Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie w Case to samo. krzywa felga tylna . raz wymienili ale dalej to samo. w tygodniu dzwonię i niech znów wymieniają. felga sprawdzana na maszynie. około 1,5 cm jajko

  • Haha 1
Opublikowano
Dnia 17.12.2019 o 16:21, stempos1980 napisał:

Tyle razy wymieniali i niebyło prostych felg?To chyba już niebędzie

Będą podobnie zmienili producenta felg Odezwij się bo mają przyjechać wymieniać piąty raz. Ogólnie mnie tak zapewniali ale czy to prawda okaże się. 

 

Dnia 17.12.2019 o 16:33, stempos1980 napisał:

Za te pieniądze to już sobie jaja z rolników robią

Dosłownie... 

Opublikowano
Dnia 17.12.2019 o 16:46, sumek666 napisał:

Świadczy to tylko o kontroli jakości i braku fachowców. Ciekawe kto im te felgi produkuje. 

Złom w chinach

Dnia 17.12.2019 o 16:46, sumek666 napisał:

Świadczy to tylko o kontroli jakości i braku fachowców. Ciekawe kto im te felgi produkuje. 

 złom z Chin. 

Opublikowano
Dnia 17.12.2019 o 16:25, pp1208 napisał:

u mnie w Case to samo. krzywa felga tylna . raz wymienili ale dalej to samo. w tygodniu dzwonię i niech znów wymieniają. felga sprawdzana na maszynie. około 1,5 cm jajko

Felgi z Pronaru ?

Opublikowano

U mnie w testowym JD były indyjskie. Nawet proste ale źle pomalowane i coś średnicy nie trzymały bo przednie opony po ok 6 godzinach zaczęły się same zdejmować...a wyżej pytałem o felgi z Case.

Opublikowano

Dlatego najważniejsze to porządny sprzedający jakich oczywiście mało na rynku o mojego 5R to dzwoniła miła pani z Rol-Bratu 2 razy czy z obsługi na przeglądach zadowolony i o ciągnik czy wszystko w porządku i wgl nie rozumiem jak można coś naprawiać bez skutku jak np piąte felgi 😞 też miałem obawy tydzień po zmówieniu 5R upadły zaczął filmiki wstawiać to już byłem nawet w firmie co to za lipa ale zapewniali że sprzedali już kilka sztuk i narazie nie mają problemów i narazie wszystko ok na szczęście 

Opublikowano

Panowie a wie ktos co z zapowietrzajacymi sie hamulcami w 5r? U mnie 3 raz odpowietrzane i po ok 100mtg powoli znów sie zapowietrzaja niby odpowietrzenie ich jest bardzo proste ale przecież cos musi być nie tak skoro sie zapowietrzaja. 

Opublikowano

Ręcznego hamulca używasz? Mi to odrazu powiedzieli żeby używać tylko w awaryjnych sytuacjach ponieważ mogą ulegać zapowieniu przy częstym używaniu ja na postoju rewersem przy kierownicy na parking i narazie tylko 350 godzin i z hamulcem ok

Opublikowano

To są k**wa jakieś jaja xD Płacić taki hajs za ciągnik, w którym nie można używać hamulca w który jest wyposażony w standardzie xD Każdy jebie na NH i całą resztę tańszych marek, ale w nich nigdy nie było takich problemów jak z tym 5r. Nie wiem jak trzeba nisko upaść, żeby wypuścić takiego bubla i wciskać go rolnikowi. Albo felgi po 5 razy zmieniać, to tak jakby prosto w twarz napluć. Za czasów komuny i PGR były jajca, ale to co się odpierdala przechodzi ludzkie pojęcie :D

  • Like 3
Opublikowano

Mój 5R rocznik 2010 pracuje bez zarzutów ,jedynyna awaria przetarcie węża od klimy i wymiana akukulatora

Opublikowano
1 godzinę temu, krzysio22 napisał:

To są k**wa jakieś jaja xD Płacić taki hajs za ciągnik, w którym nie można używać hamulca w który jest wyposażony w standardzie xD Każdy jebie na NH i całą resztę tańszych marek, ale w nich nigdy nie było takich problemów jak z tym 5r. Nie wiem jak trzeba nisko upaść, żeby wypuścić takiego bubla i wciskać go rolnikowi. Albo felgi po 5 razy zmieniać, to tak jakby prosto w twarz napluć. Za czasów komuny i PGR były jajca, ale to co się odpierdala przechodzi ludzkie pojęcie :D

Z tego co wiem awarii nie rozwiazanych przez serwis uległ tylko jeden egzemplarz a że są firmy co lewe felgi komuś wcisneli i wciskają dalej już po raz 5 to nie wina John Deere tylko dealera nie mówię że wszystkie Johny są idealne Ale posiadam ten ciągnik jeździ się super spalanie jak na"paliwoznernego" Jelenia to naprawdę niskie talerzowka 7-8 litrów na ha orka 15,5-17,5 A że awarie jednego egzemplarza odbiły się ogromnym echem w necie to teraz głupia gadka że cała seria do d*py co do ręcznego hamulca w 5R to jest wgl zbędny rewersem załączam blokadę parking i nie ruszy się z miejsca i zapewniam Cię że nie jest to bubel.

Opublikowano

"Z tego co wiem awarii nie rozwiazanych przez serwis uległ tylko jeden egzemplarz "

Czyli w sumie nic nie wiesz, takich przypadków było więcej i to na tyle aby dilerzy  czasowo wstrzymali ich sprzedaż, o tym wiele osób pisało wcześniej. Podobnie z innymi markami, choćby upadły Claas który okazał się totalnie nieodporny na zamęczenie I wyobraź sobie jaka jest rzeczywista skala problemu skoro tylko te mocno nagłośnione trafiają  do ciebie  przez  neta a po czasie są w mniej czy bardziej  czarodziejski sposób usuwane.

W moim przekonaniu nie ma świętych krów czy tam marek są jedynie kłopoty  z przyznaniem się do błędów producentów bo to kosztuje i to niemało.

Przypomnij sobie Serwisanta Niezależnego, z jakimi kwiatkami  miał kiedyś do czynienia.  obejrzyj sobie ten jego odcinek, tym razem o Steyerze i miej na uwadze takie "unowocześnianie" oprogramowania.

 

  • Like 1
  • Haha 2
Opublikowano
Dnia 31.12.2019 o 12:10, michal_xs napisał:

Panowie a wie ktos co z zapowietrzajacymi sie hamulcami w 5r? U mnie 3 raz odpowietrzane i po ok 100mtg powoli znów sie zapowietrzaja niby odpowietrzenie ich jest bardzo proste ale przecież cos musi być nie tak skoro sie zapowietrzaja. 

Miałem taki problem w Massey Fergusonie zapowietrzał się w ciągu tygodnia były do wymiany tarcze i Oringi. 

 

Dnia 29.12.2019 o 21:10, michalcium napisał:

Dlatego najważniejsze to porządny sprzedający jakich oczywiście mało na rynku o mojego 5R to dzwoniła miła pani z Rol-Bratu 2 razy czy z obsługi na przeglądach zadowolony i o ciągnik czy wszystko w porządku i wgl nie rozumiem jak można coś naprawiać bez skutku jak np piąte felgi 😞 też miałem obawy tydzień po zmówieniu 5R upadły zaczął filmiki wstawiać to już byłem nawet w firmie co to za lipa ale zapewniali że sprzedali już kilka sztuk i narazie nie mają problemów i narazie wszystko ok na szczęście 

To jest proste? 

Opublikowano
Dnia 31.12.2019 o 15:37, michalcium napisał:

Z tego co wiem awarii nie rozwiazanych przez serwis uległ tylko jeden egzemplarz a że są firmy co lewe felgi komuś wcisneli i wciskają dalej już po raz 5 to nie wina John Deere tylko dealera nie mówię że wszystkie Johny są idealne Ale posiadam ten ciągnik jeździ się super spalanie jak na"paliwoznernego" Jelenia to naprawdę niskie talerzowka 7-8 litrów na ha orka 15,5-17,5 A że awarie jednego egzemplarza odbiły się ogromnym echem w necie to teraz głupia gadka że cała seria do d*py co do ręcznego hamulca w 5R to jest wgl zbędny rewersem załączam blokadę parking i nie ruszy się z miejsca i zapewniam Cię że nie jest to bubel.

No panowie przyjeżdżają do mnie w poniedziałek w następnym kotletem felg Ciekawe czy będą proste? 

Opublikowano (edytowane)

Felgi krzywe 5100r
Dnia 2.01.2020 o 22:40, Piters182 napisał:

Więc jak by badacie czy felga jest krzywa czy nie? Jak buja ciągnikiem, to buja, ale ciężko dojść która felga jest krzywa, więc to pytanie. Szczególnie pytanie do Tomasza76.

Dzisiaj znowu byli zmieniać felgi na nowe całe komplety z czterech kompletów nadał się 1 felga, żarty sobie robią trzeba znowu zgłosić szósty raz. 

Edytowane przez tomasz76
Opublikowano

Panowie a co z zapowietrzajiem tych hamulcu, ktos doszedł co jest grane.? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v