Zaloguj się, aby obserwować  
buczo84

Problem z wymianą łożysk na głównym wale w 1075

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
buczo84    0

Witam

Mam problem z wymianą łożysk na głównym wale na którym zamontowany jest odrzutnik słomy (chyba dobrze nazwałem) i koło napędowe od młocarni. Problem polega na ściągnięciu tulei na której zmontowany jest koło napędowe od młocarni w moim przypadku regulowane hydraulicznie. Czy ktoś wymieniał tam łożyska, czy ta tuleja jest do ściągnięcia, czy należy wybić wał przez ten cały odrzutnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość grande   
Gość grande

czesc mam 2266 w nim tez byl z wymiana tych lozysk naped mlocarni sklada sie z trzech czesci tuleji i dwoch tarcz na wale po stronie mlocarni jest frez moze byc zapieczony i bedzie to wszystko bardzo ciezko schodzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buczo84    0

Talerze zeszły bez większego problemu został tylko tuleja która ani drgnie ale mam rozumieć że jest do ściągnięcia. Jest jeszcze problem ze ściągaczem o tak długich łapach, przerabiany niestety się wygina, może ktoś wie jakiś dobry sklepem internetowy z takimi rzeczami bo u mnie w okolicy nie mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

Hehe... Jak to rozbierzecie to będziesz baardzo zżyty ze swoim kombajnem :D

W naszym przypadku żadnym kupionym ściągaczem tego nie zdjęliśmy...

Ściągacz trzeba zrobić samemu.

Skoro piszesz, że jest to piasta, na której zamocowane jest koło napędowe to ma na pewno otwory.

Ściągacz:

Blacha 5 mm co najmniej, w środku "wiercisz" otwór średnicy co najmniej 5 cm, wspawujesz tulej gwintowaną od wewnątrz, koniecznie drobnym gwintem, z małym skokiem. W około centralnego otworu wiercisz małe, na śruby którymi połączysz "ściągacz" z piastą (na otwory w piascie po srubach mocujacych koło napędowa młocarni) No i teraz w ten centralny otwór wkręcasz śrubę, jak już wcześniej napisałem musi mieć koniecznie drobny gwint z małym skokiem.

No i kręcicie :) Po pół minimetra na godzinę, uprzedzam że musisz miec cos konkretnego zeby kręcic tą centralną śrubą.

 

Powodzenia!


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buczo84    0

Dziękuje wszystkim za pomoc. Udało się wszystko ściągnąć :) , nie byłoby problemu żeby nie rdza która wszystko zapiekła :). Ściągnąłem wszystko ściągaczem ze sklepu o dziwo kręcąc na metrowym ramieniu nie uszkodził się. Ze złożeniem nie było już problemu wszystko praktycznie wskoczyło na swoje miejsce bez użycia młotka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Highlander54
      Witam. 
      Dzisiaj chciałem wyozonować sobie kabinę w kombajnie, ale okazało się że na sprężarce klimatyzacji nie ma prądu. Na bezpieczniku jest, na przekaźniku również, na włączniku jest prąd. Ale już na czujnikach ciśnienia wysokiego i niskiego nie ma i na sprężarce też nie. Na zaworze przy parowniku od siły chłodzenia też nic nie ma. Chciałem po kablach dojść gdzie co idzie, tam jest wszystko w grubych wiązkach i ciężko znaleźć odpowiednie kable. Gdzie można szukać przyczyny? Skąd idzie prąd na czujniki i sprężarkę?
       
      A i jest to John Deere 1470
    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez krowazie
      Witam czy w kombajnie John Deere silnik jest za kabiną?
    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
    • Przez poderwa
      Tak jak w temacie jest problem po zimie z  załończaniem hedera.Dwa razy się udało włączyć,-teraz nic.Dodam że sprawdziłem te bezpieczniki i przekazniki które są w skrzynce przy silniku.Gdzie teraz szukać przyczyny ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj