Skocz do zawartości
News

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Heniu95    1

Witam wszystkich zgromadzonych,

Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k420 lub Fendt 411 lub Zetor 11441

teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych czterech jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    392
Fendt tej serii to raczej nie do tej kategorii :) i był by najlepszym rozwiązaniem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

thompson79    21
Jak można się zastanawiać nad tym czy Fandt czy zetorowski szmelc. Kwestia kasy bo zetora kupisz na wage a za Fendt-a będziesz musiał zapłacić jak za ciągnik. Poza tym Fd bedziesz mógł trzymać na podwórku bez narażania się na kpiny 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a kolega ma rację z tym że od razu do fendta weź sobie kredyt na naprawę skrzyni albo silnika bo tam za to że się posada go płacisz razy 5 za części :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    394
(edytowany)

Sluchaj thompsona :D Fendta bedziesz bal się używać by coś nie ebło, będzie stał ale faktycznie szpan bedziesz miał. Niemiec się będzie cieszył że sprzedał kolejny szmelc na wagę polakowi. A Zetorem jaki jest to jest, będziesz robił. Naprawy sam wykonasz. Bo jeśli porównujesz te ciagniki to w podobnych pieniądzach chcesz je kupic. I nie oszukujmy się, za te pieniądze dobrego fendta nie kupisz. 

Edytowano przez ZYLA
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thompson79    21
Zetora poznasz na wylot przy tych ciągłych naprawach...😂 O 12-stej w nocy będziesz wiedział jakiego klucza potrzebujesz do naprawy. Ktoś kto użytkował zetora i raz się przesiadł na fendta to już nie myśli żeby wracać do zetorowskiej średniowiecznej technologii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thompson79    21
Sąsiad ma nh 80-cio konny. Kupił go nowego kilka lat temu, zero szanowania tej maszyny a i tak chodzi bezawaryjnie. Wszyscy obstawiali że zajeździ go w miesiąc a tu nic 🤔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thebestacc    5

Może w to nie uwierzysz ale Forterra 11441 vs t6030 wujowie się przeciągali i ku nawet mojemu zdziwieniu był remis. ;) Jak chcesz ciągnik prosty i tani w naprawie to Zetor, tylko znajdź model z klimatyzacją bo potem będzie pluł sobie w brodę. Tamte też bezawaryjne nie będą, a cena części inna. Nie myślałeś nad jakimś Jeleniem np. 6620 z początku produkcji tej serii? Cena będzie na tym samym poziomie co wymienione przez Ciebie traktory. :) 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OOo taki NH i DF to juz piękne maszynki, ja na twoim miejscu przy takim wyborze nawet nie patrzyłbym w stronę zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniu95    1

Jeśli chodzi o John Deere'a to boję się bo wszyscy w okolicy narzekają na spalanie w tych starszych i nowszych, a jak z cenami części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thebestacc    5

Tak, tak inne na powietrze chodzą i jeszcze pewnie paliwa w baku przybywa. :) Z twoich postów orientuje się że masz Proximę to Cię zaskoczę bo mam jednakowej mocy ciągniki Jelonka i Zetora to wychodzą identycznie ze spalaniem. Ceny części jednakowe z cnh, nie które nawet na korzyść Jelonka. ;) Oleje itp. jeden ciul czy do tego czy do tego. Chcesz wiedzieć więcej priv. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniu95    1
(edytowany)

A ktoś coś o DF?

Edytowano przez Heniu95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
-smyk-    1
nh plus czy delta ? osobiscie posiadam t 6050 plus i chwale go sobie, skrzynia trochę wyje ,a tak to wszystko okey.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniu95    1

Jeszcze nie wiem bo są różne wersje za podobne pieniądze choć plus jest mniej niż delta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Nad valtra seri n nie myslales? Ewentualnie ostatni wypust 6550 lib 6850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniu95    1

Myślałem, ale jakoś mi nie podpasowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Wygladem czy jezdziles?

Ja zetora w przedbiegach bym sobie darowal. Kiedys sie takim nowym przejechalem i mialem dosyc. Osobiscie niedawno sprzedalem valtre 6550 i jestem na etapie kupna dwoch valtr a jezdzilem naprawde spora iloscia ciagnikow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniu95    1

Jeździłem ale nie o to chodzi tylko po prostu nie chcemy Valtry. A i jeszcze się dopytam jakie są różnice między New Hollandem Plus a Deltą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
-smyk-    1
(edytowany)

Inna skrzynia napewno a czy coś wiecej to nie wnikalem bardziej, plus jest bardziej wypasiony od delty

Edytowano przez -smyk-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thebestacc    5

Wersja Plus ma wyższą kabinę i w tej wersji jako tako to wygląda, wersja Delta ma niższą kabinę i ogólnie jest uboższa. ;) Skrzynią to się nie różnią bo i tu i tu możesz skrzynie wybrać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniu95    1

Czyli cobyście bardziej teraz polecili New Holland t6030 czy Deutz fahr k420 i dlaczego. Po odpowiedziach stwierdziłem że Zetor i Fendt odpadają. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thebestacc    5

Na początku napisałeś, że ciągnik będzie jako główny robił. "Hohland" ma 6 cylindrów, a DF 4 co przemawia na korzyść nh tyle ci mogę powiedzieć. Będzie bardziej elastyczniejszy podczas ciężkich prac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lgruchala
      Jaki polecacie używany ciągnik o mocy ok. 200 km w cenie tak do 200 tysięcy? Osobiście zastanawiam się nad fendem. Słyszałem bardzo dobre opinie o fendt 924 vario. Moc przewyższa założenia ale podobno bardzo dobry ciągnik. Co wy sądzicie? Chodzi mi zarówno o awaryjność jak i o spalanie, cenę, komfort pracy. 
    • Przez Ares
      Witam.
      Szukałem w internecie ( może i słabo), ale nie mogę znaleźć. Otóż poszukuję dwóch części jak na zdjęciu. Pierwsza część to najprawdopodobniej tarcza sprzęgłowa składająca się z sześciu okładzin, połączonych sprężyną po obwodzie. Drugą częścią są tak jakby przekładki (czarne na zdjęciu). Powinno być ich 9 sztuk, a mam 8 (zaginęła). Czy ktoś z Was zna sklep internetowy, w którym kupiłbym powyższe części?. Z góry dziękuję za odpowiedzi.



    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
    • Przez rosek11
      Witajcie,
      Ostatnio byłem  ojca Zetorem 7245 i przyczepą D47 z pszenicą. Nidy wszystko dobrze lecz wydaje mnie się że coś nie tak jest z hydrauliką. Tzn. w mojej ocenie z dużym opóźnieniem przyczepa zaczęła kiprować. Musiałem czekać około 10-15 sekund niczym zaczęło podnosić, dodatkowo robiło to chyba zbyt wolno, ponadto opuszczanie też było wolne. Wiem, że tato jakiś czas temu wymieniał chyba jakieś pierścienie w hydraulice bo słabo podnośnik trzymał. Czy ktoś z Was podpowie czym możę być spowodowane to że tak mozolnie działa ta hydraulika. 
      Nie znam słownictwa technicznego związanego z tym tematem ale mimo to myślę że wiecie o co mi chodzi;)
    • Przez Luki1988
      Witajcie.
      Panowie szybkie pytanie. Czy żeby wymienić ta pompkę trzeba rozwalać cały kokpit i osłony czy da się tylko odkręcając cały pedał przykręcony na cztery śruby?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.