Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Panowie podczas przeglądu ciągnika przed wyjazdem w pole dostrzegłem taki mysi (jasny szary) kolor oleju w misce jak i w Bąku czy miak ktos taki przypadek ?? Dodam że po podorywce nic nie wskazywało na używanie jakiego kolejek płynu postawiłem go i po około 2 tygodniach nie chciał odpalić. Czy to uszczelka pod głowicą?? pacjent Ursus C385

Opublikowano

Kolego zastanów się co robisz - prawdopodobnie płyn zmieszał CI się z olejem a Ty ciągnik odpalasz, słuchasz jak pracuje i piszesz posty na forum?

Poszukaj mechanika, zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia, sprawdź ile płynu ubyło, uszczelka to tylko jedna z możliwych awarii, pozostają jeszcze inne drogi którymi płyn mógł przedostać się do oleju, w tym pęknięcia. 

Ja uszczelka przepuszcza pomiędzy kanałem olejowy i wodnym to nie będziesz nic niepokojącego słyszał, chyba że pojedziesz w pole i po jakimś czasie usłyszysz panewki. 

 

  • Thanks 1
Opublikowano

zdjolem już glowice i pojechala do szlifu i i na plaszcz wodny aby wyeliminować jej jakie kolwiek uszkodzenie . Odpaliłem bo nie wiedziałem że tak jest w środku bo nic się z nim nie działo. I na tym forum co kolwiek sie zapytać to od razu Cię neguja jak każdy tak wszystko wie i widzi od razu to gratuluję i zazdroszczę 6 zmysłu

Opublikowano

Mogą też być wżery w bloku w miejscu osadzenia tulei . Jak remontowałem silnik mojej 385 z 1975 roku , to mechanik odmówił osadzania nowych kompletów właśnie ze względu na te wżery . Blok dawałem do naprawy .

Opublikowano (edytowane)

 

Cytat

zdjolem już glowice i pojechala do szlifu i i na plaszcz wodny aby wyeliminować jej jakie kolwiek uszkodzenie .

Żeby sobie nie robić podwójnej roboty, jak masz już zdjętą głowicę, odkręć miskę olejową, wyczyść wszystko ładnie i blok zalej cieczą, jeżeli jest coś z uszczelnieniem tulei, powinno być od spodu widać gdzie puszcza, bo złożysz głowicę i jak to nie jej wina, to zaraz i tak będziesz to musiał zrobić.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Ja miałem tak że woda do oleju poszła, bo na tulei w miejscu uszczelnienia z blokiem zrobił się wżer i woda przenikała do oleju, a też myślałem że wina uszczelki bądż głowicy, dopiero po wyjęciu tulei zobaczyłem gdzie jest przyczyna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v