Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nieszczelność w układzie paliwowym . Sama pompka , to nie wszystko . Układ musi być szczelny . Pomaga też założenie dodatkowego zaworka zwrotnego , żeby paliwo się nie cofało .

Opublikowano
Może coś wpadło w przewód paliwa i się zapowietrza. U mnie tak było to w korek spustowy zamontowałem przewód i jest spokój. Tylko musi być zamontowany ze 2-3 cm nad dnem żeby brudu nie zaciągać.
Opublikowano

Co do przytkania przewodu paliwowego to wrażliwym miejscem na zanieczyszczenia jest odstojnik z połączeniami oraz kawałek metalowej rurki która do niego dochodzi.

Reszta to jak wyżej koledzy piszą

Opublikowano

ja w sklepie kupiłem pompkę paliwową  bo mnie diabeł podkorcił przy remoncie pompy wtryskowej zmienić starego szrota,to okazało się że taki gniot że nie umiałem dojść do strzału bo paliwo schodziło i cuda na patyku,wkurzyła mnie i odwiozłem gościowi a on mi po 2 dniach przywiózł Motorpala pompkę oryginalną i jak ręką odjął 

ale tak jak koledzy piszą -czystość  i szczelność to podstawa

Opublikowano

Jak to samo ? Zaworek , to nie pompka . Czy ja coś źle widzę ?

Opublikowano

Fakt , Masz rację , ale wygląda paskudnie . ;) dobry zaworek i funkcja pompki zbędna .

Opublikowano

Wygląd nie ważny tylko ważne że ułatwia odpowietrzanie. 

Opublikowano

Też miałem ten problem,dwie pompki miałem,teraz leżą sobie na półce,złe rozwiązanie jest tych pompek w tłoczku wewnątrz są dwa zaworki które lubią się pierdzielić do tego tłoczek się często wyciera i ta pompka działa niewłaściwie.Zakupiłem polską do c360 ze starych zapasów oryginalną i mam teraz spokój kilka ładnych lat.Teraz po  całej zimie podchodzę do ciągnika bez dotykania pompki pali bez problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v