eryk94

Układ hydrauliczny i podnośnik

Polecane posty

eryk94    31

Witam koledzy czy ktoś z was próbował wymienić rozdzielacz od Władka na taki jak mamy do tura tylko z jedna sekcja pływająca ?? Bo mam taką koncepcje aby rozdzielacz był 3 sekcyjny jedna na podnośnik druga na tura a 3 na wywrot jakie są wasze opinie co do takiej modyfikacji ?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    20

Kolego pisz do użytkownika @kubamako66 on tak przerobił hydraulike w t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubamako66    555

polecam przeróbke ja mam 2 sekcje rozdzielacz i teraz na 3 sekcje przerobilem bo mój brakło wyjść i polecam zrobić w zapasie bo później już ciężko tanim kosztem zwiększyć ilość wyjść i przewody na agricoli naj taniej i rozdzielacz i różne części od nich brałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eryk94    31
3 godziny temu, kubamako66 napisał:

polecam przeróbke ja mam 2 sekcje rozdzielacz i teraz na 3 sekcje przerobilem bo mój brakło wyjść i polecam zrobić w zapasie bo później już ciężko tanim kosztem zwiększyć ilość wyjść i przewody na agricoli naj taniej i rozdzielacz i różne części od nich brałem

kolego a jaki masz rozdzielacz o jakiej wydajności ? bo oryginalnie  jest chyba 80l a są dwa rodzaje tych od tura z sekcja pływającą 40l lub 80l? różnica ceny też jest 40l wystarczyło by na sterowanie podnośnikiem i turem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubamako66    555

Mam 40l i daje rade aż dławiki pozakładałem bo szarpie podnośnikiem na dużych obrotach bo wtedy pompa jest wykorzystana a bo oryginalny rozdzielacz dławi hydraulikę ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian3210    14

Można założyć jeszcze rozdzielacz od MTZ org 3 sekcyjny. Ktoś chyba montował taki z forum i jest zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
embroide    0

Witam. Ja mam założony rozdzielacz do tura na dżojstiku, zamiast oryginalnego, oczywiście z jedną sekcją pływającą. Ogólnie jest super, bardziej pod ręką i śmiga doskonale. Jedyny minus to brak zatrzasków i samoczynnego wyłączenia przy podnoszeniu. Mam instalację całą na wężach, połączoną ze wspomaganiem, turem dwuswkcyjnym i kiprem. Pompa 16-ka a rozdzielacz 40-tka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj