Skocz do zawartości

Case MX- Wysoka temperatura pracy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

powiedzmy że pracuję w zakresie nieco na czerwonym większość na zielonym. W lato wejdź na czerwone uruchamia się alarm zejdzie po chwili na zielone i tak w kółko. Nagrzewnicy na dłuższy moment nie włączałem

Opublikowano

To spróbuj bo chodzi oto żeby coś ustalić.Może to jest pierdoła co napisałem na temat ogrzewania ale  po tym idzie coś stwierdzić.Drugą opcją to jest wyjęcie termostatu i zaślepić  mały obieg na próbę.I tak dla spokojności  sprawdz ile ładuje alternator bo żeby się nie okazało że tam jest sprawca problemu i zegar będzie przekłamywał. Cieżko się ustala usterkę na odległość ale do czegoś w końcu dojdziemy.Te 40 min  chodzenia na wolnych obrotacho o  których pisałeś przy tej pogodzie to za szybko osiąga temperaturę.

Opublikowano
szymonl napisał:

Czasem, na początku przepalenia się uszczelki nie widać bąbelków a co2 już się pojawi w chłodnicy i to wyjdzie. Ale w twoim przypadku obstawiam, że uszczelka będzie ok. Tak słaby przedmuch nie powodowałby moim zdaniem problemów z chłodzeniem, szedłbym w  zmierzenie temperatury płynu i drożności chłodnicy. 

test na CO2 zrobiony i nic nie wykazało, próby robione na zimnym silniku i ciepłym

Opublikowano

Tak obstawiałem. To co masz na zdjęciu jest ok. 

Moim zdaniem, grzejesz maszynę aż będzie faktycznie na tym czerwonym polu. Jeśli wtedy płyn będzie miał 80* to nie ma się czym martwić. Jakby miał 95 to słabo ale 80 jest ok. 

Opublikowano

ostatnio dopatrzyłem się że stary termostat otwierał się przy 76st Celsjusza a te które ja zakładałem tj 2 to otwierają się przy 84 st. zamówiłem już taki dokładnie jak stary koło wtorku ma być u mnie.. zobaczymy

Opublikowano

Mój sie prawie przy 100 otwierał i gotowało głowice. Co jednak nie powodowało wskazań wysokiej temperatury na wskaźniku. Delikatnie powyżej 3/4 wskaźnika.

Opublikowano
Rowan napisał:

Mój sie prawie przy 100 otwierał i gotowało głowice. Co jednak nie powodowało wskazań wysokiej temperatury na wskaźniku. Delikatnie powyżej 3/4 wskaźnika.

przyczyną wyższej temperatury pracy okazał się termostat, ten który mu wysłali z serwisu miał temp otwarcia 83st natomiast prawidłowo powinno być 76 wg oznaczeń na starym zepsutym i taki kupiłem. Teraz po 1,5 godzin pracy na postoju że 3 mm przekracza początek zielonego pola.

Opublikowano

Panowie jednak za wcześnie się pochwalilem. Po wymianie termostatu na ten o temperaturze otwarcia 76 już nie grzeje się na postoju. Lecz teraz poszedł w pracę tj orka i znów dochodzi gdzieś 2 cm przed czerwonym polem.... Podpowie ktoś co dalej z tym zrobić....?

Opublikowano

Dziwne to wszystko... Wogóle tak wysoka temperatura Cumminsa jest dziwna. To nie są wysilone jednostki. W Mc MTX200 jest zdecydowanie bardziej wysilona i w ciężkiej pracy nie wychodzi powyżej połowy.

Próbowałeś wiązać to visco? Może jest źle ustawiona odległość wentylatora od chłodnicy? I nie robi odpowiedniego ciągu? 

Opublikowano
3 godziny temu, Rowan napisał:

Dziwne to wszystko... Wogóle tak wysoka temperatura Cumminsa jest dziwna. To nie są wysilone jednostki. W Mc MTX200 jest zdecydowanie bardziej wysilona i w ciężkiej pracy nie wychodzi powyżej połowy.

Próbowałeś wiązać to visco? Może jest źle ustawiona odległość wentylatora od chłodnicy? I nie robi odpowiedniego ciągu? 

A czy jest tam regulacja i można chłodnice przybliżyć do wentylatora? 

Opublikowano
16 minut temu, Rowan napisał:

Nie pamiętam jak jest w MXie, ale w MTXach cała płyta metalowa ma „fasolki”, na których jest kilka cm regulacji przód tył.

Sprawdzę jutro i dam znać. Mimo to bardziej skłaniam się teraz w kierunku nie drożnych lub przypchanych kanalików w uszczelce pod głowicą. Może to jest dobry trop...

Opublikowano
Dnia 1.04.2020 o 13:17, masacase napisał:

Panowie jednak za wcześnie się pochwalilem. Po wymianie termostatu na ten o temperaturze otwarcia 76 już nie grzeje się na postoju. Lecz teraz poszedł w pracę tj orka i znów dochodzi gdzieś 2 cm przed czerwonym polem.... Podpowie ktoś co dalej z tym zrobić....?

Witam,i co w końcu było przyczyną grzania się mx.Bo umnie dzieje się to samo.

Witam,i co w końcu było przyczyną grzania się mx.Bo umnie dzieje się to samo. A czy można całkiem wyjąc termostat ?

Opublikowano

Jeszcze sprawdz czy czasami olej silnikowy sie nie grzeje, tam jest wymiennik ciepła olej jest chłodzony płynem chłodniczym. Jeśli olej sie grzeje to polecam zrobić płukankę silnika i zalać swierzy.

 

Opublikowano
W dniu 15.10.2022 o 12:48, poderwa napisał(a):

Wymontowałem  termostat i przestał się grać-winny był w moim przypadku uszkodzony termostat.

Jak sie zachowuje temperatura zimą? Silnik jest dogrzany?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v