Mariuszkrakv

New Holland TG255 problem z odpowietrzeniem układu paliwowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam,

Bezpośrednio po wymianie wkładu filtra ciągnik odpalił. Przez przypadek dodałem po paru sekundach mu gazu i samoczynnie zgasł. Po przekręceniu kluczyka słychać wyraźnie pracę pompki paliwowej. Odkręcałem śrubkę, która znajduje się nad odstojnikiem, przekręcałem zapłon, ale nie było czuć, aby powietrze "uciekało". Finalnie nie mogę dać sobie rady z odpowietrzeniem układu.  Silnik kręci i jest czuć, że nie dostaje paliwa. Przed wymianą nie było problemu z odpalaniem.

Jeśli ktoś ma sprawdzony pomysł, to proszę o pomoc. Z góry wielkie dzięki!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6409

Wszystkie filtry wymieniałeś czy tylko główny? Ile pracuje pompka po przekręceniu kluczyka? Masz jedną na silniku czy już dodatkową przy zbiorniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam wymienione wszystkie, jedna pompkę mam na silniku i pracuje około 2 minut

Edytowano przez Mariuszkrakv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6409

Na górze podstawy filtra (tego dużego, głównego) masz wkręt na klucz ampulowy. poluzuj i czekaj aż paliwo zacznie lecieć. A ten metalowy mały przed pompką też wymieniałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Filtry mają od spodu korki ? Mi podczas ostatniej wymiany pękł czujnik wody w odstojniku i też pompka nie pompowała.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6409

To silnik Cumminsa  z pompą CAPS. Troszkę inaczej to wygląda niż w pozostałych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mały też wymieniałem. Po tym jak spuściłem paliwo z odstojnika, bo był syf na dole, pompka już nie chce nabić powtórnie paliwa. Odkręciłem wężyk od tego małego metalowego filtra, to na spokojnie dmuchnąłem do baku, nic nie było zatkane. A filtry mają korki od spodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6409

Pompka ssie przez ten mały na przewodzie pod kabiną a za nią masz odstojnik. Jeżeli masz go u góry pod maską to kiedy chciałeś spuścić syf mogło paliwo cofnąć się ze śmieciami do pompki. Jeżeli masz go nisko przy stopniu nad zbiornikiem to raczej nie. Jeżeli odstojnik masz wyżej to spróbuj zalać go do pełna żeby paliwo cofnęło się do pompki, może zassie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piterekk45
      Witam wszystkich czy byłaby dobra dusza i podesłała numer do fachowca który naprawia ciągniki nh serii 8340 rok 92 ???? Otóż nabyłem taki model i wyskoczył mi błąd e11 podczas jazdy i rozłączyło jazdę. Albo może ktoś miał podobny przypadek i mógłby mnie odpłatnie naprowadzić gdzie leży przyczyna (wiem co oznacza ten błąd zbyt niskie napięcie na potencjometr ) ogólnie wolałbym zawieźć i się do tego nie dotykać 
    • Przez mateusz1903
      Witam wszystkich. Pytanie moje brzmi czy warto kupić new Hollanda TG285 i czy są to dobre ciągniki. Wiem że silnik to cummins 8.3l więc na tej jednostce się raczej nie zawiodę skrzynia powerschift 18+4 więc też dobre z tego co wiem, ktoś jescze może coś dołożyć doradzić?
    • Przez Rendi19
      Witam, od niedawna jestem posiadaczem new hollanda t8040 i mam problem z podświetleniem zegarów w prawym słupku. Otóż kiedy ciągnik nie ma zapalonego żadnego światła podświetlenie działa, ale jak zapale światła mijania bądź lampy robocze całe podświetlenie gasnie a kontrolki przygasają. Co może być problemem? 
    • Przez macko25
      chciałbym się dowiedzieć opinie o tym ciagniku tej serii czy warto kupować jaka tu jest skrzynia i jakie spalanie?
    • Przez Mariuszkrakv
      Witam serdecznie. 
       
      Dziś po. Odpaleniu na ekranie wyskoczył błąd 'armrest falut' oraz potencjometr podnosnika przestał działać, przez co można podnieść ramiona tylko z poziomu blotnikow. Przed zjazdem nie było problemu z używaniem podnosnika. Czy ktoś ma pomysł co może mu delegać? 
       
      *bezpieczniki i ciągłość przewodow sprawdziłem w miarę możliwości 
      *na diagnostyce w opcjach, po wybraniu arm, mam błąd 69
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj