Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chce kupić massey ferguson 6290 i oglądałem takiego wczoraj ale nie wiem jak powinna działać przednia oś amortyzowana , ponieważ po opuszczeniu ciągnika było słychać ciągłe wycie/buczenie które ustawało po podniesieniu , dodatkowo zanim ciągnik się podniósł to upłyneło z pół minuty albo więcej na wolnych obrotach a na wyższych nie sprawdziłem dokładnie ale dłużej trzeba było czekać i nie wiem czy tak ma być bo nie miałem do czynienia z takim ciągnikiem ;)  Jak by ktoś mógł to niech napisze czy wszystko jest ok czy nie , olej był zimny

Opublikowano

Podczas opuszczania i na opuszczonej nic nie słychać że coś się dzieje.  Przy podnoszeniu na zimnym oleju  chwilę trzeba poczekać, nie liczyłem ile z 10s. Piszę na przykładzie modelu 6465.

Opublikowano

naciskasz przycisk , mija kilka sekund , max 10 , ciągnik się podnosi, naciskasz znów i od razu się opuszcza , w tym czasie jak staniesz z tyłu albo otworzysz szybę to słychać delikatnie przepływ oleju jak się wsłuchać dobrze ale jak się opuści to już nic nie słychać, w ciągniku jak zamknięty to nic nie słychać

Opublikowano

A tutaj było tak że długo się nie podnosił z pół minuty potem podniósł a jak opuściłem to było słychać takie wycie i to nie ustawało dopiero przestało jak go znowu podniosłem :)  Dzieki za informacje , najgorzej tak kupować jak się nie miało z czymś takim do czynienia :D  a biegi mają wchodzić bez oporów i jakiś zgrzytów ? :D  tak jakoś opornie wchodziły i daliśmy sobie spokój przez tą amortyzacje i skrzynie ;)   No pompa to nie wiem ile dokładnie na internecie jak patrzyłem to są jakieś po 1000zł ale nie wiem czy to ta w ogóle...

Opublikowano

Biegi główne to u mnie też topornie  wchodzą. A półbiegi bardzo płynnie bez szarpnięć,  czy to ręcznie czy w automacie.  Jedynie jak pustym jadę to trochę poszarpuje jak sam sobie redukuje. 

Opublikowano

A to też chyba coś było nie tak, bo czasami zgrzyty były i tak opornie wchodziły i tak sobie pomyslałem o synchronizatorach , bo tak ogólnie to nie było tragedii z wyglądu ;)  No dobra to dzięki za informacje bede szukał dalej :)

Opublikowano

Jeden miał 6 tys podobno w oryginale ale z opon tylnych było może z 20 % tylko bieżnika , i obrotomierz nie działał :)a drugi lepszy był tylko z tą skrzynią i amortyzacją coś było , miał 7 tys.

Opublikowano

A możesz podać linki które oglądałeś żeby  wiedzieć czego się spodziewać lub wcale nie jechać?

Opublikowano
Cytat

 

szukałem również tego modelu, obejrzałem pare sprzętów to do 80 tyś nie ma nawet sensu szukać, niektóre ogłoszenia które są, to się powtarzają od sierpnia, ostatecznie kupiłem deutza i na tą chwilę nie narzekam

Opublikowano

Te które są na olx teraz to większość stoi już dłuższy czas, który lepszy był to raczej od razu szedł... chyba że się myle bo jak się dzwoni to stan igła ;)  ja jeszcze za wiele nie obejrzałem ale chyba ciężko coś bedzie kupić :)  a wie ktoś czemu handlarz odłącza akumulator ? kasują się wtedy błędy ?

Opublikowano

Znajomy ma 6290 z turem sigma chyba na sprzedaż i raczej nie był wystawiony nigdzie 😉 od niego mam 6160, ogólnie to rozbierają na części i przeglądają, mój np chodził w owijarce samozaładowczej cały sezon a wystawili go dopiero w listopadzie, większość sprawdzają właśnie przez pracę u siebie 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v