Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie.

Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?

Opublikowano (edytowane)

Mozliwe ze pierścienie ułozyły się przerwami jedną nad drugą, ewentualnie uszczelniacze na zaworach. Ale pęknięta głowica może być najbardziej prawdopodobną przyczyną

Edytowane przez Johny6910
Opublikowano
Pierścienie były dobrze ustawione więc się nie powinny przestawić a uszczelniacze dziś na nowe wymieniłem. Dodam że głowica jest po regeneracji i właśnie od tej pory tak się dzieje , przed remontem wszysko było ok przy starych pierścieniach
Opublikowano (edytowane)

Ubytki to mam takie że jak porobi z pół godziny to z kolektora wydechowego z łączenia kolanka to cieknie to tak około litra. A olej idzie zdaje się że ze wszystkich bo sprawdzałem bez kolektora

A gdyby pirścień był pęknięty to jak zdejme głowice to będzie widać tego objawy np tłok będzie zalany olejem

Edytowane przez Tomasz3p
Opublikowano

No faktycznie litr to musi gdzies porządnie lać może jak zakladali prowadnice na regeneracji to pekla glowica. Skoro tloki są czyste to musisz głowice oddac tam gdzie ci robili chyba jakąś gwaracje dali? Bo juz innej opcji nie widze. A plyn czy woda nieszła do oleju?

Opublikowano
Znajomemu to pluł w wydech jak miał kąt wtrysku źle ustawiony. Śmiałem się jak mu wujek taką diagnozę postawił ale grzebnął tam i jak ręką odjął. Tylko u niego to raczej ON pluł. Jeszcze śruby od kolektora wydechowego na klej spróbuj wkręcić bo otwory są na wylot do kanałów olejowych.
Opublikowano (edytowane)

Całe zestawy są nowe to raczej wina głowicy bo też mi się tak wydaje.

A teraz głowica od ts a do zwykłego 82 czymś się różni bo niewiem którą wybrać bo ma być założone turbo

Edytowane przez Tomasz3p
Opublikowano

Sprawdź śruby kolektora  o których pisze Mani bo szczególnie na ruskich  które mają luźniejsze gwinty leje się z nich jak diabli. Głowica ts-a  niby się  różni przynajmniej katalogowo gniazdami zaworów jeden ma 6 a drugi 8, zaworami. Ale  jaka w nich różnica pojęcia nie mam.

Opublikowano

To jak kupie tą zwykłą to będzie okej? Czy lepiej dopłacić i kupić od ts i być spokojnym że jest taka jak powinna. Bo ta różnica którą opisałeś to chodzi o cyfry onaczjące zwór w katalogu?

Bo ta od ts trochę droższa i żeby nie było tak że ta zwykła z turbo zaraz się rozleci

Opublikowano

Ja głowicy nie zmieniałem a jeżdżę już parę lat i jak na razie jest ok. Ciężko mi powiedzieć na 100% jak to wygląda bo nie wiem czy są jakieś różnice faktycznie a jeśli tak to jakie.  Osobiście chyba bym dopłacił.

Opublikowano
Jeśli już chcesz inwestować w tak drogą głowicę zagadaj ze sprzedawcą żeby ściągnął taką ze świecami żarowymi, ale pod ruskie wtryski (są też czeskie). Ja myślę że to gra nie warta świeczki, dobra oryginalna głowica spokojnie wytrzyma.
  • Like 1
Opublikowano

Jeśli tobie olej dostaje się przez otwory śrub kolektora to po jakiego diabła ty pierwsze chcesz sprawdzać pierścienie? Kolektor odkręć  oleju w kanałach głowicy szukaj. Jelsi nie będzie to ani pierścienie , ani głowica.

Opublikowano (edytowane)

No właśnię gwinty śrub są czyste więc to nie to a wolę sprawdzić pierścienie najpierw dla pewności niż kupywać nową głowice. A po drugie nie pisałem że olej idzie z tych otworów.

I jeszczy gdy silnik pracował bez kolektora wydechowego to po przyłożeniu ręki szły spaliny z olejem

Edytowane przez Tomasz3p
Opublikowano (edytowane)

Idzie do wydechu same śruby mogą być czyste. A do niego może iść właśnie przez śruby   kolektora. Dowiesz się jak go odkręcisz i sprawdzisz. I tak musisz to zrobić więc zrób to pierwsze bo możesz sobie głupiej rooty narobić.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Seweryn ma racje u mnie też na starej głowicy lał olej do kolektora i lał po całym silniku szczegulnie jak orałem bo byl na prawo przechylony dopiero przestał leciec jak całe gwinty nasmarowałem silikonem i dokręciłem kolektor miękimi podkładkami. Teraz w nowej głowicy mam fabrycznie wstawione rurki wiec nie powinno być kłopotu. A pierscieni narazie nie ruszaj skoro pisales ze masz czyste tłoki. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez kamlar
      Witam,chce usunąć w moim pronarze przelacznik napiecia 12/24 ze względu na to,ze w moim przypadku jest to dość czesto padający układ.
      Chce przerobić na samo 12V. Wiem,ze musze kupić rozrusznik na 12v z reduktorem.
      Może ktoś pomóc w przerobieniu instalacji ? Wiem,że aku (zakladam niedlugo nowe) mają być połaczone równolegle, potem plus na rozrusznik i prad ze stacyjki ma być przełożone z zasilania tego regulatora (który aktualnie budzi rozrusznik) na sam rozrusznik ?
       
      w zał schemat instalcji
      Schemat ideowy instalacji elektrycznej PRONAR 82 II.pdf
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v