Mariuszkrakv

Members
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Mariuszkrakv

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzień dobry. Czy przerabiał ktoś temat z niedziałającym podmośnikiem w TL z '99. EHR nie reaguje ani z przełącznika, ani z błotników. Wyświetliło mi takie błędy: 24. Arms upper limit setting potentiometer 23.Working depth adjustment potentiometer 16. Supply voltage18. Lift arms raise and lower control lever 18. Lift arms raise and lower control lever Jakieś pomysły od czego zacząć szukanie? Przerabiał ktoś podobny temat? Problem zaczął się z dnia na dzień, po postoju. Z góry dzięki za pomoc.
  2. Witam, szukam mechanika, który upora się z problemem skrzyni biegów w NH TG 255. Problemem są ślizgające biegi w zakresie od 13-18. Jestem z okolic Miechowa, woj. małopolskie.
  3. Witam, Czy ktoś może wie, jak powinny być ustawione luzy zaworowe w NEW HOLLAND TL100 ? Z góry dzięki za pomoc.
  4. Witam serdecznie. Dziś po. Odpaleniu na ekranie wyskoczył błąd 'armrest falut' oraz potencjometr podnosnika przestał działać, przez co można podnieść ramiona tylko z poziomu blotnikow. Przed zjazdem nie było problemu z używaniem podnosnika. Czy ktoś ma pomysł co może mu delegać? *bezpieczniki i ciągłość przewodow sprawdziłem w miarę możliwości *na diagnostyce w opcjach, po wybraniu arm, mam błąd 69
  5. Mały też wymieniałem. Po tym jak spuściłem paliwo z odstojnika, bo był syf na dole, pompka już nie chce nabić powtórnie paliwa. Odkręciłem wężyk od tego małego metalowego filtra, to na spokojnie dmuchnąłem do baku, nic nie było zatkane. A filtry mają korki od spodu.
  6. Mam wymienione wszystkie, jedna pompkę mam na silniku i pracuje około 2 minut
  7. Witam, Bezpośrednio po wymianie wkładu filtra ciągnik odpalił. Przez przypadek dodałem po paru sekundach mu gazu i samoczynnie zgasł. Po przekręceniu kluczyka słychać wyraźnie pracę pompki paliwowej. Odkręcałem śrubkę, która znajduje się nad odstojnikiem, przekręcałem zapłon, ale nie było czuć, aby powietrze "uciekało". Finalnie nie mogę dać sobie rady z odpowietrzeniem układu. Silnik kręci i jest czuć, że nie dostaje paliwa. Przed wymianą nie było problemu z odpalaniem. Jeśli ktoś ma sprawdzony pomysł, to proszę o pomoc. Z góry wielkie dzięki!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj