Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przecież pisałem że nie musi to być koniecznie MF, DF czy Fendt prezentuje podobny poziom.

Mój MF jak na swoje lata jest nowoczesnym ciągnikiem, ale są lepsze. Mając do wyboru Fendta 515 długo bym się nie zastanawiał.

Na zachodzie rolników stać na wymianę, więc dlaczego nie mają kupić nowego, lepszego ciągnika?

EDIT

Ja mówię o prawdziwych MF, nie o tych produkowanych w Polsce.

Opublikowano

Znajdź mi za 25tys dobrego zachodniego :blink: Zetor do 30tys kupujesz praktycznie igłę. Ja jak jeździłem za ciągnikiem to na pierwszym miejscu był stan techniczny a na drugim marka ciągnika :unsure:

Opublikowano

Dawid777 ma racje nie wiem czemu mariuszx upierasz sie przy masseyu przecież nie mozna porównać seri 30xx z zetorem 5211 czy 7211 Po pierwsze inna kasa zetorka kupisz za 30 koła a masseya z tej seri musisz dać ponad 45 koła Wygodne są ale zetor z serii 5211-7745 nie odbiega komfortem od serii 30xx a starsze masseye przewaznie niemiały nawet kabiny w standardzie

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@zorzyk2

Czy jeździłeś kiedyś MFem w kabinie z serii 30xx? Albo jakimkolwiek zachodnim ciągnikiem wyższej klasy? Owszem, Zetor jak na lata 80 był dobrym ciągnikiem, jak się przesiądzie z c 360 na 7211 to jest super, ale są lepsze ciągniki, co staram się udowodnić.

Wydaje mi się, ze gdybym porównywał do JD to nie wywołałbym takiego poruszenia, ale porównuje do MF bo o nich wiem najwięcej :unsure: .

Opublikowano

Tzn. tych fanatyków nie przekonasz że to właśnie C-360 jest lepsza o dwie długości od Zetora 5211 biggrin.gif ?.

@Mariusz-a o czym niby kol.Zorzyk pisał i o czym jest ten temat ?

Opublikowano

Ale te dwa ciągniki są zupełnie z innego świata i ceny :blink: Oczywiście pod każdym względem wygra zetor, tylko c360 kupisz za 10tys a za najgorszego zetora trzeba wypłacic ponad 20tys. Nikt tu nie jest fanatykiem zetora, ja zmieniłem na JD i którys raz z kolei powtórzę że marka jest na 2 miejscu najważniejszy jest stan :unsure:

Opublikowano

Ale te dwa ciągniki są zupełnie z innego świata i ceny angry.gif Oczywiście pod każdym względem wygra zetor, tylko c360 kupisz za 10tys a za najgorszego zetora trzeba wypłacic ponad 20tys. Nikt tu nie jest fanatykiem zetora, ja zmieniłem na JD i którys raz z kolei powtórzę że marka jest na 2 miejscu najważniejszy jest stan wink.gif

Hmm-wolałbyś swojego JD czy mega-nówkę Fotona ?biggrin.gif

Opublikowano

zetor jest ok ale przeraża jego cena . Nadal jest za drogi weź wyciąg za ciągnik 48 konny 30 koła a jak chcesz już naprawde igłę to trzeba około 32 tyś To za dużo za taki ciągnik który ma 20 lat lub więcej

Opublikowano

ale piszecie, chcecie dobrą nie wyjącą 60 kupcie sobie 355, a jak chcecie jeszcze do tego trochę komfortu to dopłaćcie 15-20tys zł i kupcie zetora, bo w jednym i w drugim spalanie będzie na podobnym poziomie, a pisząc że litr więcej to nie tak wiele to zauważcie że to jest 20-25%

 

 

do @Dawid777 różnica w mocy pomiędzy 60 a 7211 to nie 7KM a 14Km bo 60 ma 52KM a 7211 66KM

Opublikowano

Hmm-wolałbyś swojego JD czy mega-nówkę Fotona ?biggrin.gif

Mówię o podobnej klasy ciągnkach (MF, DF ,JD, Fendt, Same, no i nawet zetor) a nie jakiejś Chińskiej maszynce do strzyżenia po tuningu :) I nawet chyba bym z tym wyposazeniem co mam w jelonku nie dostał, albo dostałbym za cenę ponad 100tys :) i nadal byłby to Foton ;) Sory za te koniki, ale ja sądziłem że c360 ma 55KM a zetor 62.5 :)

Opublikowano

z tymi fanatykami chodziło mi o to że jak porównuje się 60 do 7211 to jest dobrze a jak zetora do czegoś zachodniego to już jest nie dobrze. pod wzgledem technicznym wiadomo 5211 lepsze od 60 ale stosunek ceny do jakości jest zdecydowanie po stronie 60 za 30 tys to już kupimy coś z przednim napędem po mojemu 30 tys za starego trupa bez przodu to strasznie drogo

Opublikowano

jak juz jest porównanie 60tki i zetroa 5211 i 7211 to moze zeby lepirej kupił zetora 8011?? czy c-385 cena prawie jak za 60tkę a zrobi wiecej jak 7211. spali wiecej ale i roboty zrobi wiecej albo nawet 8111 napewno taniej jak za 5211 a juz 7211 ;)

Opublikowano

Cena zetorów nie bierze się z nikąd mają miano ciągników bezawaryjnych a ceny części są po prostu śmieszne. No jak ktoś wyjeżdża porównując 7211 do MF-a 30** to jakby poównac piernik z wiatrakiem, te ciągniki porównujcie z zetorami 8540 7540 oraz 8245. Te starsze 72 52 można porównac z MF-ami o których wyżej pisałem. Ceny do jakości mówisz... W c360 to jest taka jakośc że pożal się boże, w zetorze wykonanie nie jest złe. C360 porównac można z zetorami tej samej cenie 5911 4911 itp. Porównujmy rzeczy takie same a nie inne, to jakby porównac merca i małego fiata, ze sobą wspólnego mają tylko tyle że są samochodami i strefa z gniotu przy wypadku kończy się na silniku ;)

Opublikowano

najlepsze porównanie do 60 to zetor 5211. ma 3 cylindry a 60 4 ale zetor jest mocniejszy bez dwóch zdań.posiadam zetora 5211 i 40 to siłowo 40 niema żadnych polotów do zetora.(40=60)to wedle mnie Właściwy wybór to zetor.mam zetora prosto z fabryki teraz już 20 lat ma nakręcone 7 tyś mtg i jest to naprawdę niezniszczalny ciągnik. i komfort jest zajeb... w kabinie cichutko spokojnie można słuchać radia kabina zima dobrze ogrzana.a latem w miarę sprawdzają się wentylatory.jeśli masz kasę to wybierz zetora a będziesz zadowolony w 100% bardziej niż z 60.Posiadam również zts12245 i te ciągniki są godne polecenia. co jest dyskusyjne do nowych zetorów ;/

Opublikowano

zetorki mają wieksze gary :)

 

kupić c-355 załozyc opony 16,9-28 dołozyć jeszcze na kazdą strone po 3 obbiązniki na tył te duze starego typu na przód tez dołozyć pompę ustawic samemu siebie ( dawke paliwa) przyspieszyć zapłondo tak zeby było słychać delikatny stukot.i juz mamy lepszy uciąg jak zetorem:D a kabine zawsze idzie zminić wyciszyć. a jak się ma olej w zwolnicach to tak nie wyje ale jak juz sie jezdzi bez oleju no to cuz ;)

 

 

w zetorze i w ursusie sa dokladnie takie same pojemnosci cylindrow. do c-360 mozesz sobie nawet kupic oryginalne zetorowskie tuleje. silniki sa identyczne.

 

jak kupisz oryginalne czesci od ursusa pierwszogatunkowe to one sa wytrzymalsze od zetorowskich. wiadomo ze jak kupisz np tuleje rzemioslo za 120zl(caly komplet, tuleja pierscienie, tlok) to ona jest pozal sie boze. ale jak kupisz lepszego gatunku za np 350zl komplet.

 

najlepsze porównanie do 60 to zetor 5211. ma 3 cylindry a 60 4 ale zetor jest mocniejszy bez dwóch zdań.posiadam zetora 5211 i 40 to siłowo 40 niema żadnych polotów do zetora.(40=60)to wedle mnie Właściwy wybór to zetor.mam zetora prosto z fabryki teraz już 20 lat ma nakręcone 7 tyś mtg i jest to naprawdę niezniszczalny ciągnik. i komfort jest zajeb... w kabinie cichutko spokojnie można słuchać radia kabina zima dobrze ogrzana.a latem w miarę sprawdzają się wentylatory.jeśli masz kasę to wybierz zetora a będziesz zadowolony w 100% bardziej niż z 60.Posiadam również zts12245 i te ciągniki są godne polecenia. co jest dyskusyjne do nowych zetorów ;/

 

 

zetor jest silniejszy dlatego ze w zetorze masz wieksza dawke paliwa. a odniosnie zetora 5211 a c-360 to c-360 jest mocniejsza. zetor moze i na poczatku dysponuje ta sama moca ale po czasie duzego obciazenia wymieka. np 360 orzesz plugiem 3 skibowym na 3 i to caly czas. a zetorem 5211 w tych samych warunkach juz jest ciezej, bardziej zdycha.

Opublikowano

jak juz jest porównanie 60tki i zetroa 5211 i 7211 to moze zeby lepirej kupił zetora 8011?? czy c-385 cena prawie jak za 60tkę a zrobi wiecej jak 7211. spali wiecej ale i roboty zrobi wiecej albo nawet 8111 napewno taniej jak za 5211 a juz 7211 ;)

 

 

dokladnie, uwazam tak samo. jak bym mial do dyspozycji 25tys to kupilbym cos z przednim napedem np ursusa c-385 lub 914 najlepiej z silnikiem do remontu. silnik samemu sobie wyremontowac i 15lat bez awaryjnie, zaden zetor 7211 nie mial by zadnego startu. spalanie to samo ale molziwosci duzo wieksze. a zetora 7211 bez napedu uwazam za zupelne debilstwo....

Gość Profil usunięty
Opublikowano

za 25tys nie kupisz 914 z tylko silnikiem do remontu ale do tego też dojdzie skrzynia i tylny most, a c385 nie ma porównania do zetora 7211 bo c385 jest muł i szybko traci obroty, i jedynie do orki sie nadaje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v