PiterParker

Mocowanie ramienia podnosnika. Jak to działa? 681.4S

Polecane posty

PiterParker    1

Witam. Jak w temacie. Czy ktoś powie mi na jakiej zasadzie i jak działa element pokazany na zdjęciu? Na mój rozum powinno się to chyba obracać podczas podnoszenia tak by podnosić wyżej maszyny?? U mnie niezależnie od wysokości podnośnika to stoi w miejscu.

IMG_20200625_094956_1.jpg

IMG_20200625_095009_1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrofix224    26

Na moje oko to raczej wieszak jest zaciśnięty na trzpieniu i to nie obraca się a nawet nie powinno. Wydaje mi się, że po poluzowaniu śruby można ten element nieco obrócić, co spowoduje, że nieco zmieni się położenie cięgien dolnych, pośrednio można tu chyba regulować położenie spoczynkowe cięgien dolnych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiterParker    1

No właśnie nie jestem tego taki pewien. Mam książkę od tego ciągnika i znalazłem to coś. Załączam zdjęcia jak to wygląda w katalogu. Z tym że jak to ma działać? Jak to się uruchamia? Nie mam pojęcia.

IMG_20200625_114521_1.jpg

IMG_20200625_114530.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

To jest wykorbienie wału mierzącego siłę uciągu . Jest ono połączone nieruchomo z wałem i może się lekko obracać w obudowie tylnego mostu , ale tylko pod wpływem siły działacącej równolegle do podłoża na którym znajduje się ciągnik . A unosząc maszynę na podnośniku działasz siłą prostopadłą do osi obrotu tego wału ( prostopadłą do podłoża ) , przez co miernik nie wykrywa obciążenia i nic się nie obraca . W środku obudowy mostu masz dzwignię i sprężynę której ugięcie jest proporcjonalne do siły ciągu , dalej jest zawór hydrauliczny sterujący podnośnikiem . To tak w skrócie .

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Prawie to samo co przy górnym ciegle c360 od regulacji siłowej tylko,że tutaj jest na dole ;)

Swoja drogą ciekawe jak bardzo jest to rozwiazanie renault, bo może być w tym nuta polskości. 

Ursus w prototypach serii U miał chyba takie rozwiązanie i renault współpracował jakiś czas z polskimi inżynierami, bo Francuzi chcieli trochę wspomóc i później produkować na licencji polskie ciagniki serii U.....

Ursus U310:

7747870000_1593108345_thumb.jpg 

Edytowano przez Alchemik
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    640

@Alchemik ciekawe spostrzeżenie dotyczące podobnych rozwiązań.

O tej współpracy Renault z Ursusem kiedyś czytałem.

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrofix224    26

Również Ursus C335 miał takie rozwiązanie, miał inny most i podnośnik niż C330, posiadał regulację siłową podnośnika. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj