arsz63

Renault ares 710

Polecane posty

ptaszyna    170

Obejrzyj dokładnie kolektor dolotu, czy nie ma tam jakiegoś kabla. w 550 jest grzałka powietrza, może być i w tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Zdjęcie czego-kabelka? Grzałka jest w środku jest w formie przekładki i zamontowana jest na łączeniu rury dolotowej z kolektorem. U mnie kolektora dolotowego jako takiego nie ma, bo jest to jednolity odlew z głowicą. U Ciebie będzie prawdopodobnie tak samo bo to są sil. JD tylko ja mam 4-kę a Ty 6-kę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arsz63    3

20200404_132958.jpg

Czy to jest to zaznaczone ? I mam jeszcze pytanie czemu mu mogą same wzrastać obroty podczas pracy ? Czybmoze to być coś że sterowaniem elektronicznym  obrotów związane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Tak, to jest spirala-grzałka powietrza, jak zauważyłeś dochodzi tam dość gruby kabel. Mogę tylko dodać że jest to lepsze-skuteczniejsze rozwiązanie od świecy płomieniowej.

Nie wiem jaką masz pompę, może kolejne zdjęcie? Ale prawdopodobnie mechaniczną, więc elektroniki tam nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arsz63    3

Pompa jest zwykła faktycznie , martwi mnie to że podczas pracy jak robiłem w polu to czasem wchodził na większe obroty niż zadane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj