Zaloguj się, aby obserwować  
keepsmile98

Jaki stetoskop na gospodarstwo rolne?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
keepsmile98    0

Hej 😀 Będę szczera, otóż całkowicie nie znam się na tym, o czym piszę, a robię to dla niekomputerowego członka rodziny 😅

 

Chcę kupić stetoskop dla bydła mięsnego/mlecznego (pewnie to nie ma znaczenia, chociaż kto wie). Miałabym kilka pytań jeśli ktoś mógłby mi pomóc.

1. Stetoskop jednogłowicowy czy dwugłowicowy?

2. W jakim przedziale cenowym opłaca się taki stetoskop kupić?

3. Czy w ogóle jakiekolwiek kryteria mają znaczenie, czy wystarczy po prostu jakiś tańszy -> "oby był"?

4. Czy ktoś z was ma i mógłby mi polecić jakiś konkretny? (chyba, że to nie ma znaczenia)

 

Byłabym wdzięczna za wszelką pomoc i informacje 😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

hej ..

1 - wystarczy jednogłowicowy do zwykłego osłuchania czy coś trzeszczy ..

2 - może być kilkadziesiąt złociszy ..

3 - kup, oby był  ..

4 - nie ma znaczenia ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez radas
      Witam jestem Nowy na tym Mega fajnym forum od kilku lat jeżdze do wujka Pomagać mu w 100hektarowy gospodarstwie !! Mega podoba mi się ta praca !! mam 18 lat i Marzy mi się Własne gospodarstwo !! ale niemam pojecia jak mogę zacząc realizować swoje mażenie !! czy w ogóle mam jakieś szanse ?? z kąd wziąć kase Itp. ?? POzdrawiam wszystkich !
    • Przez micgal39533
      Z jaką firmą obecnie najlepiej podpisać umowę na hodowlę bydła. Bo planujemy zwiększyć ilość i przydałoby się coś ogarnąć. 
    • Przez Hools
      Witam,