Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam czy ktos z was mial problem z grzaniem oleju hydraulicznego do tego stopnia az byl goracy bo ja mam taki problem w swoim jumzie wymienialem pompe rozdzielacz filtr. pojade w pole probie nim pol godziny i rurki od hydrauliki co idzie do pompy nie idzie przytrzymac co jest nie tak waszym zdaniem ????
Opublikowano

Ja miałem taki problem też mi się grzał olej aż prawie gotował w zbiorniku w lato w mtz i winny okazał się olej bo jeżdziłem na hipolu a hipol się szybko grzeje problem zniknoł jak wlałem hydrauliczny. Mysle że i u ciebie winny jest olej radze ci zmienić obecny na inny i zobaczyć czy się sytuacja poprawi. A na jakim oleju obecnie jeżdzisz???

Opublikowano
no wlasnie mam rozdzielacz prawidlowy do niego bo podawalem ze potrzebuje do jumza bez regulatora silowego i tu mnie to zastanawia co sie dzieje moge tylko powiedziec jeszcze ze przy podnoszeniu dos glosno slychac rozdzielacz szczegolnie jak sie nagrzeje
Opublikowano

Jesteś pewny, że nie wcisnęli Ci rozdzielacza od MTZ. Możesz to sprawdzić odkręcając korek zaślepiający z boku rozdzielacza. Jak pod nim będzie jeden otwór centralnie jest od MTZ z regulatorem a jak dwa - jeden centralnie a drugi pod skosem to bez regulatora. 

Zaślepka w miejscu tego czerwonego korka na prawym boku na zdjęciu.

Jeśli nie, to pewnie zacina się zawór przelewowy, możesz spróbować go przeczyścić ale jak zostawisz ślady to po gwarancji. Innych pomysłów nie mam.

P80_3_4_222GG_2.jpg

Opublikowano
Stary to możesz jedynie uszczelnić żeby na zewnątrz nie ciekło, jak przepuszczał olej w środku to nic nie zrobisz z niego. Zaglądałeś pod ten korek co pisałem. Jakie masz oznaczenie tego rozdzielacza?
Opublikowano
Dwójki oznaczają, że wszystkie sekcje mają pozycję pływającą. 3/1 oznacza rozdzielacz samodzielny. Jak jesteś pewny, że takie ma oznaczenie to powinien być właściwy. Co Ty nim dźwigasz? może go przeciążasz?
Opublikowano
Nie do konca jest tak jak w ursusie bo tu oprócz pozycji pływającej jest jeszcze wymuszone opuszczanie i jak ktoś nie wie, że trzeba dalej dźwignię pociągnąć to się podnosi na maszynie w górę :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez lukasztusin123
      Witam.
      Valtra Valmet 8150, gdzie zamontowana jest pompa, która odpowiada za ciśnienie oleju w skrzyni biegów?  Czy ta sama pompa odpowiada za skrzynię biegów, oraz za całą resztę hydrauliki w traktorze? (wspomaganie, podnośnik itd.)
    • Przez Baumax
      Witam mam zetora 8045 i chce do niego podpiąć dodatkowy rozdzielacz, gdzie mogę się wpiąć na oryginalnym rozdzielaczu, gdzie zasilanie a gdzie powrót 

    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v