Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam takie pytanie: Czy można do nowej nominalnej tuleji cylindrowej dać stary nominalny tlok oczywiście z nowymi pierścieniami i czy jest mozliwe honowanie cylindrów w c-360?

Opublikowano

Lepiej kupić gotowe zestawy. Szlifu nie warto robić. Zakładam że ciągnik kupę lat chodził na wodzie tuleje na bank będą miały wżery. Nie wytrzymają drugiego takiego okresu eksploatacji.

Ile będzie i gdzie pracował w przyszłości nie ma znaczenia. Komplety kupuj.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tylko i wyłącznie nowe i to nie te najtańsze.

  • Like 1
Opublikowano

Słyszałem też że lepiej nabić surowe tuleje do bloku i całość dać do warsztatu specjalizującego się w tego typu działaniach gdzie oni to wyszlifują i takie rozwiązanie ma być niby lepsze od nabijania gotowych tulei gdzie przy montażu może dojść do odkształceń

 

Opublikowano

Koszt szlifu zależy od tego za którym razem wyjdzie wymiar naprawczy- zarówno na czopach głównych jak i korbowodowych. Ale 200-250 to minimum, na które nie ma się co nastawiać moim zdaniem. 

Po co chcesz osiować blok? 

Opublikowano

Mam jeszcze pytanie z troche innej beczki: Ile może kosztowac regeneracja pompy wtryskowej w c-360 i jaki jest koszt szlifu wału korbowego oraz osiowania bloku?

 

Nie wiem jak w c-360 ale regeneracja pompy do 3P minimum 600 zł (oczywiście z tendencją wzrostową) nowa pompa 1 tysiąc 

a samemu można zrobić regeneracje za 300 zł tzn nowa głowica/wałek napędzający/sitko/zaworek itd nowe uszczelnienie. Ciekaw jestem jak wygląda regeneracja w warsztatach ile części idzie nowych a ile zostaje "podleczonych" na jakiś czas...

Opublikowano

Czyli za regenerację pompy poniżej 500zł nie ma za bardzo na co liczyć jeśli chce żeby 60tka chodziła jak należy. Silnik który chcę remontować będzie miał nowy blok (używany), ponieważ stary pękł między cylindrami i nasuwa się pytanie czy do tego nowego bloku można zastosować podpory wału ze starego silnik jeśli nie były by razem z tym nowym blokiem i czy można do tego nowego bloku wstawić rozrząd ze starego? Wał oczywiście postaram się dać ze starego silnika.

Opublikowano

Nie chcem nowego tematu zaczynać ale mam dość nietypowy problem.Posiadam nowe zestawy z tamtej epoki Tłok selekcja B ,Tuleja Selekcja B pierścienie wszystko mam  brakuje mi tylko panewek oraz regenracji poszczególnych elementów żeby kapitalka przebiegła pomyślnie.Problem stanowią sworznie tłokowe nie chcą wejść w tłok  jakby za duża mialy średnicę.Jak rozpakowałem je w celu badania czy nie ma nalotu rudej przy jednym była kartka, takie kartki się dostawało jakby paragon wyprodukowane w gorzowie  ale typ silnik s-4002 czyli do ursusa c-355 Wychodzi na to że c-355 miały trochę inne sworznie niż do 60-tki.Próbowałem wsadzić na chama trochę wbiłem ale naprawdę opornie szło gdzie normalnie powinny lekko wchodzić  przez młotek więc nie miałem zamiaru ryzykować i wybiłem.Jeśli je założę i nabiorą swojej temperatury  jest ryzyko pęknięcia tłoku.Teraz pytanie czy te sworznie da się uratować zdjąc te dwie setki czy mają trochę inny kształt i nici z tego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v