wina pompy wtryskowej lub zasilającej ,zobacz jak jest nagrzany czy podaje paliwo na wtryski odkręć rurki i będziesz widział czy tryska dobrze paliwo,ale objawy które podajesz wskazują na zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    56

Przecież pisze że na ciepłym rozrusznik słabo kręci a co to ma do rzeczy z pompą? Moim zdaniem masz kijowe tłoki i "puchną" albo za ciasno spasowane pierścienie tłokowe że pod wpływem temp cieżko się przesuwaja w tulejach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    4670

a próbowałeś np łapka obrócić za wieniec ? albo przez okienko ? jak też się nie da to szykuj się na kapitalke

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    31
Karol445 napisał:

Przecież pisze że na ciepłym rozrusznik słabo kręci a co to ma do rzeczy z pompą? Moim zdaniem masz kijowe tłoki i "puchną" albo za ciasno spasowane pierścienie tłokowe że pod wpływem temp cieżko się przesuwaja w tulejach

a to ma do rzeczy z pompą, że mogą sekcje sie zacinać po rozgrzaniu. Kolega niech spróbuje po rozgrzaniu polac pompę wtryskową wodą żeby ostudzić i wtedy próbować odpalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    306

Ale to chcesz lać zimną wodę, na gorącą pompę wtryskową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    31

no taką o temp. pokojowej 20- 30 stopni, no i wiadomo nie chlapnąć całe wiadro tylko np konewką powoli wystudzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldman1986    0

Rozrusznik mam nowy tradycyjny. Na starym było tak samo. Czasami mam wrażenie, że jak gasze ciągnik to za szybko się zatrzymuje jak gdyby to coś przytrzymało. Wówczas rozrusznik nie da rady zakręcić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Partyzant85    815

 Na pierścieniu tłokowym przy zakładaniu nowych zestawów robi się odpowiednią szczelinę żeby miało się gdzie rozprężyć jak się nagrzeje i zmieni wymiar


<GWIAZDOR z AF>  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    66
22 godziny temu, waldman1986 napisał:

Spróbuję ustawić jeszcze zapłon. Co to znaczy szczelina na zamku pierścienia?

Szczelina między  końcówkami pierścienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    56
Dnia 10.07.2020 o 19:48, pawel_rawa napisał:

a to ma do rzeczy z pompą, że mogą sekcje sie zacinać po rozgrzaniu. Kolega niech spróbuje po rozgrzaniu polac pompę wtryskową wodą żeby ostudzić i wtedy próbować odpalić

Ta jedna sekcja pompy wtryskowej zatrzymuje cały silnik!!! A w tej bajce były smoki i rycerze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    39
Dnia 10.07.2020 o 16:17, Karol445 napisał:

Przecież pisze że na ciepłym rozrusznik słabo kręci a co to ma do rzeczy z pompą? Moim zdaniem masz kijowe tłoki i "puchną" albo za ciasno spasowane pierścienie tłokowe że pod wpływem temp cieżko się przesuwaja w tulejach

Słyszałem to gdy miałem takie same problemy z c360 i poszła do remontu. O co chodzi z tym puchnięciem tłoków?

Znalazłem coś o puchnięciu, ale wygląda na to że jest to wina albo przegrzania tłoków, albo niepoprawnie przeprowadzony proces starzenia tłoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    56

To że tłoki "puchną" określa się zjawisko zwiększania średnicy tłoka pod wpływem temperatury Powodem może być uszkodzenie układu chłodzenia (nie chłodzi w jednym miejscu i jeden tłok sie przegrzewa) niewłaściwy materiał z którego sa tłoki wykonane (stop zbyt mocno sie rozszerza) albo uszkodzenie płaszcza tłoka i tłok sie zaciera w cylindrze Często też występuje zacieranie sie silnika zna skutek zbyt małej szczeliny na pierścieniach tłokowych pierścienie się rozszerzają  a że nie mają się gdzie pomieścić to zwiększają średnicę i powoduja zatarcie tłoka 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    205

Wcześniej było pytanie czy jak jest ciepły i nie chce odpalić to czy da radę wałem obrać przez okienko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SebaMazowieckiePL
      Witam.
      Ostatnio wymieniałem czujnik stopu w swym Ursusie C-360.
      Po zamontowaniu czujnika wziąłem się za odpowietrzanie.
      Dodam że hamulce działaly tylko na 1 koło ( prawe).
      Pompowałem Pompowałem aż ukazał sie świezy płyn hamulcowy , zakreciłem odpowietrznik a pedały nozne nadal sa ( miekkie).
      Nie czuc w nich oporu tak jakby. Zacząłem nadal pompowac ( przy odkreconym odpowietrzniku) żeby miec pewnosc ze nie ma powietrza w przewodach zakrecilem odpowietrznik nic to nie daje - ani troche , nadal prawe koło nie hamuje.
      ktoś miał taki problem?
      Pozdrawiam
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez pronarek
      MAżE MA KTOś JAKIEś WIADOMOśCI O TYM SPRZęCIE JAKIEś FOTKI (TYLKO NIE Z ALLEGRO)
      BO CIąGNIK NIBY TAKI SAM A OBOK MNIE W PGR CIąGNIE 3 SKIBY OBROTOWY NA 3 BIEGU.
    • Przez Majster23
      Witam. Jestem tutaj nowy, jeżeli podobny temat był to poproszę o jego przeniesienie. Mój podnośnik w 360 wymaga gruntownego remontu więc postanowiłem oddać go w ręce fachowca. Chcę zrobić rozdzielacza jak i cały mechanizm podnoszenia aby to wszystko działało jak należy. Więc mam nadzieję, że mi pomożecie. Znacie jakiś sprawdzony zakład gdzie robią tego typu rzeczy ? Zależy mi żeby było to miejsce gdzie mają pojęcie o tym oraz zajmą się regeneracją mechanizmu a nie tylko wymianą uszczelniaczy... Z góry dziękuję ! Cena nie gra roli od razu mówią tak samo jak i odległość. Ma być to dobry fachowiec nie ważne ile będzie to kosztowało.
    • Przez Tomek01_1999
      Witam wszystkich .mam takie pytanie co to może być że hydraulika chodzi dobrze bo tura działa.a podnośnik nie może podnieść .podniesie kawałek i staje tak jak by nie dał rady podnieść czy może być gdzieś nie szczelność czy jakieś inna awaria pompa nowa założona ta wzmocniona . Z góry dziękuję za podpowiedź 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj