Skocz do zawartości

Polecane posty

Heniu95    1

Witam wszystkich zgromadzonych,

Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k420 lub Fendt 411 lub Zetor 11441

teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych czterech jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    380
Fendt tej serii to raczej nie do tej kategorii :) i był by najlepszym rozwiązaniem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

thompson79    21
Jak można się zastanawiać nad tym czy Fandt czy zetorowski szmelc. Kwestia kasy bo zetora kupisz na wage a za Fendt-a będziesz musiał zapłacić jak za ciągnik. Poza tym Fd bedziesz mógł trzymać na podwórku bez narażania się na kpiny 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a kolega ma rację z tym że od razu do fendta weź sobie kredyt na naprawę skrzyni albo silnika bo tam za to że się posada go płacisz razy 5 za części :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    353
Napisano (edytowany)

Sluchaj thompsona :D Fendta bedziesz bal się używać by coś nie ebło, będzie stał ale faktycznie szpan bedziesz miał. Niemiec się będzie cieszył że sprzedał kolejny szmelc na wagę polakowi. A Zetorem jaki jest to jest, będziesz robił. Naprawy sam wykonasz. Bo jeśli porównujesz te ciagniki to w podobnych pieniądzach chcesz je kupic. I nie oszukujmy się, za te pieniądze dobrego fendta nie kupisz. 

Edytowano przez ZYLA
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thompson79    21
Zetora poznasz na wylot przy tych ciągłych naprawach...😂 O 12-stej w nocy będziesz wiedział jakiego klucza potrzebujesz do naprawy. Ktoś kto użytkował zetora i raz się przesiadł na fendta to już nie myśli żeby wracać do zetorowskiej średniowiecznej technologii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thompson79    21
Sąsiad ma nh 80-cio konny. Kupił go nowego kilka lat temu, zero szanowania tej maszyny a i tak chodzi bezawaryjnie. Wszyscy obstawiali że zajeździ go w miesiąc a tu nic 🤔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thebestacc    4

Może w to nie uwierzysz ale Forterra 11441 vs t6030 wujowie się przeciągali i ku nawet mojemu zdziwieniu był remis. ;) Jak chcesz ciągnik prosty i tani w naprawie to Zetor, tylko znajdź model z klimatyzacją bo potem będzie pluł sobie w brodę. Tamte też bezawaryjne nie będą, a cena części inna. Nie myślałeś nad jakimś Jeleniem np. 6620 z początku produkcji tej serii? Cena będzie na tym samym poziomie co wymienione przez Ciebie traktory. :) 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OOo taki NH i DF to juz piękne maszynki, ja na twoim miejscu przy takim wyborze nawet nie patrzyłbym w stronę zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniu95    1

Jeśli chodzi o John Deere'a to boję się bo wszyscy w okolicy narzekają na spalanie w tych starszych i nowszych, a jak z cenami części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thebestacc    4

Tak, tak inne na powietrze chodzą i jeszcze pewnie paliwa w baku przybywa. :) Z twoich postów orientuje się że masz Proximę to Cię zaskoczę bo mam jednakowej mocy ciągniki Jelonka i Zetora to wychodzą identycznie ze spalaniem. Ceny części jednakowe z cnh, nie które nawet na korzyść Jelonka. ;) Oleje itp. jeden ciul czy do tego czy do tego. Chcesz wiedzieć więcej priv. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
-smyk-    1
nh plus czy delta ? osobiscie posiadam t 6050 plus i chwale go sobie, skrzynia trochę wyje ,a tak to wszystko okey.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniu95    1

Jeszcze nie wiem bo są różne wersje za podobne pieniądze choć plus jest mniej niż delta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    113

Wygladem czy jezdziles?

Ja zetora w przedbiegach bym sobie darowal. Kiedys sie takim nowym przejechalem i mialem dosyc. Osobiscie niedawno sprzedalem valtre 6550 i jestem na etapie kupna dwoch valtr a jezdzilem naprawde spora iloscia ciagnikow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniu95    1

Jeździłem ale nie o to chodzi tylko po prostu nie chcemy Valtry. A i jeszcze się dopytam jakie są różnice między New Hollandem Plus a Deltą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
-smyk-    1
Napisano (edytowany)

Inna skrzynia napewno a czy coś wiecej to nie wnikalem bardziej, plus jest bardziej wypasiony od delty

Edytowano przez -smyk-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thebestacc    4

Wersja Plus ma wyższą kabinę i w tej wersji jako tako to wygląda, wersja Delta ma niższą kabinę i ogólnie jest uboższa. ;) Skrzynią to się nie różnią bo i tu i tu możesz skrzynie wybrać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniu95    1

Czyli cobyście bardziej teraz polecili New Holland t6030 czy Deutz fahr k420 i dlaczego. Po odpowiedziach stwierdziłem że Zetor i Fendt odpadają. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thebestacc    4

Na początku napisałeś, że ciągnik będzie jako główny robił. "Hohland" ma 6 cylindrów, a DF 4 co przemawia na korzyść nh tyle ci mogę powiedzieć. Będzie bardziej elastyczniejszy podczas ciężkich prac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Verdi10
      Witam, poszukuję instrukcji napraw do Fendt 611 LSA z roku 92, mogę się wymienić za instrukcję napraw do Fendta 310 i 311 LSA w języku Niemieckim i Angielskim, posiadam również instrukcję obsługi do Fendt 611-615 LSA i 310-311 LSA w języku szwedzkim, jeśli by ktoś chciał to chętnie się wymienię za instrukcję napraw do 611.
       
       
    • Przez Knopers97
      Witam mam pytanie potrzebuje rodzaj i oznaczenie łożyska które znajduje się na wałku wychodzącym z skrzyni do sprzęgła. Chodzi o to na zdjęciu które jeszcze jest w korpusie

    • Przez MichaPolskafarma
      Tak jak w tytule, prosiłbym bym o ustawienie sit, klepiska, prędkości bębna mniej więcej do poszczególnych zbóż.
      przeszukałem forum i nic na ten temat nie znalazłem.
      Przy okazji, wie ktoś może czy można gdzieś kupić linkę obrotów bębna młocarni? bo nic nie mogę znaleźć a może od innego modelu/kombajnu by pasował ? z góry dzięki   
       
    • Przez szpeniu87
      Witam. Wie ktoś może gdzie znaleźć bezpiecznik na kablu prądowym  w proxie 100?
    • Przez Pawel64
      Witam, mam problem z zetorem 7245, ponieważ kręci a nie chce odpalić , proszę o podpowiedzi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.