Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mówia zgadza sie ale jezdziłem z kumplem jak orał mówiłe ze duzo pali zetor a ma tez c 360 i mówił ze idzie lepiej c 360 i szybciej jedzie i paliwa wiecej zetor spali nie dam sobie powiedziec no chyba ze c 360 zajechane i pompa rozregulowana to napewno duzo spali

Opublikowano
mówia zgadza sie ale jezdziłem z kumplem jak orał mówiłe ze duzo pali zetor a ma tez c 360 i mówił ze idzie lepiej c 360 i szybciej jedzie i paliwa wiecej zetor spali nie dam sobie powiedziec no chyba ze c 360 zajechane i pompa rozregulowana to napewno duzo spali

 

Już to widze jak ma 360 i 5211..... B)

Opublikowano

w c360 można nabawić się choroby słuchu tz. można go stracić w zetorku można podczas pracy posłuchać przyjemnej muzyczki jak ma sie oczywiście radyjko

Opublikowano (edytowane)

pisałem ze zetor jest 100 razy lepszy od ursusa pod wzgledem c 360 ale co do szybkosci i spalania mam racje bo u nas wielu ma zetora 5211 i c 360i każdy muwi że wiecej pali zetor i jest troszke wolniejszy a na (co to za słowo??) oczywiscie narzekaja na ursusa

 

 

Masz w systemie operacyjnym ustawiony język(Polski214)Zmień na(Polski)

Edytowane przez tommy66692
Literówki i błędy ortograficzne
Opublikowano
ja bym sie nie ogladał tylko brałbym ursusa w zetorze jest tylko lepszy komfort ale pociagnac napewno wiecej pociagnie niz zetor i w orce też lepiej sobie radzi i poza tym mówi sie że zetor jest troche wolniejszy od 360 a spalanie ma zetor wieksze tymbardziej jak ma cieżko to mówia ze to smok

 

Cytuje jedną twoją wypowiedź B)

 

mówia zgadza sie ale jezdziłem z kumplem jak orał mówiłe ze duzo pali zetor a ma tez c 360 i mówił ze idzie lepiej c 360 i szybciej jedzie i paliwa wiecej zetor spali nie dam sobie powiedziec no chyba ze c 360 zajechane i pompa rozregulowana to napewno duzo spali

 

Druga twoja wypowiedź B)

 

 

 

pisałem ze zetor jest 100 razy lepszy od ursusa pod wzgledem c 360 ale co do szybkosci i spalania mam racje bo u nas wielu ma zetora 5211 i c 360i każdy muwi że wiecej pali zetor i jest troszke wolniejszy a na (co to za słowo??) oczywiscie narzekaja na ursusa

 

Teraz ostatnia twoja wypowiedź.... B)

Kompletnie 1i2 nie zgadzają sie z 3... B) Zaprzeczasz sam sobie.... B)

Opublikowano

Ja nie byłbym pewny czy tak dużo więcej 3 cylindrowy silnik spali od 4 cylindrowego. Zetor jest mocny jak na ten silnik, który ma i bez problemu będzie sobie radził z maszynami takimi jak do c-360. Poza tym nawet gdyby palił więcej to ja wole dołożyć to 100 zł rocznie więcej na paliwo, a na starość mieć dobry słuch, bo jazda c-360 zawsze była dla mnie jak kara od boga, zero wyciszenia, skrzynia, zwolnice wyją kabina przeważnie jak jest to czasem zaciasna nawet dla jednej osoby. Tam nie ma mowy o żadnym komforcie, i dla mnie dużo lepiej wypadnie w ogólnym rozrachunku zetor. Według mnie to jak porównuje się zetora do ursusa to powinno być na zasadzie 5211 vs c-360 3p a ursusa c-360 porównywać z zetorem 7011(ale ten jest już sporo mocniejszy od 360) lub 6011 ponieważ zaczęto ich produkcję mniej więcej w tych samych latach i to są ciągniki 4 cylindrowe, a pod wpływem mocy wiadomo, że lepszy jest 4 cylindrowy silnik od 3 cylindrowego.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Porównanie C 360 i 7011 ma taki sam sens jak porównywanie c 330 i c360, ta za duża różnica mocy i masy.

Opublikowano
Porównanie C 360 i 7011 ma taki sam sens jak porównywanie c 330 i c360, ta za duża różnica mocy i masy.

Nie no masz rację trochę się zagalopowałem z 7011 ale do 6011 jaknajbardziej choć to rzadko spotykany w Polsce model. 6011 ma 58 KM a c-360 52 KM więc taka sama praktycznie róznica jak między 360 a 5211 a silnik tyle samo cylindrów.

Opublikowano

wujek ma zetora 6011 i.... c-360 to raczej nie ten przedzial.... widzialem jak wykrecal z HL-ką 10T. pelna jeczmienia z zakladkami wykrecal po niezbyt suchym polu i przyznam ze sie troche zdziwilem..skad w nim tyle "werwy" B)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ten Zetor jest o 700 kilo cięższy od 360 a 6 KM to dużo, jak by nie patrzeć to 10% więcej B).

Opublikowano

Ale jakby nie patrzeć, c-360 ma 5 KM więcej od zetora i 4 cylindry B) a róźnicy zbytnio nie widać, ponieważ 360 jest strasznie długa. Jak przyprowadziłem zetora 7711 to dziadek krzyczał co to za grzmot a jak zmierzyłem to 6 cm dłuższy od c-360 był zetor. c-360 powinien być ciągnikiem bardziej zwartym, to uciąg też byłby lepszy. A i jeszcze taka sprawa że zetor jest dużo zwrostniejszy, ma wspomaganie, sprzęgło ręczne WOM-u, chyba mocniejszy podnośnik, i można trafić wersję z automatycznym zaczepem górnym, który jest świetną sprawą, szczególnie przy podpinaniu przyczep samemu B)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No masz rację, c 360 nie ma dobrego odpowiednika w Zetorach, bo różnica mocy to ok 5 km, a seria xx11 jest dużo cięższa bo modele bez przedniego napędu ważą ponad 3 tony.

Opublikowano

zdecydowanie ztorek bo mają wyposażenie lepsze kabina i co najważniejsze cięższy i nie huczy w kabinie i ma przyzwoicie miejsca w kabinie-zetor=ciągnik turystyczny B) a 360 jak 360 siasno zimno w chłodne dni itp. popieram zetora B)

Opublikowano

Wg mnie to do c360 można porównywać 6011/6211, a do c360 3p 5211

5211 do c360 jest jednak troche słabszy i porównanie jest niezbyt, z drugiej strony 6211 mocniejszy od c360 i tez nie ma jak porównywac ;]

Gość Profil usunięty
Opublikowano
No masz rację, c 360 nie ma dobrego odpowiednika w Zetorach, bo różnica mocy to ok 5 km, a seria xx11 jest dużo cięższa bo modele bez przedniego napędu ważą ponad 3 tony.

 

Czyli, który ma więcej? C-360 czy Zetor?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

C-360 ma ok. 55KM ale niewiedziałem ile ma zetor. ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano
Czyli, który ma więcej? C-360 czy Zetor?

C 360 ma 52 Km, Zetor ma 47 ( 51 po 1987), a Zetor 6211 ma 59 koni.Najbliżej do c 360 ma 5211 po modernizacji, ma jednak mniejszy moment. Parametry silnika 5211 są prawie takie same jak silnika 3p( moc i moment).

Opublikowano

co wy tutaj piszecie gdy to zobaczyłem to sie za głowe złapałem ze niby zetory są takie dobre hehehe, jakies bajeczki, bzdury

Opublikowano
co wy tutaj piszecie gdy to zobaczyłem to sie za głowe złapałem ze niby zetory są takie dobre hehehe, jakies bajeczki, bzdury

Napisz konkretnie co jest takiego złego i co jest lepsze w c-360, a nie puste hasło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v