Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?

Opublikowano

Określenie "w okolicy pompy" jest mało precyzyjne. Jeśli leje się tylko przy używaniu dźwigni od podnośnika to pewnie nieszczelność jest gdzieś na rurce od podnoszenia. Może wystarczy dokręcić rurkę przy rozdzielaczu. Często też w T25 przecierają się rurki jak są źle ułożone. Może olej wycieka gdzieś wyżej i spływa na pompę.

Opublikowano

Na tym dolnym króćcu nie ma ciśnienia bo tamtędy pompa zasysa olej. Jak by tam była nieszczelność to kapało by na wyłączonej pompie a na włączonej zasysało by powietrze i pieniłby się bardzo olej w zbiorniku. Raczej leje się z górnego i spływa po pompie. Albo jeszcze wyżej i płynie po rurce. Wytrzyj wszystko do sucha i niech ktoś podnosi a Ty obserwuj. Jeśli wymiana oringu nie pomoże to trzeba zmienic króciec bo ten już może nie dolegać dobrze. U mnie tak było. Co chwilę nowy oring i zaraz się lało. Założyłem nowy króciec i kilka lat spokój.

Opublikowano

Dzisiaj zrobiłem właśnie tak jak napisałeś i faktycznie, leci z górnego króćca. To chyba zdecyduje się na kupno całego nowego króćca, skoro oringi nie wytrzymują długo. Dam znać po robocie.

Opublikowano

U mnie tez tak było, wyciekow nigdzie nie było widac i olej sie pienił, pompa nieszczelna i zaciaga gdzies powietrze, po wymianie pompy problem ustał. Jak zdecydujesz sie na wymiane to wymien sb od razu na ta 16l, roznica w podnoszeniu niebo a ziemia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v