-smyk-

Members
  • Ilość treści

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

9 obserwujących

O -smyk-

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1211 wyświetleń profilu
  1. -smyk-

    Łąka

    O to już ojciec nie bedzie marudził, że nie ma i nie ma 😂😂
  2. -smyk-

    Łąka

    Już szykujesz pod tą co ma przyjść 😀 ?
  3. U siebie zauważyłem że dziki nie ryją łąk na ktorych dawalem jesienia gnoj z pieczarek. Po sasiedzku przez miedze zrobiły istny poligon. Dzwonisz do myśliwego a on z tekstem że dzikow juz nie ma.
  4. Trzeba próbować :) Zawsze można spróbować z tymi aminokwasami dla porównania. Mają one wiele skladników np: mangan, molibden,cynk itp. Ile tego dawałeś na hektar ?
  5. Aminokwasy wychodziły mnie ok 25 zł, z tej firmy podobno są roslinne. Przy niższej dawce niż w zaleceniu i tak są efekty. Opryskiwaczem szło to rozlewać po roslinie ?
  6. To chyba lepiej dać aminokwasy, a przy burakach jeszcze krzem. Sam dawałem aminokwasy na kukurydze w tamtym roku, a w tym na zboża, rzepak i efekty są.
  7. -smyk-

    Claas Mercator

    Skąd kupiony jeśli nie tajemnica ? U mnie w okolicy podobnego sprzedawał.
  8. -smyk-

    Landini Legend 115

    Klebera mam na 2 ciągnikach i polecam. Latały cały rok przy wożeniu gnoju z pieczarek i zbytnio się nie pozdzierały nawet.
  9. W sezonie sianokosów byś tak szybko zrobił naprawę ? Z dnia na dzień robiło się coraz gorzej. Jeszcze gdy mam paszowóz. Jakoś trzeba było się przemeczyć i sie zrobiło 😊
  10. Wiem bo miałem to u siebie 😊 Uszczelniacze tragicznie wygladały a przy belce siana musiałem gazować żeby podnieść.
  11. Sprawdź ciśnienie najpierw. Najprawdopodobniej uszczelniacze do wymiany w siłownikach.
  12. Tak szczególnie na słabszym kawałku gdzie ziemia potrzebuje prochnicy. U mnie są dość ciekawe warunki. Tereny zalewowe, piachury jak na tynk. Istne mozaiki. Głównie zależy mi na tym żeby ten łubin w plonie głownym dał coś do ziemi, aby żyto w miare sobie po nim radziło.
  13. Dzięki wielkie 😊 Masz jakieś doświadczenie z łubinem żółtym ? Po qq na kiszonke jakbym wysiał na poplon to wyrósłby ?
  14. Własnie poluje na łubin żółty mister. Mam bydło, kukurydze sieje, z niektórych musiałem wyjść z monokultury.Jest odgroma tych czynników. I jedyna opcją w tym roku jest ten łubin jako efa.
  15. @Agrest .Właśnie chodzi o to, że tak wszystko wyszło.Nie bedzie gdzie zasiać poplonu. Tam gdzie chce zasiać ten łubin to jest straszny piachur. Absolutnie żadne opryski w gre nie wchodzą ? Jakby sie udał to by poszło żyto i na poplony by było też.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj