Skocz do zawartości
jaco512

Opinie na temat ciągników Case

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
agroFakt.pl
Tylko na agroFakt.pl:

Dostaniesz maila o kradzieży!

galeria
Case
jaco512    39

Jakie macie opinie na temat tych ciągników? Czy warto je kupywać? Jaką mają trwałość?Poszukuję ciągnika z lat 1985-93 80-100km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    5

kolega ma Case na PowerShift, tylko chyba z 96 roku gdzies, niedawno wymienił jakąs pompe która była odpowiedzialna za ciśnienie w skrzyni biegów czy cos takiego, ogólnie to sobie chwialił, szczególnie przelaczanie biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oki39    2
http://konedata.net/Traktorit/caseihMaxxum5120.htm Chyba chodzi CI o ta serie wlasnie dzis przyjechal nowy ciagnik tzn uzywany ale narazie stoi w garazu wiedz nic innego nie powiem pojdzie w pole to napisze;) Ale na pierwszy raz wrazenia mam mile wentylacja widac ze jest bo ma potezny dach. Komfort bardzo fajny fotel zabujczy(w pozytywnym slowa tego znaczeniu) tylko nie wiem jaki jest w pracy;) a model "moj" to 5150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość peres100   
Gość peres100

co powiecie o modelu 5140

czy te ciagniki maja duzo elektroniki bo ja bym wolal taki bardziej prostrzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Znajomy ka taki model o mocy ok. 60 KM z początku lat 90tych. Napęd 4x4, do tego ładowacz czołowy. Jest zadowolony z tej maszyny. Ostatnio jednak wymieniał pompę podnośnikową. Oczywiście kupił używaną na szrocie, bo nowa jednak kosztuje...:wacko:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oki39    2
co powiecie o modelu 5140

czy te ciagniki maja duzo elektroniki bo ja bym wolal taki bardziej prostrzy

 

Maja duzo elektroniki. znajomy ma 5150 i cala deska kontrolna jest elektroniczna czyli wszystko cyfrowe. Wszedzie jakies kable czujniki ze czlowiek sie gubi. Przedni walek jest zalaczany przez nacisniecie guzika wiedz juz elektryka przedni naped tak samo blokada dyferencjalu tez. W kabinie jest bardzo komfortowo zawalisty jest fotel i wogole jest wsystko dobrze. Narazie mi sie podoba choc nie byl jeszcze prubowany w polu. Porownojac z terazniejszymi ciagnikami tej mocy to ma zawaliscie gruba rame. Jerzeli prostrzy ciagnik to proponuje John Deera 3640, 3650 albo 4040 sa o wiele prostrze od case 5140.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luzak    2

ja takze slyszalem tylko dobre opinie na temat tych ciagnikow. Ich glowna zaleta jest male zuzycie paliwa i oczywiscie trwalosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gumis32    1

Ja słyszałem dużo dobrego o ciągnikach Case IH, ale szczerze mówiąc to cena nie zachwyca ale kto ma kase...

Najlepiej spytać @Tumok'a on ciągnik tej marki i będzie wiedział coś więcej ode mnie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1

a czy to prawda ze te starsze case były solidniejsze od tych co są teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

możliwe chota bo nie miały tyle elektroniki ale to wielki koncern i na spadek jakości by sobie nie pozwolił i ludzie jeśli chcą dobry sprzęt biorą go pod uwage kupując ciagnik :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Moja c360 ma ponad 30 lat i elektronika wysiadła, a wszystko co mechaniczne działa. Wniosek jest z tego taki że elektronika jest mniej wytrzymalsza od mechanicznych urządzeń :(:)

Edytowano przez krolikNH
Błędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

to plus ursusów że nie ma elektroniki dużo i nie ma sie co psuć :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

psują sie bo są robione jak najmniejszym nakładem kosztów i są niedopracowane.ursus i tak ma za dużo strat...pronar to też nie limuzyna ale widać ze sie rozwija :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

No właśnie pronar ma coraz lepsze ciągniki, a ursus stoi w mniejscu i myśli że świat też stoi w miejscu. Jak by ursus teraz się postarał i zrobił dużo nowych modeli to napewno by się utrzymał na rynku. Jest znanę marką, tylko żeby produkował takiej jakości ciągniki jak 30-20 lat tamu.

A tak to przejmą jakieś turki i koniec z tą dobrą kiedyś firmą :P :P

 

Pozdro :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati20    0

a co sądzicie o wersji mx a dokładnie o mx100

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fire    0
to plus ursusów że nie ma elektroniki dużo i nie ma sie co psuć ;)

No tak Ursusy to nasze sztandarowe ciągniki. Chyba każdy mail z nimi odczynienia Gorsze lepsze,ale nasze :)

Ostatnio właśnie kolega mający ursusa 4514 od nowości ,strasznie narzeka na ten ciągnik.

To nic ze części sa tanie ale jakość jest kiepska. Co sezon coś wymienia zna go na pamięć

Oglądał mojego 14 letniego Case 695 i stwierdził ze o wiele solidniej zrobiony tak na oko. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spojler    1

ja chcesz ciągnik trwały z małą il. elektroniki to bierz case 1056xl albo 856xl - w porównaniu do nowszej serii 51XX nie mają rewersu, olejowych sprzęgieł itp. itd.

Bardzo trwałe jeden komplet krzyzaków trzymał 17lat!! potrzymałby jeszcze ale to charakterystyczne klok,klok,klok,klok,klok doprowadza do szału....wycieki praktycznie zerowe oprócz tego że ciekło mi z ramion podnośnika ale gumki za kilka zł i silikon załatwiły sprawe :)

 

zapomniałem o najważniejszym-dźwięk case'a 856xl z turbinką jest ahhhh....brak mi słow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

w mojej oklicy jest case 845xl, 1055xla i 5140. jakoś własciciele nienarzekają na nie

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzecho106    0

W mojej okolicy są 3 case 845, 574 i 644 właściciele bardzo zachwalają je sobie ponieważ są wkonomiczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    21

Witam. Byłem w fabryce Case w miejscowości Styer w Austri. Do niedawna były tam jeszcze robione New Hollandy. Jednak ich drogi się rozeszły i w tej chwili CAse jest roiony w USA i STyer a NEw Holland głównie we włoszech.... cała produkcja w tej fabryce jest bardzo profesjonalna. linia produkcyjna jak w fabrykach samochodowych, kazde stanowisko ma swój system kontroli, raz na dzień jest kontrolowany jedne traktor od podstaw...czyli rozkrecany jest do ostatniej śrubki. Ogladajac prace tych ludzi byłem pod wrazeniem i naprawde uwierzyłem w ich profesjonalizm. jesli ktos potrzebuje wiecej info o fabryce w Styer piszcie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorychar    1

peres ja mam 5140 i jest bardzo łatwy w obsłudze.

Może i jest wypchany elektroniką i wszyscy mówią że bardzo często sie w niej coś psuje, ale moim zdaniem to bzdura.

Jest super i wcale z tą elektroniką nie jest tak jak inni mówią.

Jeden przypadek jak cos sie w nim zepsuło z elektroniki to jak niedziałały światła przednie górne na dachu.

Otwieram skrzynke z bezpiecznikami a tu cału bezpiecznik od tych świateł stopiny. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    193

mój kolega ma 5140 z 97r seria jubileuszowa ( fajne naklejki na masce ) :P Ale przez rok walczył z sterowaniem podnosnika :P Ale chyba wywalił cała i założył nowa i smiga jak nalezy. Silnik, skrzynia ogólnie żyleta ma 8tys mth.

 

Może którys z kolegów ma doswiadczenie z seria MX multicontroler ( tam to juz jest mnustwo elektroniki) Bo oferuja mi MX 140 multi... w super cenie 200netto :) jak to sie sprawuje ?? Tylko ze ja czekam na prow :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×