Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, wczoraj zauważyłem że miska olejowa pod bagnetem jest cała uchlapana olejem. Gdy wyciągnę bagnet strasznie chlapie olejem. Tak samo gdy odkrece wlew oleju mocno z niego dmucha. Z odmy olej nawet nie kapnie lekko sobie dmucha. Gdy silnik jest zimny to nie wyrzuca dopiero gdy się rozgrzeje olej. Możliwe że się coś zatkało? Mocy nie ubyło a na jesieni sprawdzana kompresja po 30-31 barów pacjent same explorer ii 90

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Obrazek 18 i 19 to powinno być to, jutro sprobuje wykręcić i wyczyscic 

Screenshot_20190312-175146.png

Opublikowano

Czesc no i jak tam operacja sie udała? Pacjent zyje, odma była zapchana? 

Pytam bo u mnie troche dmucha korkiem wlewu a z odmy nie leci praktycznie nic.

Opublikowano

Jutro dopiero bd się z to zabierał, druga zmiana w pracy i nie bardzo jest kiedy 

Opublikowano (edytowane)

Podmuchalem w nią kompresorem, normalnie dało się przedmuchać bez oporu oczywiście jak wyciągnę bagnet. Wymieniłem też oring na bagnecie bo był już odksztalcony i się uspokoiło. Ale dziś sprawdzam sobie ile oleju i prawie zawał opilek metalu na miarce. Wycieram wsadzam znów i kolejne opiłki. Na jesieni wymieniłem olej i filr w silniku. Olej na shell rimula, wcześniej nie wiem jaki był. Moc dalej taka sama ciągne agregat uprawowo siewny bez problemu. Ciśnienie oleju tylko na kontrolke, gaśnie od razu po odpaleniu a po zgaszeniu na ciepłym 2-3 sek zanim się zapali. Jutro kupie zegar i wkręce. Wymienie też filr oleju żeby zobaczyć co jest w środku. Opiłki bardziej srebrne. Jeśli będzie słabe ciśnienie albo filtr pełny opiłkow zwalam miskę 

DSC_0481.JPG

Edytowane przez MarcinNH
Opublikowano

A czy wlewem oleju też chlapie? Mój trochę chlapie ale właśnie sile ma zero dymienia.  Czytałem na forach samochodowych że chlapanie olejem w dużej mierze zależy od konstrukcji silnika, i że jak nie wydobywa się żaden dym korkiem albo bagnetem to nie ma obaw. 

No te opilki trochę niepokojace, ja też bym filtr  wykrecil i go rozkroił zobaczyć co tam w oleju siedzi.

Opublikowano (edytowane)

Na razie z kompresja muszę poczekać, mechanik nie ma czasu mi wtryskiwacza przerobić. Zlalem olej przez pończoche z boku odłożyłem kilka grubszych kawałków, niektóre są czarne ale trafiają się też takie białe /przezroczyste jakby ziarnko piasku. Do magnesu się nic nie klei. Było też kilka takich jakby igielek kolor jasno brązowy 

Cisnienie na ciepłym 3 bary 

DSC_0482.JPG

received_270468277215831.jpeg

Edytowane przez MarcinNH
Opublikowano (edytowane)

Na tlokach też ok, takie coś w misce leżało, jakieś sugestie z czego to może być? Widać że coś jakby o to tarlo a potem się w końcu wyłamalo 

 

15541956251536610563920040700670.jpg

Edytowane przez MarcinNH
Opublikowano

Sprawdź czy ten gruby kawalek reaguje na magnes to wiele podpowie... moim zdaniem i tak trzeba się spodziewać remontu bo coś nieźle dostało po d*pie tylko najgorszy sęk co dostalo

Opublikowano

Nie wiem jak jest w tych silnikach jak wyglądają tuleje i cały blok ale u mnie w perkinsie 4 cyl kiedyś tuleja pękła i dmuchało kompresją w michę olejową i też wyrzucało olej miarką. A ten kawałek wygląda raczej  jak jakiś odlewany materiał może kawałek stopy, kawałek wału albo przeciwwagi. Nie było żadnych stuków w silniku ani nic z tych rzeczy? 

Opublikowano

z tym wyrzucaniem oleju to winny był oring na bagnecie, zawsze będzie na odpalonym wyrzucał bo jest spływ nisko, teraz zauwazyłem, na magnes reaguje tuleje wszyskie są ok, tłoki od dołu też. wał też nic nie widać, nic nie stukało mocy nie ubyło. Wszystko tak jak ma być. Jeszcze będe wymieniał simering na wale z przodu i jak przy rozrządzie nic nie bd widać to składam go i będzie chodził. Chyba że dalej opiłki będą to wtedy sie rozbierze bardziej. Góra silnika też ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
    • Przez Kamil723
      Witam,chciałbym wymienić olej w skrzyni w fendzie 304 89r.Zastanawiam się jaki olej wlać,na stronach z doborem oleju jest ich wiele,ale w większości to oleje STOU,czyli do wszystkiego i do niczego.Jaki olej polecacie do tej maszyny?
      Aa i jeszcze jedna sprawa,gdzie znajduje się filtr oleju skrzyni w tym modelu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v