PaweLisowicz

Nagar w kolektorze ssacym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PaweLisowicz    88

Witam. Ostatnio trochę grzebałem przy nowej 60 i po ściągnięciu kolektora ujrzałem nagar w glowicach i jestem ciekawe z czego się wzial. Nadmienie że ciągnik kopci dość mocno na czarno. Z ciągnikiem nic się nie dzieje. Jest 400mth po remoncie silnika. Zdjęcia od głowicy 4 do 1.

IMG_20180922_081207.jpg

IMG_20180922_081202.jpg

IMG_20180922_081157.jpg

IMG_20180922_081151.jpg

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majzel    0

Ty robiłeś remont czy ktoś?  Bo być może mechanik nie wyczyścił poprzednio kanałów ssących przy remoncie...  A jezeli wyczyścił to wychodzi że może masz gdzieś nieszczelny filtr albo dolt. I filtr powietrza w kąpieli olejowej w 60 też nie wyłapuje wszystkiego syfu na 100%. Możesz też mieć nieszczelne gniazda zaworów i przy suwie tłoka: ,,sprężanie" ładuje Ci kompresją w dolot i patrząc na kolor tego nagaru to na to bym stawiał. Hej"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Może być tak jak kolega wyżej podaje nieszczelność zaworów, lub za mały luz na zaworach ssących,gdzie nie są wówczas całkowicie zamknięte przy suwie pracy i w trakcie sprężania i spalania część spalin wlatuje do dolotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Znaczy się znajomy kupił go 4 lata temu i zrobił remont u lokalnego mechanika. Głowice oddawał do typka który się w tym specjalizuje i robi głowice na okolice. Jakieś konkretne objawy by tej usterki były?

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Silnik ładnie pracuje ma moc tylko ciekawi mnie fakt ze na zimnym silniku ciśnienie oleju  wynosi 4,5bar a na rozgrzanym spada do 2,5. Wał był bez szlifa,tylko panewki nowe założone. Olej turdus.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117

Z tym ciśnieniem mam tak samo ,silnik po kapitalnym remoncie że szlifem wału tylko wałek rozrządu nie ruszany,a ciśnienie oleju takie same jak u ciebie tylko silnik to c4011.

PaweLisowicz napisał:

Silnik ładnie pracuje ma moc tylko ciekawi mnie fakt ze na zimnym silniku ciśnienie oleju  wynosi 4,5bar a na rozgrzanym spada do 2,5. Wał był bez szlifa,tylko panewki nowe założone. Olej turdus.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Wszystko jest dobrze w kolektorach. W silniku jest moment tzw. przepłukania. Chodzi o to że w tym samym czasie obydwa zawory są lekko otwarte. Gdy sów wydechu się kończy to zaczyna zamykać się zawór wydechowy ale równocześnie zaczyna się otwierać zawór ssący (to jest ten moment) a ponieważ wypychane spaliny mają większe cis. niż powietrze w kolektorze ssącym to się cofają do ssania i z tego bierze się nalot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez darek852
      witam mam taki problem mam pronara 1025aII i uszczelka z kolektora ssacego wycieka mi paliwo kolo nadmiaru.zkąd tam paliwo?
    • Przez Lukaszw85
      zrobilem kapitalny remont silnika mf 3095 i po odpaleniu pojawia sie olej w kolektorze wydechowym co moze byc przyczyna
    • Przez damian1994s
      Witam. Mam problem mianowicie ubywa mi woda z tego co zauważyłem wydostaje się kolektorem wydechowym. Olej w silniku jest w porządku nie widać w nim wody również nie podnosi się stan. Dodam że uszczelka pod głowicą była niedawno wymieniana i głowica była planowana. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj