Majster71

Malowanie ursusa C-330 [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mateuszagro    0

Ursusy od 76

przednie i tylne felgi jasny kremowy

przednie błotniki, kabina, osłony na błotnikach siwy/szary

przednia oś, silnik, skrzynia biegów, "deska rozdzielcza" niebieski

maska i tylne błotniki żółty

 

od 79

kolor niebieski zastąpiono popielatym charakterystycznym dla ursusów, reszta jak wyżej

 

symboliki RAL nie znam i nie wiem czy ktokolwiek ją zna, powodzenia przy lakierowaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
urszula    0

mam pytanie. zna moze ktos specyfikacje kolorów c-330 w orginale??

od 68 do 76

od 76 do 79

od 79 do poiczatku produkcji c330m

chodzi mi o kolor silnika skrzyni mostu , maski blotnikow, kabiny , plandeki na dachu . pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

energe    6

ja pomalowałem swojego tak (rocznik 75) :

blachy : bursztyn

silnik: popielaty

kabina : czerwony

felgi : kość słoniowa

 

wszystkie kolory to farba autorenolak renowacyjna, i moge stwierdzic jedno ladnie wygląda, no ale latwo ja uszkodzic :/

Edytowano przez energe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się do tematu i mam pytanie czy na silnik i skrzynie biegów trzeba dać podkład i ile mam kupić farby żeby wystarczyło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max696    8

ursusikc330m

Jeżeli będziesz zdzierał do gołej blachy to podkład trzeba dać a jeżeli będziesz malować na stary lakier to wystarczy dobrze umyć, odtłuścić i sam lakier wystarczy, sam jestem w trakcie malowania, skrzynie i silnik najpierw wyczyściłem ropą + pędzel aby zetrzeć grubsze warstwy brudu i oleju, zmyłem to myjka i następnie spryskałem dimerem i znów umyłem. Na razie położyłem jedna warstwę lakieru ale okazał się za jasny i muszę zrobić poprawki wiec będę kładł druga warstwę.

Na sam silnik i skrzynie zużyłem nie cały 1l ale lepiej odrazu kupić ze 2l, wiec myślę ze lakiery na błotniki, maskę, felgi również wystarczy po 1 litrze.

felgi oczywiście kość słoniowa, a maska i błotniki, chyba bursztyn l79

Edytowano przez max696

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Przepiękna robota , kolor, estetyka na najwyższym poziomie!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    134

Ten Nobiles autorenolak to jest farba akrylowa? i jak z wytrzymałością połysku i odpornością na obicia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje numeru RAL odcieni zielonego koloru jakim były malowane C 328. Ten sam co zielone 4011. Kolejne pytanie. Czym najlepiej odtłuszczać wszystko Nitro czy benzyna ekstrakcyjna. No i czy wystarczy konkretnie z pistoletu przemyć czy trzeba szmatką?

Z góry dzieki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    358
Napisano (edytowany)

W tamtych czasach nie było kolorystyki RAL.

Najbardziej podobny będzie RAL 6029.

Odtłuszczanie pistoletem nic nie da,benzyna wyschnie i tłuszcz dalej zostanie.

Do tego potrzebna jest szmata co nie pozostawia włókien.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

z 2 litrów jeszcze sporo Ci zostanie


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    358
Napisano (edytowany)

Asharot Mógł byś mi polecić jakiś lakier akrylowy?? I jaka ilość na błotniki maskę i drzwi

Normalnie to kupuje w lokalnym sklepie przemysłówkę Besa glass po 70zł,ale czasami to biorę od gościa z e-lakiery,dość dobrze się nimi maluje.

Jeden litr na pomalowanie blach z dwóch stron może być trochę mało.Nie zapomnij o utwardzaczu.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ilości jakie podajecie odnoszą się do gotowej mieszanki czyli na 1 litr akrylu 0,5 litra utwardzacza i 0,3 litra rozcieńczalnika tak??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilmkm    13

ja malowałem autorenolakiem bursztynowym to robiłem proporcję: puszka farby + utwardzacz (100ml) + butelka rozcieńczalniku (0,5L) i dobrze się malowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja będę malował akrylem więc to inna bajka. a Chodziło mi bardziej o wydajność. Czy 1,8 litra starczy na blachy i czy ta sama ilość starczy na korpus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cola92    2

ja malowałem farbą do aut akryl maskę i błotniki, zwykłą farbą popielatą jasną zmienszaną trochę z czarnym korpus i felgi kość słoniowa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

ja mówiłem o ilości samego akrylu, po rozcieńczeniu oczywiście więcej wychodzi. na silnik itp miałem 0,8 litra to zostało naprawdę niewiele. Na blachy trudno powiedzieć - miałem więcej bo ten sam kolor do przyczep używałem


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no na silnik i tak wezmę litr. Na koła niestety też tyle muszę wziąć. Wezme narazie litr na blachy i zobacze co wyjdzie. Najwyżej dokupię następny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2666

Wszystko zależy jakiej farby i jakiego producenta, ja na blachy 328 zużyłem niecałą puszke (750 ml) farby z granitu, a teraz przy M-ce brakło mi rozcieńczonej emalii z Agtechu (zużyłem 0,8 litra a jeszcze gdzieś drugie tyle będzie potrzebne). Dlatego warto wcześniej sie zorientować w opiniach na temat tego akrylu co chcesz kupić. Ja popełniłem ten błąd że wziąłem w ciemno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Pisałem że nie wiem ile na blachy mi poszło, jednak na pewno mniej niż 1L myślę że na silnik poszło więcej niż na blachy. Co do ilości na felgi to w sklepie gdzie kupowałem można było sobie dowolną ilość kupić min 100 ml i skok co 100 ml


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Mc3
      Witam, mam takie pytanie odnośnie podnośnika c330, czy coś się dzieje czy wszystko ok? Zaznaczę że Ursus kupiony/nie znam do końca przeszłości (ale prawie cały remontowany przez dalszego znajomego) 
      Podnośnik ładnie szybko podnosi, trzyma, nie opada ale jeżeli podniose do góry bez maszyny i chce oposcic na dół, ramiona same z siebie nie chcą opadac tylko muszę wysiąść z ciągnika i dosyć mocno nacisnąć ręką na ramiona, wtedy schodzą powoli do dołu. 
      Jak również gdy ciągnik na opuszczony podnośnik (ramiona) i dźwignia rozdzielacza na opuszczanie nie mogę ręką podnieść ramion do góry aby podczepic maszynę tylko trzeba dźwignią rozdzielacza do góry. Wątpię czy to jest normalne gdy wiem że u znajomych same opadają ramiona po opuszczeniu jak również można sobie je podnieść ręcznie aby coś podczepic. 
    • Przez Ofi
      Próbował ktoś taki patent? Chodzi oczywiście o podgrzewanie ciągnika przed odpaleniem w zimne dni tanią, przenośną płytą indukcyjną "na jeden garnek". Farelka się słabo sprawdza i szukam czegoś skuteczniejszego, ale tak by nie babrać się w modyfikacje ciągnika. W internecie nie znalazłem, żeby ktoś coś takiego próbował robić.
       
      W domu mam indukcję i wielki żeliwny wok - płyta grzeje go dosyć szybko do 200C i nie ma strat na grzanie powietrza dookoła.
    • Przez DariuszRobertWasilewski
      wycinka drzew nie wiedząc gdzie granicą
       
      Woj lodzkie
      Lodzkie
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj