Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
25 minut temu, bears napisał:

Zapomniałeś o Superolu, też leją na tej samej linii...

Ja zalewam od dawna Delvaca i nie mogę złego słowa na niego powiedzieć. Kupuję od znajomego warsztatu z beczki który serwisuje całe floty i wychodzi mi 7-8zł za litr ;) 

Ja nie twierdzę że delvac jest zły tylko po prostu szybko traci parametry 10000 km w przypadku tej ciężarówki to około 300 motogodzin i zaczynalo go ubywac.. czyli stracił lepkość lub odparował

 

Każdy mineralny 15W 40 z takimi samymi normami jest dobry tylko jest kwestia jak dlugo to znaczy jak długo trzyma parametry a Papier wszystko przyjmie

Opublikowano
6 godzin temu, Uziu92 napisał:

zalej nafty z litr jak się rozgrzeje i niech popracuje na wolnych obrotach z 15 min, potem nowy olej, może być jakiś tańszy byle z wysokim tbn i powiedzmy po 50 h to samo, dodaj nafty wyplucz i potem już docelowy olej który chcesz i normalny interwal wymiany

 1 do 8 to chyba za mało,nadal będzie lepki,zaleję pół na pół @asharot dobrze myśli po spuszczeniu mieszanki zaleję minimalną ilość nowego oleju,popracuje godzinę lub dwie po czym spuszczę i po tym zaleję go na 50 godzin

Opublikowano

Jaki olej nie był ja zmieniam co 100 150 motogodzin,na devlacu może pociągnę do 150.Dzięki za info  minimalne są różnice jeśli chodzi o lepkość ale duża jest rozbieżność przy ujemnych temperaturach tego się nie spodziewałem po shellu.

Opublikowano
Dnia 26.10.2018 o 14:26, pawlus224 napisał:

Ostatnio robilem remont silnika w bizonie i mechanik z wieloletnim doswiadczeniem nie poleca Turdusa do silników wolnoobrotowych tylko zwykly superol cc40 a Turdus jego zdaniem jest ok do Perkinsów .

Też znam takich mechaników z wieloletnim doświadczeniem, którzy montują łożyska młotkiem jak obok stoi nagrzewnica indukcyjna i zestaw montażowy. Albo pół godziny robią ci wykład z pasowania elementów na setki po czym biorą łoma i młot 5kg.

Opublikowano
22 minuty temu, Bartek933 napisał:

Ja do bizona leje superol cc 50tka

To lej dalej tbn 5 czyli syf w silniku

Temeperatura spalania kolo 200 czyli spieki..

Opublikowano

po pierwsze superol z orlena  orginał jest troche inny jak superol z BARDA  taka firma  . jaki by olej nie był to najwazniejsze aby był orginał  . kilka lat temu kupiłem turdusa  w kartonie chyba 5-6 baniek po 5 litrow  i połowa miała inną barwe  a 1 karton to jedna partia .pewno na churtowni  kombinowali .

Opublikowano
5 minut temu, Anetka1 napisał:

No bo turdusa nie opłaci sie podrabiac  jak twierdzisz

Najczęściej podrabiany jest delvac ale w beczkach nie 20-stkach czy 4 bo to sie nie oplaca podrabia sie motule w 4 i inne drogie oleje

Opublikowano
grubo sie mylicie u mnie niedakeko jest firma która rozlewa oleje w beczki i różne banki 4 czy 5 czy 20 litrowe wiec przywoza oleje w zbiornikach 1000l i rozlewaja a jakich producentów wlasnie górnej półki sam bylem zdziwiony a jakbyscie zobaczyli jak przelewaja to masakra beczki stoja wysoko na paletach i kran lejek i banki a tam praktycznie sami ukraincy robia szkoda pisać na dzisiejszy dzień każdy by chciał coś dobrego kupić i nawet dobrze by zapłacił za towar ale nic juz dobrego nie kupimy to wszystko idzie przez pośredników i oni zawsze coś wykombinuja
Opublikowano

Ja oleje kupuje tylko w intercarsie i gordonie tam mam pewność biorą bezpośrednio od dystrybutora i cena u nich jest dobra dla mnie jako dla odbiorcy finalnego..

Turdus 5l to koszt 52pln brutto  a 20l 197 brutto

Ale wszystkie małe sklepy i stacje paliw kupują oleje w hurtowni z pod warszawy... ale o jakości nie będę się wypowiadał 10w40 efla kupione na stacji która zapotrauje się w tej prywatnej hurtowni nie chciało wyplunąć z banki przy -12 stopniach.. ale cena na stacji jest praktycznie identyczna jak ja mam w hurtowni...

 

Opublikowano

Anetka1 napisał:

18 minut temu, Uziu92 napisał:

A skąd wiesz że podrobiony? jasnowidz?

No bo turdusa nie opłaci sie podrabiac  jak twierdzisz

mój jest od dystrybutora i nie jest podrobiony po za tym łatwo poznać podróbki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v