Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie mam pojęcia co się stało, odpaliłem ciągnik żeby go przepalić, jak to zwykle w zimie robię. Zalany płynem z malutką ilością wody, nie było zamarznięte nic, odpalił od razu, prawie nie kręcił, wyjechałem z garażu żeby pochodził trochę i się rozgrzał.  Wyczyściłem go i nasmarowalem cięgno i miejsca łączeń przy pedale gazu bo ciężko chodziło. Wjechałem do garażu i zgasiłem. Parenascie razy nacisnąłem pedał żeby smar się dobrze rozprowadził i odpaliłem żeby zobaczyć czy lepiej, odpalił jeszcze lepiej niż wcześniej bo oczywiście był rozgrzany, ale po trzech sekundach zgasł i stanął, nie dało się już zakręcić. Olej nie wyglada na to, żeby była w nim woda. Panewki? Nie odkręciłem korka oleju bo już silnik był zimny i olej zgęstniał trochę, dlatego nie chciałem go spuszczać. Miał tak ktoś? Jakieś rady na diagnozę?

Opublikowano

Być może była jakas przyczyna ale w żniwa znajomemu zatarł się wał w kombajnie Który chodził na postoju na wolnych obrotach po kilku godzinach pracy więc w sumie nie wiadomo dlaczego W twoim przypadku może być podobnie Tak już jest i już

Opublikowano

Nie koniecznie się zatarł, cofnij koło zamachowe jeśli jest taka możliwość. Przyczyn może być 100. jak się da cofnąć to zacznij od głowicy, i jeszcze zależy jak stanął czy ze stukiem czy go zdusiło.

Opublikowano
50 minut temu, Karol445 napisał:

Zatarł się i ot cała filozofia Ściągnij miskę i sprawdź czy na wale czy na cylindrach No i silnik do naprawy

 

sam sie zatarłeś ;P jak by był zatarty to po ostygnięciu by odpalił

tu moze być wiele przyczyn  

Opublikowano
22 minuty temu, Konrad67pl napisał:

Po ostygnięciu było to samo, jakby coś trzymalo silnik 

ale nie przy zatarciu jak się zaciera panewki się rozgrzewają przez tarcie puchną blokują wał jak stygnie puszcza można odpalić po czasie znowu spuchną i zablokują 

widziałem taki przypadek ze tryb rozrusznika sie urwał i zablokował koło zamachowe 

Opublikowano

@Konrad67pl mi to wygląda na padnięty akumulator,skoro nie chce kręcić,weź go podładuj prostownikiem i daj znać czy coś to pomogło,ewentualnie może być jeszcze uszkodzony wieniec koła zamachowego i bendiks rozrusznika go nie chwyta i nie obraca kołem.Samo to że sam z siebie zgasł jest trochę dziwne (taka sytuacja miała miejsce u znajomego w ursusie 902 jak był u mnie na łące po belki siana,z sześć razy mu zgasł aż w końcu zawiózł pompę wtryskową do regeneracji i okazało się że padły sekcje).

Opublikowano

Jutro sprawdzę co z tym i jak, spróbuje najpierw zakręcić kołem zamachowy

10 minut temu, Mohyl napisał:

ale nie przy zatarciu jak się zaciera panewki się rozgrzewają przez tarcie puchną blokują wał jak stygnie puszcza można odpalić po czasie znowu spuchną i zablokują 

widziałem taki przypadek ze tryb rozrusznika sie urwał i zablokował koło zamachowe 

Odkręcę rozrusznik i zobaczę czy wszystko okej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v