milosz1713

Landini Legend 130 problem

Polecane posty

Uziu92    7975

jak silnik kręci normalnie i nic nie stuka, to tak jak koledzy piszą jeżeli jest mechaniczne przeniesienie napędu to możesz go spróbowac drugim ciągnikiem szarpnąć, sprawdz jeszcze tę pompkę, czy podaje paliwo, zdejmij przewód który z niej wychodzi i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty patrz czy paliwo pompuje, tu więcej nic nie można poradzić, skoro piszesz ze było ok to od stania silnik mechanicznie by się nie popsuł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16864
wrzuc najwyzszy mozliwy. na szosowym. to jednak kawal byka wiec na mniejszych go nikt nie uciagnie. polbiegu nie wrzucisz dopoki silnik nie pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
2 minuty temu, Bananek napisał:

wrzuc najwyzszy mozliwy. na szosowym. to jednak kawal byka wiec na mniejszych go nikt nie uciagnie. polbiegu nie wrzucisz dopoki silnik nie pracuje.

Ok najwyżej spróboje go na 6 szosowe j pociągnąć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
8 godzin temu, tom54321 napisał:

i co zapalił?

Dzisiaj nie próbowałem nic robić bo nie było czasu...jutro ma znajomy z serwisu przyjechać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16864
uszczelka pod glowica to raczej tylko przedmuch lub plyn w olej (albo odwrotnie). wiec powinien odpalic. czy szarpales go tak jak radzilismy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
3 godziny temu, Bananek napisał:

uszczelka pod glowica to raczej tylko przedmuch lub plyn w olej (albo odwrotnie). wiec powinien odpalic. czy szarpales go tak jak radzilismy?

Nie szarpalem bo nie za bardzo mam teraz z kim to zrobić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25621

Rozwiązałeś problem?

Jeśli tak to napisz bo warto poznać przyczynę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2358

toorano napisał:

znam takich co w pojedynkę zaciągają

ja tez widzialem jak koleś sam c360 wyciągał c 360 a najlepsze to że obok jeździłem ciagnikiem


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
Dnia 11.12.2018 o 15:49, Bananek napisał:

to, ze ma prad na cewce gaszenia nie zmaczy, ze ce9wka dziala. posluchaj czy pstryka przy podlaczaniu konektorkow. "pompka reczna nie pompuje", po czym wnosisz, ze tak jest? po braku oporu? te pompki tak dzialaja. opor jest tylko z poczatku zanim napelni uklad. potem ten jezyczek chodzi lekko.

Witam trochę odświeżam temat zrobiłem rozrusznik bo bardzo słabo kręcił i wymieniłem akumulator założyli mu ten zaworek żeby się paliwo nie cofalo po regeneracji rozrusznika ciagnik kreci 100 razy lepiej ale i tak nie chciał palić jak zimny doPiero jak dali plaka w to miejsce gdzie wchodzi świecą do podgrzewania  dopiero wtedy zapalił chłopaki to chyba silnik do robienia co ??pierścienie planowanie głowicy zawory jaki to mniej więcej koszt bo coś słyszałem ze tam w perkinskach są jakieś zimne tuleje czy coś dodam że jak już zapali to nie ma problem  ponownyn odpaleniem go proszę o pomoc dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25621

Kapitalka to około 8 - 9tys zł.

Tylko tak nagle palił i przestał i od razu kapitalka?

Może faktycznie ta mała pompka nie podaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16864
tulei sam nie zmienisz. sa cienkie jak papier i mozna je zgiac palcami. wkladane na zimno w zakladzie. na poczatek sprawdz same pierscienie. a zacznij od zmierzenia kompresji. to Ci duzo powie. nam tez.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25621

A są tuleje? Mój mechanior mówił że 1000.6 jest beztulejowy. Rozwierca się blok  i dobiera cylindry.  Chyba że coś pokręciłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

nie myśl o remoncie, zmierz mu kompresje, pewnie się zapowietrzył, albo paaliwo słabe i gdzies moze przymarzło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16864

Agrest napisał:

A są tuleje? Mój mechanior mówił że 1000.6 jest beztulejowy. Rozwierca się blok  i dobiera cylindry.  Chyba że coś pokręciłem

czyzby? tos mnie teraz zaskoczyl. bede musial zerknac w katalog. jesli tak to nadwymiar robi sie honowaniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25621

No dokładnie. 

Dowiadywałem się bo mój trochę odmą daje i interesują mnie koszta.

U mnie jest silnik

1931/2200
YH81251*U780447H*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
34 minuty temu, Uziu92 napisał:

nie myśl o remoncie, zmierz mu kompresje, pewnie się zapowietrzył, albo paaliwo słabe i gdzies moze przymarzło.

A czemu nie.myśleć o remoncie ??no troche się zalamalem ale co zrobić długo nie były filtry wymieniane paliwowe a jak ostatni raz jechałem to lalem paliwo na stacji u siebie wiec zrobię tak jak mówisz poproszę znajomego żeby sprawdzić kompresję ile musi mieć ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

jak mówisz ze było dobrze i nagle słabo pali to sillnik się skonczyć nie mógł przez chwilę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz1713    4
1 minutę temu, Uziu92 napisał:

jak mówisz ze było dobrze i nagle słabo pali to sillnik się skonczyć nie mógł przez chwilę.

No właśnie to tez dla mnie dziwne bo dzisiaj wyciągałem tiry z pola bo Woozily mi ziemię to siłę wszystko ma kurde najgorzej jest rano go uruchomić 😕

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25621

Też jestem tego zdania.

Nawet przy słabej kompresji to z nowym aku i regenerowanym rozrusznikiem by zapalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Agri666
      Mam problem z landini gdy opale ciągnik nie działa wspomaganie i Jazda .... ładowacz działa podnosi i cała reszta ... gdy ciągnik chodzi około 3 minuty zaczyna działać wspomaganie oraz jazda jednak gdy np. pociągnę za wajchę od załączenia hydrauliki np na kipier to słychać jak rośnie ciśnienie pusze próbuje kręcić kierownicą i znów nie działa tak samo jazda wszystkie filtry zostały wymienione ... świeci się kontrolka na czerwono taka zębatka z kroplą oleju w środku czekam na jakieś pomysły   


    • Przez claas48s
      czy w landini 8880 jak nie ma chamulców to trzeba wymienić pompki hamulcowe oraz czy może być powiązana z tym inna rzecz  prosze o opinie na temat tego ciągnika i awaryjności
    • Przez puszyniak84
      Witam czy ktoś wyciągał ten element ? jest to regulator ciśnienia podnośnika czy coś . odkręciłem te 4 śruby i nie potrafię go wyjąć obraca się minimetr na boki ale nie chce wyjść .

    • Przez Patryk212
      Co sądzicie o Landini 13000?000
    • Przez szczurek05w
      Kupię pług akpil 4x35 może być też inny i obciążniki do landini 8880 na przód 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj