Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ciekawe czy to tylko jeden taki przypadek?? Czy też sytuacja się powtarza u innych użytkowników tego modelu .Dobrze było by aby inni użytkownicy serii 5r wypowiedzieli sie.Sam byłem bardzo blisko zakupu tego modelu jednak zdecydowałem się na ariona 420 .

Opublikowano (edytowane)

@Pietrek1115 też ma nową serię 5R - model 5125R, ciekawe jak spisuje się u niego.

" Co do ciągnika to fajny, command 8 powiem że ma takie swoje chwile raz szarpie przy zmianie biegów raz nie Ale ogólnie nie jestem zadowolony z tej skrzyni bo porostu szarpie. "

" Johnem Fajnie się pracuje tylko że skrzynia command8 strasznie szarpie."

" Serwis mówi że każdy John nowy szarpie i że kalibracji nie ma w nowej erce w starej była."

 

Też więc i u niego nie jest ciekawie. A serwis rozkłada ręce...

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano
2 godziny temu, Kos_pl napisał:

@Pietrek1115 też ma nową serię 5R - model 5125R, ciekawe jak spisuje się u niego.

" Co do ciągnika to fajny, command 8 powiem że ma takie swoje chwile raz szarpie przy zmianie biegów raz nie Ale ogólnie nie jestem zadowolony z tej skrzyni bo porostu szarpie. "

" Johnem Fajnie się pracuje tylko że skrzynia command8 strasznie szarpie."

" Serwis mówi że każdy John nowy szarpie i że kalibracji nie ma w nowej erce w starej była."

 

Też więc i u niego nie jest ciekawie. A serwis rozkłada ręce...

Z tego co wiem każda się kalibruje oficjalnie potwierdził to serwis, a czy to pomoże nie wiadomo. Ja mam autocomand czyli 4 biegi i 4 pobiegł. 

Opublikowano

Czyli klient na dzień dobry powinien dzwonić po serwis, jeszcze z placu od dealera.

Ale ja bym takiego ciągnika nie odebrał. Bo po co miałbym płacić za pracę serwisu.

Zresztą co to za przygotowanie do sprzedaży - czy temu dealerowi całkiem się już w głowie poprzewracało?

To już kurcze Janusze i Mirki z komisów mogli by uczyć tego dealera jak dobrze sprzedać towar.

Opublikowano

Nie do końca ;)

Ciągnik zjechał z lawety w poniedziałek po południu a ja we wtorek rano już jeździłem. Jeszcze w ten sam dzień trafił na kalibrację i przygotowanie do wydania. 

Opublikowano
51 minut temu, sumek666 napisał:

Masz problemy z AQ!? Cały czas myślałem, że masz Command Quad :/

jeździłem ostatnio 6M z AQ to szarpała jak Reksio szynkę... tragedia

Różnie nazywają ta skrzynie. Żeby się dogadać to jest to skrzynia Command Quad z funkcją auto. Szar panie może być uzależnione od ustawienia szybkości napełniania chyba, albo od zjebania skrzyni. U mnie zmiana biegu niedosc że trwa wieki w tym czuc luz to na koniec jest szarpniecie może nie jak Reksio szynkę ale jest. 

Opublikowano
57 minut temu, sumek666 napisał:

Panie. Command Quad a Auto Quad to są dwie różne skrzynie a nie różnie nazywane. 

Być może, ale ja osobiście z różnym nazewnictwem się spotkałem. 

Opublikowano

Witam, więc na prośbę sumek666 w skrócie się wypowiem. Mam Johna 5100r od lipca z awarii jakie mialem to prawie żadne, ciągnik z początku długo odpalal ale winna okazał się słabo dokręcony wężyk paliwowy pod kabina i lekko przeciekal ale to sam dokrecilem i jest ok. Druga awaria to przexierajacy się przewod (przez amortyzowana kabinę) z płynem chłodniczy który idzie w słupku kabiny ale serwis nałożył drugi za silikonowal i też jest okej. Skrzynia u mnie po rozgrzaniu działa okej, może nie jest tak szybka jak np w New Holland. Problem jest gdy jest ciągnik zimny temp ok 0 wtedy polbiegi przełączaja się po ok 2-3 sek ale nie ma mowy o 5 sek i jakimś luzie, gdy ciągnik pochodzi z 20 min polbiegi wyskakują po ok 1 sek ale np latem polbiegi włączają się szybko. Ciągnik ma 200 Mt i dwa razy zacial się ehr teraz zima ale zgaszenie i ponowne odpalenie i było ok. Dodam że zacial się gdy pierwszy raz odpaliłem nie podczas pracy. Hydraulika jest okej ale nieraz słychać jakby było mało oleju chodź jest go ok. Ale to też nie są jakieś stuki. Ja narazie jestem zadowolony spalanie jak najbardziej ok. 

Opublikowano
37 minut temu, michal_xs napisał:

Witam, więc na prośbę sumek666 w skrócie się wypowiem. Mam Johna 5100r od lipca z awarii jakie mialem to prawie żadne, ciągnik z początku długo odpalal ale winna okazał się słabo dokręcony wężyk paliwowy pod kabina i lekko przeciekal ale to sam dokrecilem i jest ok. Druga awaria to przexierajacy się przewod (przez amortyzowana kabinę) z płynem chłodniczy który idzie w słupku kabiny ale serwis nałożył drugi za silikonowal i też jest okej. Skrzynia u mnie po rozgrzaniu działa okej, może nie jest tak szybka jak np w New Holland. Problem jest gdy jest ciągnik zimny temp ok 0 wtedy polbiegi przełączaja się po ok 2-3 sek ale nie ma mowy o 5 sek i jakimś luzie, gdy ciągnik pochodzi z 20 min polbiegi wyskakują po ok 1 sek ale np latem polbiegi włączają się szybko. Ciągnik ma 200 Mt i dwa razy zacial się ehr teraz zima ale zgaszenie i ponowne odpalenie i było ok. Dodam że zacial się gdy pierwszy raz odpaliłem nie podczas pracy. Hydraulika jest okej ale nieraz słychać jakby było mało oleju chodź jest go ok. Ale to też nie są jakieś stuki. Ja narazie jestem zadowolony spalanie jak najbardziej ok. 

To szczęściarz  z Ciebie. A napisz mi kolego jakie to spalanie jest jakieś liczby? 

Opublikowano (edytowane)

Niestety nie pisze spalanie . Chyba że cie interesuje średnie spalanie na komp. 

Zaraz będę nim pracować, mógłbym nagrać jak zmieniają się polbiegi. 

Edytowane przez michal_xs
Literowka
Opublikowano
22 minuty temu, michal_xs napisał:

Niestety nie pisze spalanie . Chyba że cie interesuje średnie spalanie na komp. 

Zaraz będę nim pracować, mógłbym nagrać jak zmieniają się polbiegi. 

OK nagraj coś dla porównania. U mnie chwilowe spalanie pokrywa się tym z testów, bo średnie to sobie w można w D... Wsadzić. 

Opublikowano

Witam. Powiem coś o swoim 5125R tu już ktoś przytaczał moją opinię o erce teraz powiem coś więcej A mianowicie mam w nim teraz 500mt po 70 mth przetarł się przewód od płynu chłodzącego i to było na polu i niedaleko do domu także udało się dojechać, potem zaraz problem z rewersem, wjechałem ciągnikiem do garażu rano wyjechać rewers w przód A tu d*pa komunikat błąd położenia dźwigni rewersa ciągnik stał 5 dni aż w koncu wywalili siedzenie i jakiś czujnik parkingu wymienili potem za jakiś czas znowu i to na drodze I problem co jakiś czas  jest tylko jakoś udaje się to zrobić wciskając jednocześnie sprzęgło i rewers o usuwaniu błędów już nie wspomnę A skrzynia command8 to już mówiłem porażka pomiędzy przełożeniami może nie 5s Ale długo się zastanawia zanim przeuci np z A na B a szarpie niemiłosiernie tak samo jak rewers. Ciegło lewe jest tak cienkie że u mnie się urwało. Czasami zdaża się że przednia ośka nie reaguje przycisk auto mryga i trzeba od nowa zgasić i zapalić ciągnik. I nie wiem czy tak powinno być bo przy wyłączeniu przedniego napędu jest dosyć mocno odczuwalne uderzenie. I dosyć głośno chodzi przedni napęd.  A pali raczej tak jak mówi danielo2007

  • Haha 1
Opublikowano

To też masz z nim ciekawie. Te stuki z przedniego napędu to ja bym reklamowal, tak jak i głośna pracę przedniego mostu czy zawieszajace się przednie zawieszenie. Panowie my za te ciągniki bulimy gruba kasę a mordujemy się z nimi jak z farmtrakami. Łaski JD nie robi jak nie dopracowany ciągnik to niech kasę oddają, tylko trzeba się postawić. 

  • Like 1
  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

Podnośnik mocniejszy i urwało się na skutek nie wiem kiedy Ale chodził przy unia kos 4m. Np mam starą 5100r i tam ciągła są konkretne. A i sorry to prawe cięgło chodzi o te cieńsze

Edytowane przez Pietrek1115
Opublikowano (edytowane)

Czyli nowego kurcze jeszcze odchudzili... i dodali mocy. Ech. Strach pomyśleć jaką wytrzymałość ma ten niewzmocniony.

No i cenę to bardzo szybko potrafili podnieść.

 

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

Sam mam jd, sąsiad ma 3 I tam w d*pę dostają nie miłosiernie i zero problemow. Morał taki że kiedyś to były ciagniki a teraz maja logo i tym logo mają jak najwiecej klientow zwabić ale jakości nie ma, przynajmniej w tych małych modelach.

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v