Skocz do zawartości

Case MX 135 -Rewers elektrohydrauliczny nie działa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Mam problem z case mx 135. Od roku co jakiś czas nie działał rewers po odpaleniu ciągnika, wystarczyło popukac wajche od skrzyni biegów i zaczął działać. Problem znikał. Dzisiaj po całym dniu pracy, koszenie trawy chciałem wjechać na podwórko i nagle przestał całkiem działać. Cechy podejrzane - dzisiaj co jakiś czas mrugala kontrolka od walka - gdy przełącze rewers w tył to kontrolka się zapala ale nie rusza - no i gdy włączę czwarty bieg i w tył, mruga N Ogólnie wyłączyłem i włączyłem prąd i nic nie dało. Sprawdzałem różne kostki itp no nic nie widać podejrzanego
Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, lukasz0920 napisał:

Witam Mam problem z case mx 135. Od roku co jakiś czas nie działał rewers po odpaleniu ciągnika, wystarczyło popukac wajche od skrzyni biegów i zaczął działać. Problem znikał. Dzisiaj po całym dniu pracy, koszenie trawy chciałem wjechać na podwórko i nagle przestał całkiem działać. Cechy podejrzane - dzisiaj co jakiś czas mrugala kontrolka od walka - gdy przełącze rewers w tył to kontrolka się zapala ale nie rusza - no i gdy włączę czwarty bieg i w tył, mruga N Ogólnie wyłączyłem i włączyłem prąd i nic nie dało. Sprawdzałem różne kostki itp no nic nie widać podejrzanego

cewka rewersu do wymiany

a tak pozatym to MX ma blokade na 4 biegu w tył ;D  wiec to  normalne ze  mruga  kontrola i nie jedzie

Edytowane przez chesterr87
Opublikowano

Na poczatek wyjmij cewke  zobacz czy  nie ma pęknieć albo czy nie jest po prtosu przepalona będzie czuć :)  a dokładniej  cewkę można zmierzyc  miernikiem   w zakresie  opornosci   jak nic nie wskaże to w śmietnik  .

Opublikowano
28 minut temu, szymonl napisał:

Ewentualnie zamień miejscami cewki od jazdy przód/tył, często jest to i szybsze i pewniejsze od miernika

ale jak zamienię to co będzie ? nie działą ani przód ani tył

w ostateczności mogę zamówić cewkę i najwyzej odesłać jak będzie zbędna.
https://allegro.pl/oferta/case-mx-elektrozawor-jazdy-przod-tyl-rewers-cewka-8507822622

a to przykładowo jakaś część cewki czy co ?
https://www.olx.pl/oferta/cewka-elektrozawor-rewersu-kierunku-jazdy-case-mx-magnum-new-holland-CID757-IDrM0U9.html

https://agristar.pl/ciagniki/czesci-case/elektryka/elektrozawory/4194-ele7006-elektrozawor-przod-tyl-rewersu.html

tu 530 zł najtaniej w sumie dziwne ze nie ma zamienników.
Ogólnie chyba mf serii 30xx jest mniej awaryjny niż teaki case mx

Opublikowano

ele7006-elektrozawor-przod-tyl-rewersu.jpg

13 minut temu, lukasz0920 napisał:

ale jak zamienię to co będzie ? nie działą ani przód ani tył

w ostateczności mogę zamówić cewkę i najwyzej odesłać jak będzie zbędna.
https://allegro.pl/oferta/case-mx-elektrozawor-jazdy-przod-tyl-rewers-cewka-8507822622

a to przykładowo jakaś część cewki czy co ?
https://www.olx.pl/oferta/cewka-elektrozawor-rewersu-kierunku-jazdy-case-mx-magnum-new-holland-CID757-IDrM0U9.html

https://agristar.pl/ciagniki/czesci-case/elektryka/elektrozawory/4194-ele7006-elektrozawor-przod-tyl-rewersu.html

tu 530 zł najtaniej w sumie dziwne ze nie ma zamienników.
Ogólnie chyba mf serii 30xx jest mniej awaryjny niż teaki case mx

To i tak sa zamienniki oryginał inaczej wyglada i na dodatek  kompletna dlatego taka cena

Opublikowano

Więc tak. Cewka dobra no i case ma oddzielna na tył i przód. Winna była linka od sprzęgła, wypadła. A odnośnie nie działającego rewersu co jakiś czas to zmostkowany kabel od siedzenia dobrze nie łączył a tak już wszystko sprawne. Jeden dzień Ferguson musiał jeździć i ogólnie nie wyobrażam sobie pracy ciągnikiem z turem, to bardzo nie wygodne, nie ma jak są dwa ciągniki a ten z turem jako pomocniczy. Tak więc wszystkim dziękuję za pomoc. Nie spodziewałem się że tu ktoś jeszcze pisze i pomaga. Agrogoto kojarzę tylko z kilkoma użytkownikami którzy się kłócą i wysmiewaja albo te wszystkie c-360 i chwalenie ich oraz podniecanie

Opublikowano

Linka czemu była winna? Temu, że sprzęgła nie było chyba... Cewki musza byc dwie, albo dziala przod albo tyl, lub nic. Wszędzie są ludzie i ludziska... A niektórzy sa tacy, że nie warto im pomagać..

  • Haha 1
Opublikowano

A co do tego maja mechaniczne biegi skoro mu rewers rozłącza?

A jakie masz napięcie na aku? Przy klemach wszystko dokręcone i czyste? Na kabinie punkt 12v jeszcze sprawdz, bo coś mi tu wygląda na niskie napięcie. Wtedy też N-ka mruga.

Opublikowano

Tak więc napięcie okej. Ogólnie problem jest większy właśnie przy takiej brzydkiej pogodzie. Im większa wilgoć tym to się częściej zdarza. Ostatnio jak teraz jeździłem to kontrolka walka w kółko mrugala. Włączyłem i wyłączyłem i znowu mruga


Cewki zostały, są dwie od przodu i tyłu. Są dobre elektryk sprawdzał

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź przełącznik przy drążku zmiany jazdy przód/N/tył.  Kolejna sprawa to brak masy, otwórz skrzynkę z Akumulatorami przeczysc klemy i posprawdzaj kable od masy.

Edytowane przez Ziel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v