Polecane posty

skok    1

Witam

Gdzie bezpiecznie w ciągniku zetor 12145 mogę podłączyć przewody elektryczne od prasy case RBX453 żeby podczas awari przełącznika 12/24 nie spalił się komputer od prasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalT25    16
Najlepiej chyba będzie podłączyć się bezpośrednio do klem jednego z akumulatorów

nowe cylindry---->500zł
nowa pompa---->300zł
ryk T-25----->bezcenny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

Tylko pamiętaj o zabezpieczeniu prądowym sterownika poprzez bezpiecznik odpowiednio dobrany.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    911
Podłączysz pod jedno aku to będą problemy z ładowaniem. Zastosuj zabezpieczenie nadnapięciowe i tyle. Rozwiązań do czorta i ciut ciut włącznie z back-boostami na napięcie wejściowe 9 - 30 V. Wyjście wtedy cały czas ma napięcie projektowane. Najprościej to bezpiecznik i transil ale niewiem czy na tak małe napięcie znajdziesz. Dioda zennera tyrystor i bezpiecznik sprawdzi się na stówę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    99
podłącz się do klem akumulatora ,tego którego minus jest podpięty do masy ciągnika ,z ładowaniem niebędzie problemu bo akumulatory podczas normalnej pracy są spięte równolegle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    137

Na moje oko to prawie nie ma szans na pojawienie się 24V nawet przy awarii przełącznika, musiało by przepalić wewnętrzne połączenie między zaciskiem 30 a 51. Podłącz się pod akumulator, który ma minus na budzie tak jak koledzy podpowiadają, to zlikwidujesz to ryzyko. Jaki jest pobór prądu tego komputera? Jak do ok. 1A to możesz dać stabilizator 7812, ale to będzie grzałka, przetwornica step down też może być ale w przypadku awarii klucza i tak puści całe napięcie na wyjście, aczkolwiek przy małym ryzyku takiej awarii przełącznika to jeszcze dodatkowo zwiększy poziom bezpieczeństwa. Ale wystarczy jak podepniesz się pod ten akumulator, chyba że koniecznie chcesz się piąć gdzieś w instalacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez paulo890625
      czy jest mozliwosc przerobienia instalacji elektrycznej przy 3065 z 2 akumulatorów 12V na jeden duzy akumulator?
    • Przez tomekxwz
      witam panowie!!! mianowicie mam taki problem dzisiaj po umyciu fergusona chciałem go odpalić ale nie można... słychać tylko zaskakiwanie elektromagnesu a rozrusznik ani drgnie.proszę o pilną pomoc
    • Przez Bartek72511
      Witam panowie.Mam taki problem bo szukamy ciągnika i trafiliśmy na fajny egzemplarz, ogólnie zadbany tylko nie działa ten przełącznik żółw zając i facet mówił że to jakiś moduł się zepsuł i go omineli i wyprowadzili jakiś przycisk. Jest to skrzynia 32x32. I nie wiemy czy jest sens takie cos oglądać czy lepiej dać spokój z nim? Model to 3090.
    • Przez keeway
      Witam ma ktos schemat. Podlaczenia przerywacza i wlacznika kierunkow w mf 135 bo poprzedni wlasciciel wyrozłanczal
    • Przez blachbadylorz
      Witam wszystkich bardzo ciepło:)
      Mam spory problem w zetorze 5340 (okrągła maska) mianowicie:
      Wziąłem się za naprawę instalacji po ,,fachowcu" nie mogę za nic w świecie dojść od czego jest jeden z przewodów pod maską.
      W wiązce która idzie na sam przód do świateł (seryjna fachowiec podłączył wszystko na krótko i wracam do oryginału) są 4 kable: światła mijania, drogowe i klakson. pozostał mi jeden wolny kabel taki lekko grubszy niż pozostałe i czerwony. Za nic w świecie nie mogę dojść od czego on jest. Mierzyłem miernikiem włączając wszystko po kolei i ani amperka nie wydusił... jest zakończony wsuwką żeńską (oryginalnie tak było widać po wsuwce)
      Może znajdzie się ktoś kto mi pomoże bo z instrukcji niestety nie mogę dojść.
      Przychodzą mi dwie opcje do głowy ale nie chcę ryzykować żeby nie pogorszyć:
      -przewód dający napięcie na obrotomierz bo tak nie działa dłuższy czas więc możliwe, prądniczki nie było od nowości i działał normalnie z tego co pamiętam
      -przewód plusowy do stacyjki ale ten przecież idzie od rozrusznika o ile dobrze pamiętam.
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj