drozd82

wskaznik paliwa agrotron

Polecane posty

drozd82    0

witam,w df agrotronie k120 wskaznik paliwa szaleje zatankujesz i po chwili wskazowka spada do połowy,jak moge odkrecic pływak probowałem pod podłoga ale nie ma dojscia,moze ktos rozkrecał z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037
musisz ściągnąć bak inaczej nie wyjdzie przynajmniej w 150 tak jest.mi grał głupka i zdjalem bak i po umyciu wszystkiego naprawił się.podejrxewam że to przez polskie paliwo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy5540    14
Dnia 9.08.2018 o 11:24, drozd82 napisał:

witam,w df agrotronie k120 wskaznik paliwa szaleje zatankujesz i po chwili wskazowka spada do połowy,jak moge odkrecic pływak probowałem pod podłoga ale nie ma dojscia,moze ktos rozkrecał z gory dziekuje

Mam podobny problem przy moim k110, Na czym staneło u ciebie? Nowy pływak czy faktycznie wystarczyło umyć wszystko ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drozd82    0
Dnia 14.01.2020 o 16:47, cichy5540 napisał:

Mam podobny problem przy moim k110, Na czym staneło u ciebie? Nowy pływak czy faktycznie wystarczyło umyć wszystko ?

 

kostka nie łaczyła była nadłamana,skleiłem i było chwile dobrze,pływak ten kosztuje 1000zł ceny czesci do df kosmiczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy5540    14
Dnia 1.02.2020 o 18:41, drozd82 napisał:

kostka nie łaczyła była nadłamana,skleiłem i było chwile dobrze,pływak ten kosztuje 1000zł ceny czesci do df kosmiczne

U mnie złączka jest ok. rozebrałem cały pływak, przeczyściłem papierem ściernym 2000 całą listwe i udrożniłem dziurki które pełniły funkcje odpowietrzania. Poszukałem w necie i można dopasować pływak od ciężarówek za połowe ceny, jedyne co nie pasuje to wtyczka ale samemu można przelutować na odpowiednią za pare groszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drozd82    0
7 godzin temu, cichy5540 napisał:

U mnie złączka jest ok. rozebrałem cały pływak, przeczyściłem papierem ściernym 2000 całą listwe i udrożniłem dziurki które pełniły funkcje odpowietrzania. Poszukałem w necie i można dopasować pływak od ciężarówek za połowe ceny, jedyne co nie pasuje to wtyczka ale samemu można przelutować na odpowiednią za pare groszy

jeszcze mam pytanie odnosnie przednich krzyrzakow smarowałes,bo ja zadna smarownica nie moge dojsc?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Orzech334
      Witam . Posiadam df
      k90 od dwóch lat .W zeszla zime nie było problemu z ogrzewanie a teraz nie grzeje. Wąz dochodzący do zaworu sterującego przy nagrzewnica jest goracy a nagrzewnica jest zimna. Wiec wymieniłem zawor. Do tego nowy termostat i dalej to samo .... 
      Posiadam panel manualny.
      Prosze o pomoc .Kazda sugestja bedzie pomocna 
       
    • Przez kocik62
      deutz agrotron 6.30s wyświetla się blad FC i nie ma biegów
    • Przez rudinho11
      Pracowałem w polu i pojawił sie komunikat sprawdź elektryke/elektronike silnika ( w języku niemieckim) szukałem na forach niemieckich i naszych lecz nic nie znalazłem. Moze ktoś miał taki przypadek ? Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez kzt1736
      Witam, co wyświetla zaznaczony wyświetlacz w Deutz-Fahr Agrotron 6.30 tt30tt
    • Przez losktos
      Pytanie głównie do posiadaczy Massey'ów serii 61XX, ale i posiadacze innych modeli mogą sie wypowiedzieć. Pytanie brzmi:
      Jak dokładnie działa wskaźnik temperatury płynu? Która kreska oznacza jaką temperaturę? I może bardziej ogólnie, jak w ogóle powinien się zachowywać wskaźnik?
      Jestem po wymianie obu termostatów. Płyn osiąga temperaturę około 80 C (mierzone termometrem w chłodnicy), termostaty się otwierają (chłodnica ciepła), wskazówka na wskaźniku dochodzi max do pierwszej kreski poza niebieskim polem (oczywiście przy jeździe bez obciążenia). Ogrzewanie w kabinie już po ok 10 minutach pracy ciągnika na postoju daje ciepłym powietrzem.
      Instrukcja działanie wskaźnika opisuje tak, że temperatura powinna się utrzymywać w zakresie zielonym (nie ma zielonego zakresu ale podejrzewam że jest to poprostu pole poza niebieskim do żółtego). Nasuwa się pytanie czy wskaźnik działa "nie liniowo"? Czyli np. pole niebieskie to temperatury do 70 C, kreski poza kolorami określają temperaturę od pierwszej kreski 80 do ostatniej np. 90, a pola żółte i czerwone to wyższe temperatury.
      Dodam tylko że przed czyszczeniem chłodnicy przy ciężkich pracach wskazówka dochodziła prawie do żółtego pola (z płynem nic się nie działo, ale trzeba było robić przerwy). Po czyszczeniu max połowa wskaźnika (i to nawet nie) a wystarczyło chwilę się zatrzymać na jałowych obrotach i spadała na niebieskie pole. W zimne dni np. przy transporcie trzeba było zasłaniać połowę chłodnicy żeby złapać przynajmniej koniec niebieskiego pola.
      W 3065 sprawa wygląda podobnie. Temperatura ciągle na polu czarno-zielonym niezależnie czy ma ciężko czy lekko. Jedynie przed otwarciem termostatu dojdzie do górnej granicy pola czarno-zielonego. Później utrzymuje się w połowie tego zakresu.
      Pytanie czy ten wskaźnik ma tak działać czy wariuje czujnik? Jak to wygląda u Was?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj