Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Odświeżę trochę temat. Jestem w trakcie przygotowania trzydziestki do malowania, blachy poczyszczone i teraz będę się brał za korpus. Potrzebuję pomocy co do techniki malowania, jako, że ma to przetrwać kilkanaście lat porządnie wyglądając. Czy jeśli wykonam następujące czynności to będzie dobrze:

Blachy: podkład reaktywny>podkład akrylowy> farba akryl samochodowy RAL 9005> lakier bezbarwny

Korpus: podkład reaktywny> podkład akryl> akryl przemyslowy RAL 7035> będzie się to trzymać?

Felgi: Podkład reaktywny> podkład akrylowy> akryl przmysłowy RAL 1015 ?

I jeszcze mam prośbę ile litrów mi będzie potrzebne, bo nie chciał bym, żeby mi to później gdzieś zalegało i ile warstw malować.

Edytowane przez marcinek_164
Opublikowano

Witam mam kilka pytań na temat malowania ursusa c-330.

1.Czy 5 litrów podkładu starczy na kabinę,silnik z korpusami,maskę,błotniki,przednią oś i felgi ?

2.Czy 2,5 litra lakieru starczy na silnik korpus i na przednią oś ?

3.Czy 2 l starczy na maskę,kabinę i błotniki.

4.Czy 2 l starczy na wszystkie felgi.

Wszystko malowane po dwa razy.

Opublikowano

Witam Panów.... Mam takie pytanie jaki kolor mam kupić do malowania felg (chce żeby to był w spray) bo nie mam pistoletu a pędzlem mogą porobić się zacieki więc prosze was o pomoc jak fachowo nazywa się taka farba w sprayu...

Opublikowano

nie kombinuj zamow z allegro orginalne kolory i masz po klopocie farba pewna bo niejedna maszyne malowalem i bedziesz mial traktorek jakby z ursusa wczoraj wyjechal tylko sie przyluz do roboty zeby pieniedzy na farbe nadaremno nie wydawac pozdrawiam i do dziela

Opublikowano

mozesz mi napisac jaka ta farba,nazwa lub podajc link? sinik do golej blachy musi byc? pozniej podklad i farba ? ile potrzebuje podkladu i farby na silnik, Maska blotniki , Kola ?

Opublikowano

Jak kolega wyżej akryl + utwardzacz,  parę zł. wiecej ale efekt nie porównywalny. Nie wyblaknie nie porysuje sie i nie boi sie  ropy czy oleju.

Opublikowano

mozecie mi podac jakie firmy tych akryli ? potrzebuje kolor na silnik szary (teraz jest niebieski org) zolty na blotniki i kosc sloniowa na kola.

 

 

Ja myslalem o farbach z nobiles Najpierw podklad pozniej na silnik szary chlorokauczuk na blotniki autorenolak i kola tez

Opublikowano

Najlepiej dobrać lakier komputerowo, bo ten z allegro w niczym nie przypomina oryginału.http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=Farba+%C5%BC%C3%B3%C5%82ta+Ursus+C-330+C-360+0%2C8l+lakier+AGTECH&bmatch=seng-v6-sm-4-default-1209

 

Kupowałem pomalowałem przednie błotniki i zupełnie inny odcień niż oryginał.Po za tym oryginał żółty jest już matowy to pasuje farba by była lekko matowa a nie z połyskiem,ja jak dobierałem lakier to płaciłem za 100ml z utwardzaczem i rozpuszczalnikiem 25zł.

Opublikowano

nie kombinuj zamow z allegro orginalne kolory i masz po klopocie farba pewna bo niejedna maszyne malowalem i bedziesz mial traktorek jakby z ursusa wczoraj wyjechal tylko sie przyluz do roboty zeby pieniedzy na farbe nadaremno nie wydawac pozdrawiam i do dziela

 

Tymi pseudo "lakierami" to możesz sobie tyłek pomalować za przeproszeniem,  jak chcesz malować traktor w fabryczne barwy to autorenolak F-208 (żółty) i masz oryginał,  lub pomaluj bazą wodną, + bezbarwny, oczywiście 2-3 warstwy i po kłopocie,  baza wodna jest dużo  lepsza niż sam akryl

Opublikowano

jaki z autorenolaku jest najbardziej podobny do orginalu ?

 

Pomarańczowy F-208

Żółty C-220

Bursztynowy L-79

 

jaka farba szara ciemniejsza polecacie na silnik ?

Opublikowano

Ja malowałem C-220. Szły 4 warstwy (2x podkład i 2x lakier). Kolorek jak dla mnie świetny, ale trwałość mogłaby być trochę wyższa. Chociaż myślę, że gdyby się jeszcze bardziej przyłożyć do malowania to byłoby lepiej. Odporność na ropę jest wg mnie wystarczająca, bo kilkanaście razy polałem bak przy tankowaniu i nic nie blaknie, ani nie odchodzi.

Podobieństwa do oryginału nie podam, bo nie malowałem na Ursusie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v