Skocz do zawartości

CASE INTERNATIONAL 955 -Problem z odpaleniem poniżej 15*


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Posiadam Case internationala 955 nie xl z 1978roku.

Mam problem z odpaleniem silnika jak jest zimny ponizej 15°C.

Co zrobione:

-nowe filtry paliwa i wyczyszczony zbiornik i przewody

-wtryski po regeneracji, nowe koncowki

-silnik swierzo po remoncie, nowe tłoki pierscienie, tuleje, panewki. Glowica po remoncie, splanowana, nowe wszystkie zawory, prowadnice i uszczelniacze.

-założony dodatkowy zaworek zwrotny na zasilaniu

Grzalka w kolektorze sprawna.

Co jeszcze moze być?

Jak Poprawnie Ustawic zaplon pompy wtryskowej?

Edytowane przez jaszczur2008
Opublikowano
3 godziny temu, jaszczur2008 napisał:

 

Mam problem z odpaleniem silnika jak jest zimny ponizej 15°C.

 

Może coś więcej :  jeżeli odpala  to po jakim czasie, czy " puszcza dyma" w czasie przedłużonego rozruchu , czy nienaturalnie kopci po odpaleniu , w jakim stanie jest pompka zasilająca?

Opublikowano

Miałem podobną sytuację w JCB 525B. Wszystko wydawało się że jest ok, kręci dobrze itd. 

 

Okazało się jednak że to rozrusznik był problemem. Wymiana rozwiązała problem 

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzalem 25-27.

Przy 15°C pierwsze co podgrzewam tą grzalka w kolektorze, i zaczynam krecic dymek z tlumnika pokazuje sie prawie odrazu, zaczyna sie jąkać  i odpala. (Trwa to jakies 30sekund)

Ponizej 5°C nieodaplił wogule, tyle ze to bylo przed remontem. A silnik jest swierzo po remoncie  na dotarciu. 7motogodzin zrobil.

Pompka wyczyszczona, mebramy (czy jakoś tak) całe. Czasami raz nacisne czasami dwa i później idzie bez oporu jakby przepuszczala. Zalozylem na testy pompke do paliwa, taka czarna gruszka do sciskania. I tez raz scisne i potem robi sie twarda ze nieidzie wciś. Nie powinien jakiś zaworek puścić?

Rozrusznik ladnie kreci.

Jeszcze czego nierobiłem to nie przestawialem zaplonu pompy. Pompy tloczkowe wiem jak ustawiać,  ale na temat pompy rotacyjnej w internecie nic nieznalazlem.

Edytowane przez jaszczur2008
Opublikowano

odpalałes wczesniej na dawce startowej?? Jak miałem Case to tez pozna jesienia był problem z rozruchem, musiał byc dobry akumulator i odpalanie na dawce startowej.

Dawka startowa to dzwigienka od gaszenia wyciagnieta do połowy.

Opublikowano (edytowane)

Z plaka pali.

Dzis jak wrocilem z pracy było okolo 20°C przekrecil ze 3 razy i odpalił.

Przestawilem troszke kąt pompy (przyspieszylem). Jutro rano ma być 10°C i sprawdze jak odpali.

 

Było 7°C, podgrzalem grzałką pokrecil z 20 sekund i odpalił. Kopcił przykreceniu. Jak odpalił i pochodził 20sekund i zgasilem. Po minucie znow sprobowalem odpalac i odpalił niemal odrazu.

 

Edytowane przez jaszczur2008
Opublikowano

Słuchaj przede wszystkim wypierdziel ten zawór zwrotny w postaci gruszki ,a co do ustawiania pompy wtryskowej to już jeden kolega powiedział że ustawia się to przyrządem zegarowym. Ale jeżeli owego nie posiadasz to odkręć pokrywę od strony chłodnicy od pompy , są tam 3 śruby i staraj się wykonywać niewielkie ruchy przy kreceniu kołem zębatym od pompy i zapal ciągnik i sprawdzaj  jak pali i jak reaguje na gaz  i czy nie wali w tłumik. Powodzenia 

Opublikowano

Witam Panowie.

Problem się  pogłębił. W sobote po poludniu odpalilem ciognik (3 razy przezucil i zapalił) i pojechalem orać. Pług stary grudziocki 3 plus dolozona 4. Przed remontem oralem na 1 szosowej na szybkim, czasami 2 na spowalniaczu. Teraz jedzilem na 4 polowej na spowalniaczu by go nieprzeciarzac (jest na dotarciu). Zaoralem jakie 2.5hekary z przerwami by ciognik troche odpoczol na wolnych obrotach i zbił  troche temp. Ma większą  temp silnika dochodzace pod czerwone niż przedtem. I zastanawia mnie to czy jest to powodem złego ustawienia pompy, czy moze docierania, gdzie tarcie jest wieksze.  

Po orce zjechalem do domu odpiolem plugi i zostawilem go na 10min by sobie jeszcze pochodził i zgasilem.

Dziś po obiadku poszlem zobaczyć  jak odpali. No i nie odpalił. Krecilem go z 5min z przerwami by rozrusznika niezajechac aż akumulator zdech. Najdziwniejsze to ze niebylo zadnego dymu z tłumnika, a zawsze kopcił  jak nim krecilem a nieodpalal.

Panowie gdzie sa wszystkie jakies zaworki, sitka? Ktore mogly sie przytkac zacic.

Jutro kupie nową pompke paliwa, i znowu mu zmienie filtry, no i chcialbym te sitka zaworki przeczysci. I w tedy sprawdze czy pali. Tylko niewiem gdzie ich szukać 

Jak to nie pomoże to bede szukał dobrego pompiarza (w oklicy od pomp tloczkowych mam dobrego fachowca, ale rotacyjnych nierobi, a reszta co robi maja bardzo złe opinie)

 

 

Opublikowano

Witam , teraz pytanie ile motogodzin zrobił po remoncie silnika i jakie prace wykonywałes nim na docieraniu , wiesz ta temperatura napewno jest przyczyną większego tarcia w silniku ponieważ trochę motogodzin musi minąć aż wszystko się dopasuje . A o jakie ci zaworki chodzi?  I jaki masz akumulator bo to też dużo zmienia. U mnie słabo kręcił na 120 z teraz na 140 lepiej zapala bo ma większy prąd . 

 

Opublikowano

Słuchaj musisz przede wszystkim usunąć termostat wtedy będzie miał pełen obieg i nie będzie łapał tak temperatury , a co do pompy paliwa to weź karnisterek z ropą  powieś na lusterku i podłącz bezpośrednio pod pompę paliwową wąż z karnistra i będziesz wiedział jak odpali to szukaj przyczyny w pompce paliwowej.  A co do pompy wtryskowej to poluzuj przewody paliwowe na wtryskach i kręci rozrusznikiem i patrz czy pompa podaje paliwo na przewody .A laweta i warsztat to nie jest rozwiazanie problemu nauczy się sam to będzie wiedział na przyszłość i nie świeci garnki lepią

 

Opublikowano

 

Aktualnie 34 motogodziny po remoncie, przez 4 motogodzin chodził na postoju, potem chodzil troche w transporcie, troche nawozow posiał i worzenie obornika i teraz orka.

Aku jest nowy wyciogniety z bizona. 

Chodzi mi o wszystkie zaworki i sitka w ukladzie paliwowym gdzie sie moga znajdowac, by rozkrecic i wyczyscic. Bo teraz ewidetnie niedostaje paliwa, bo niema dymu. Pompke i filtry niedrogie wiec zmienie.

A przed tą  orka byl zawsze dym a cieszko palił na zimnym. Wystarczylo ze minute pochodzil i potem palił na dotyk. Wiec albo cos sie przytkalo, ablo pompa juz calkiem siadla.

Jesli zle mysle to mnie poprawcie.

Opublikowano

Słuchaj podepnij do pompki zasilającej na  krótko paliwo z karnisterka .rozbierz pompkę zasilajaca i pod membrana jest sitko i tam może nazbierało się syfu,  zobacz też czy w króćcach od paliwa nie ma jakiegoś śmiecia .ale przede wszystkim podepnij na krótko paliwo 

 

Opublikowano

Z braku czasu dzis zmienilem pompke i filtry, wszystkie podkladki miedziane w calym ukladzie i przedmuchalem wszystkie rurki. Odpowietrzylem ile siedalo i odpalił za 5 obrotem ale z poczatku przeplatal, no ale byl zapowietrzony. Temp 2+.

Jutro rano sprawdze jak zapali.

Ale mam pytanie odnosnie przelewow na wtryskach. Czy jak chodzi na wolnych obrotach czy powinno leciec paliwo?

Scioglem wezyk przelewowy miedzy 3 a 4 wtryskiem, na wolnych obrotach nic nie lecialo, w polowie obrotow czasem kapło. Wtryski po regeneracji, nowe koncowki i ustawione cisnienie.

Opublikowano

Ewentualnie może zastosować tradycyjną wiuche(czy jak tam się to pisze)

 

Jeśli jest problem z odpalam przy minusie to może warto wysondowac możliwość wstawienia grzałki w blok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v