Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich zgromadzonych,

Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k420 lub Fendt 411 lub Zetor 11441

teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych czterech jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .

Pozdrawiam 

Opublikowano
Jak można się zastanawiać nad tym czy Fandt czy zetorowski szmelc. Kwestia kasy bo zetora kupisz na wage a za Fendt-a będziesz musiał zapłacić jak za ciągnik. Poza tym Fd bedziesz mógł trzymać na podwórku bez narażania się na kpiny 😉
Opublikowano
a kolega ma rację z tym że od razu do fendta weź sobie kredyt na naprawę skrzyni albo silnika bo tam za to że się posada go płacisz razy 5 za części :)
Opublikowano (edytowane)

Sluchaj thompsona :D Fendta bedziesz bal się używać by coś nie ebło, będzie stał ale faktycznie szpan bedziesz miał. Niemiec się będzie cieszył że sprzedał kolejny szmelc na wagę polakowi. A Zetorem jaki jest to jest, będziesz robił. Naprawy sam wykonasz. Bo jeśli porównujesz te ciagniki to w podobnych pieniądzach chcesz je kupic. I nie oszukujmy się, za te pieniądze dobrego fendta nie kupisz. 

Edytowane przez ZYLA
  • Like 1
Opublikowano
Zetora poznasz na wylot przy tych ciągłych naprawach...😂 O 12-stej w nocy będziesz wiedział jakiego klucza potrzebujesz do naprawy. Ktoś kto użytkował zetora i raz się przesiadł na fendta to już nie myśli żeby wracać do zetorowskiej średniowiecznej technologii.
Opublikowano

Może w to nie uwierzysz ale Forterra 11441 vs t6030 wujowie się przeciągali i ku nawet mojemu zdziwieniu był remis. ;) Jak chcesz ciągnik prosty i tani w naprawie to Zetor, tylko znajdź model z klimatyzacją bo potem będzie pluł sobie w brodę. Tamte też bezawaryjne nie będą, a cena części inna. Nie myślałeś nad jakimś Jeleniem np. 6620 z początku produkcji tej serii? Cena będzie na tym samym poziomie co wymienione przez Ciebie traktory. :) 

  • Like 1
Opublikowano

Tak, tak inne na powietrze chodzą i jeszcze pewnie paliwa w baku przybywa. :) Z twoich postów orientuje się że masz Proximę to Cię zaskoczę bo mam jednakowej mocy ciągniki Jelonka i Zetora to wychodzą identycznie ze spalaniem. Ceny części jednakowe z cnh, nie które nawet na korzyść Jelonka. ;) Oleje itp. jeden ciul czy do tego czy do tego. Chcesz wiedzieć więcej priv. 

Opublikowano

Wygladem czy jezdziles?

Ja zetora w przedbiegach bym sobie darowal. Kiedys sie takim nowym przejechalem i mialem dosyc. Osobiscie niedawno sprzedalem valtre 6550 i jestem na etapie kupna dwoch valtr a jezdzilem naprawde spora iloscia ciagnikow.

Opublikowano (edytowane)

Inna skrzynia napewno a czy coś wiecej to nie wnikalem bardziej, plus jest bardziej wypasiony od delty

Edytowane przez -smyk-
Opublikowano

Wersja Plus ma wyższą kabinę i w tej wersji jako tako to wygląda, wersja Delta ma niższą kabinę i ogólnie jest uboższa. ;) Skrzynią to się nie różnią bo i tu i tu możesz skrzynie wybrać. 

Opublikowano

Na początku napisałeś, że ciągnik będzie jako główny robił. "Hohland" ma 6 cylindrów, a DF 4 co przemawia na korzyść nh tyle ci mogę powiedzieć. Będzie bardziej elastyczniejszy podczas ciężkich prac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v