DJ_Cybant

Korpus pośredni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
DJ_Cybant    0

Dzień dobry, od pewnego czasu zajmuję się doprowadzeniem ciągnika Ursus C-360 do jakiegoś rozsądnego stanu. Ciągnik był w miarę sprawny, ale największym mankamentem były i w sumie nadal są dosyć spore wycieki oleju, zarówno z przodu, po środku, jak i z tyłu. No ale do rzeczy. Postanowiłem najpierw wymienić uszczelnienia z tyłu, tj. uszczelkę pod korpusem podnośnika,  wszelkie oringi, uszczelkę pod pokrywą pompy hydraulicznej i uszczelki znajdujące się z tyłu w okolicach WOMu. Po rozebraniu wszystkiego z tyłu do tylnego mostu mam pewien dylemat. Otóż nie wiem do czego są te gwintowane otwory widoczne na zdjęciu, zaznaczone kolorem czerwonym. Szpilki są do montażu korpusu pośredniego, ale czy w tych dziurach coś się przykręca? I jeszcze mam takie pytanie, gdzie założony jest pierścień centrujący o nr katalogowym 0050/61-907/0, bo nie za bardzo wiem gdzie to się znajduje. Od razu z góry przepraszam za wszelkie błędy, nie jestem zawodowym mechanikiem i nie znam tego modelu ciągnika aż tak dobrze. Pierwszy raz jestem na tym forum i na jakimkolwiek forum w ogóle.

IMG_20200514_195645.jpg

IMG_20200514_195708.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

to są otwory od innego modelu , być może od 4011 , bo Twój to chyba 355 ? 

Zawsze jak są jakieś dodatkowe otwory to czemuś służą , ale nie znaczy że akurat w tym modelu są potrzebne , czasem są modernizacje i daje sie w nowszym modelu inaczej otwory a stare robi bo były...  . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Celownik07
      Dzień dobry,
      Dużo roboty jest z wymianą tych uszczelniaczy (14 i 17) w tylnym moście c355 ? mam wyciek od spodu w zaznaczonym miejscu (nie pamietam ktory to otwor dokładnie) i zastanawiam sie czy dużo jest przy tym dłubaniny, bo jakiegoś spektakularnego wycieki nie ma ale wolna chwilą chciałbym tam zajrzeć. Da rade samemu zwalić zwolnice/pochwe czy trzeba jakiegos pomagiera?
      Majac już to rozebrane warto cos sprawdzic/wymienić dodatkowo? 
       





    • Przez agrodara
      Witam.Mam od pewnego czasu problem polega on na tym że podczas ruszania piszczy i zgrzyta  w zwolnicicy dzieje się tak przez kilka metrów póżniej cicho macie jakieś przypuszczenia co może się tam dziać  .Pozdrwaiam
    • Przez jerry4424
      Cześć nadszedł czas na zmianę przewodow chlodnicy w mojej siuntce jakiej marki są teraz najlepsze , żeby wytrzymało trochę ,a nie ciekło po tygodniu ?
    • Przez TheAgroTV
      Witam pacjent c360 tylne lewe koło . A mianowicie jest bardzo duży luz w kole podczas szarpania za koło jedną ręką słychać stukanie i luz, w czerwcu były zmieniane 2 łożyska na wale koła i nakrętki zostały dokręcone do oporu wtedy jeszcze nie było takiego luzu jak teraz i przed wymianą łożysk był raczej mniejszy luz. W czym mam szukać przyczyny? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj