Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dokladnie, uwazam tak samo. jak bym mial do dyspozycji 25tys to kupilbym cos z przednim napedem np ursusa c-385 lub 914 najlepiej z silnikiem do remontu. silnik samemu sobie wyremontowac i 15lat bez awaryjnie, zaden zetor 7211 nie mial by zadnego startu. spalanie to samo ale molziwosci duzo wieksze. a zetora 7211 bez napedu uwazam za zupelne debilstwo....

 

A ja z kolei uważam że to co piszesz powyżej to zupełne debilstwo-Ty chyba nie masz pojęcia co się może spieprzyć oprócz silnika w takim 914,taaa spalanie takie samo-a dlaczego nie wyższe ?biggrin.gif ,wyobraź sobie że wiele osób używa tego debilnego 7211 do transportu a wtedy doskonale sprawdza się "miękka oś",dalej-wyobraź sobie że dla wielu zaletą jest też o wiele mniejszy promień skrętu niż w 7245.

Opublikowano

zaletom napewno jest też większy poślizg w czasie orki lub agregatowania z pewnością też to że jak wpadnie przód to umarł w butach. ludzie nie idealizujmy tak tego zetora to nie jest najlepszy ciągnik ma swoje wady a jego cena z pewnością nie jest adekwatna do jego jakości w przeciwieństwie do 60 w 60 mało płacisz mało dostajesz 5211 dużo płacisz mało dostajesz

Opublikowano

mam pytanie do uzytkownika quazi dlaczego 60 jest 7 koni mocniejsza od 40 (4011+7KM=c360) przeciez one posiadają identyczny silnik tylko się rózniątylnim mostem i takimi rzeczami a silnik jest ten sam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

jeśli myślisz ze silniki są identyczne to jesteś w błędzie, ponieważ jest trochę przeróbek tj. inny regulator czy takie tam pierdoły które dodają te 7 km

Opublikowano

silnik nie jest taki sam bo ma nawet inny symbol, (tak jak w nowych zetorach we wszystkich jest silnik o takiej samej pojemności a moce są w zakresie od 60 do 130KM, )a silnik w 60 różni się od 4011 np rozrządem czy pompa paliwową,a zresztą jest na AF temat o tym wystarczy poszukać i poczytać

Opublikowano

qazi

 

tuleja od zetora 7211 nie wejdzie w otór w bloku 360 tzn ja tego nie doświadczyłem, maiłem u siebie dwóch mechaników którzy mówili o takich przeróbkach ze dziury powiększali zeby załozyć gary od zetora

Opublikowano

qazi

 

tuleja od zetora 7211 nie wejdzie w otór w bloku 360 tzn ja tego nie doświadczyłem, maiłem u siebie dwóch mechaników którzy mówili o takich przeróbkach ze dziury powiększali zeby załozyć gary od zetora

 

 

no nie wejdzie, sami już w kilku silnikach robiliśmy takie coś, nawet mamy to w swojej 60 tyle że tuleje są od 6211

Opublikowano

Czytam i czytam i się zastanawiam czy ktoś ma taki ciągnik, nawet zachodni, ale taki do wszystkiego. Nie ma takiego, i nie będzie. Jednemu przeszkadza brak przodu, inny będzie narzekał że ten z napedem na asfalcie zdziera przednie opony( używa napędu) albo słabo skręca.

Do tych z sadzawkami(płytami gnojowymi-bagiennymi), kupcie sobie stalińca błotniaka , może być det błotniak i będzie łaził po wierzchu, ale znów będziecie narzekać, że nie nadaje się do opiełacza ;). Co do cen zetorów, to odzwierciedla ona jakość i lepszej marki ciągników nie było w całym bloku postsowieckim. Czesi nie mieli problemu wyeksportować tysięcy swoich ciągników na całą Europę zachodnią i dalej. Ursus - to co któryś egzemplarz wersji eksportowej nadawał się do eksportu i najlepiej tam gdzie wspierano budowę socjalizmu. Ten kto myśli o swoim zdrowiu fizycznym i psychicznym, nie powinien mieć dylematu C-360, czy 5211.

Opublikowano

Ale co wy na tych płytach robicie? To ma byc ciągnik do tura? Ja nie mam płyty i zawsze jest bagno, ale za to mam c330 i trolla, staje w jednym miejscu i ładuje, a ciągnik z rozrzutnikiem stoi daleko od bajorka. Popieram w pełni użytkownika @zorzyk2 ;)

Opublikowano

nie pamietam dokladnie od jakiego zetora pasuja tuleje do 360 ale wiem ze napewno pasuja bo sam dopasowywalem i nie bylo problemu... a w c-385 mam nawet blok od zetora bodajze od 8011

 

za 25tys nie kupisz 914 z tylko silnikiem do remontu ale do tego też dojdzie skrzynia i tylny most, a c385 nie ma porównania do zetora 7211 bo c385 jest muł i szybko traci obroty, i jedynie do orki sie nadaje

 

nom pewnie. tu masz racje kup sobiue 7211 bez napedu i pokaz klase z plugiem 3 skibowym... traci obroty, jak miales mula to i ci tracil... a tak wogole to wlasnie w orce powinien szybciej tracic.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

nie pamietam dokladnie od jakiego zetora pasuja tuleje do 360 ale wiem ze napewno pasuja bo sam dopasowywalem i nie bylo problemu... a w c-385 mam nawet blok od zetora bodajze od 8011

 

 

nom pewnie. tu masz racje kup sobiue 7211 bez napedu i pokaz klase z plugiem 3 skibowym... traci obroty, jak miales mula to i ci tracil... a tak wogole to wlasnie w orce powinien szybciej tracic.

 

 

ciągnik nie jest tylko do orki, ale też do wielu innych rzeczy, w których zetor 7211 przewyższa c 385, każdy ciagnik ma jakieś wady i zalety ale nie mówmy ze 7211 jest głupota.

Opublikowano

nie pamietam dokladnie od jakiego zetora pasuja tuleje do 360 ale wiem ze napewno pasuja bo sam dopasowywalem i nie bylo problemu... a w c-385 mam nawet blok od zetora bodajze od 8011

 

 

nom pewnie. tu masz racje kup sobiue 7211 bez napedu i pokaz klase z plugiem 3 skibowym... traci obroty, jak miales mula to i ci tracil... a tak wogole to wlasnie w orce powinien szybciej tracic.

 

Tylko że on pociągnie 3x45 albo 3x50 albo 4x30 (miałem i wiem na co ten ciągnik stac) i może powiesz że Ci 914 mniej spali? ;) I na pewno za 25tys będzie dobry, wierz w cuda :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

dobra chłopie czym zetor7211 przewyższa ciężkiego ursusa

 

choćby komfortem, trwałością, wyposażeniem, miękką osią która przydaje się w transporcie,

Opublikowano

Ciężkie ursusy też mają miękką oś przecież, oczywiście te bez napędu. Wole do transportu ursusa 912, 1012 albo 1212 niż zetora 7211 w którym biegi są między nogami i można je zakleszczyć, bo tylko 4 i 5 maja synchro i to nie wszystkie chyba.

Opublikowano

Wszystkie z rodziny 52-72 mają synchronizowane 4 i 5 bieg. Nie chcesz mieć między nogami, to przedłuż i będzie między oczami ;) . Niech każdy kupuje w/g swoich potrzeb i upodobań, tyle że ja zamiast ciężkiego ursusa wybrałbym ciężkiego zetora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v