Skocz do zawartości

Mocowanie ramienia podnosnika. Jak to działa? 681.4S


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak w temacie. Czy ktoś powie mi na jakiej zasadzie i jak działa element pokazany na zdjęciu? Na mój rozum powinno się to chyba obracać podczas podnoszenia tak by podnosić wyżej maszyny?? U mnie niezależnie od wysokości podnośnika to stoi w miejscu.

IMG_20200625_094956_1.jpg

IMG_20200625_095009_1.jpg

Opublikowano

Na moje oko to raczej wieszak jest zaciśnięty na trzpieniu i to nie obraca się a nawet nie powinno. Wydaje mi się, że po poluzowaniu śruby można ten element nieco obrócić, co spowoduje, że nieco zmieni się położenie cięgien dolnych, pośrednio można tu chyba regulować położenie spoczynkowe cięgien dolnych. 

Opublikowano

No właśnie nie jestem tego taki pewien. Mam książkę od tego ciągnika i znalazłem to coś. Załączam zdjęcia jak to wygląda w katalogu. Z tym że jak to ma działać? Jak to się uruchamia? Nie mam pojęcia.

IMG_20200625_114521_1.jpg

IMG_20200625_114530.jpg

Opublikowano

To jest wykorbienie wału mierzącego siłę uciągu . Jest ono połączone nieruchomo z wałem i może się lekko obracać w obudowie tylnego mostu , ale tylko pod wpływem siły działacącej równolegle do podłoża na którym znajduje się ciągnik . A unosząc maszynę na podnośniku działasz siłą prostopadłą do osi obrotu tego wału ( prostopadłą do podłoża ) , przez co miernik nie wykrywa obciążenia i nic się nie obraca . W środku obudowy mostu masz dzwignię i sprężynę której ugięcie jest proporcjonalne do siły ciągu , dalej jest zawór hydrauliczny sterujący podnośnikiem . To tak w skrócie .

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Prawie to samo co przy górnym ciegle c360 od regulacji siłowej tylko,że tutaj jest na dole ;)

Swoja drogą ciekawe jak bardzo jest to rozwiazanie renault, bo może być w tym nuta polskości. 

Ursus w prototypach serii U miał chyba takie rozwiązanie i renault współpracował jakiś czas z polskimi inżynierami, bo Francuzi chcieli trochę wspomóc i później produkować na licencji polskie ciagniki serii U.....

Ursus U310:

7747870000_1593108345_thumb.jpg 

Edytowane przez Alchemik
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v