Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Racja, przecież jak ktoś dostał pieniążki od Polskich podatników na spełnienie marzenia rolnika hobbysty to nie będzie psioczył na zakupiony ciągnik także NH to pancerne ciągniki i bardzo dobre :D 

Opublikowano
10 minut temu, simpleNICKpl napisał:

Nie od polskich tylko od europejskich :D oczywiście że psioczył nie będzie ale też nie należy mówić że te ciągniki się nie nadają. A u mnie w serwisie mówią że belarusy są lepsze od fendta xD

A Polska to niby nie wysyła milionów w ramach składek? A te miliony to wykopane z ziemi czy może ściągnięte z Polskiego obywatela? :) 

Nikt nie mówi że te ciągniki się nie nadają, są po prostu delikatne i tyle.

Opublikowano

bears napisał:

10 minut temu, simpleNICKpl napisał:

Nie od polskich tylko od europejskich :D oczywiście że psioczył nie będzie ale też nie należy mówić że te ciągniki się nie nadają. A u mnie w serwisie mówią że belarusy są lepsze od fendta xD

A Polska to niby nie wysyła milionów w ramach składek? A te miliony to wykopane z ziemi czy może ściągnięte z Polskiego obywatela? :) 

Nikt nie mówi że te ciągniki się nie nadają, są po prostu delikatne i tyle.

Pisząc europejskich miałem na myśli także polskich :D

Opublikowano

No z tych trzech marek ja bym brał Zetora bo można go dostać w tym roku na samym DPF  i normy spalin go nie dobiły a i biegi ładnie chodzą w 100CL 96km za 170tyś. brutto uzbrojonego można wyrwać przy targowaniu. Ale najlepiej pojeździć takim jak się człowiek odnajduje w nim. Ursus i Farmtrac gdyby miały silniki ponad 4tyś. pojemności to też nie głupia myśl ale też trzeba na oczy widzieć go i pojeździć. Więcej nic do głowy prostego i taniego nie przychodzi by w 200 brutto się zmieścić. Bo JD seria M poza zasięgiem, Kubota jakaś dla mnie plastikowa i nieprzypadła mi w środku do gustu. A rejonizacja jest a jak ktoś twierdzi, że nie to znaczy, że chyba pisze tu i jest nieuczciwym dilerem. Nie powiem sprzedadzą jak ktoś się uprze ale sąsiedni diler musi być nie dalej niż nasz bo to potem koszta serwisu i do sklepu. A brać pięciolatka i go spłacać z niepewnych rąk czy warto, gdy cena mało co mniejsza od nowego z niższej półki?.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v