Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

właśnie nie widać było żadnego ruchu, wyciągnąłem pompę i jest dobra.

dziś wymontowałem termostat i widać obieg wody.

termostat otwierał się i jest dobry.

 

zdziwiło mnie tylko jedno, jak był założony termostat to wchodziło około 22 litry, a teraz około 3 litry więcej.

Opublikowano

otwór miałem zrobiony nawet na 6mm i nic nie dawało, nagrzewnicy nie mam, zobaczę co będzie się działo jutro bez termostatu bo ciągnik idzie na cały dzień w ciężki teren.

Opublikowano

z tego co mi móili w sklepie to uszczelki też były dobierane do silników i który łapał szybciej temp. to mial więcej otworów w uszczelce a który wolniej to miał zaślepione te otwory, także należy zakładać takie jakie były chyba że występowało zjawisko przegrzania lub niedogrzania

Opublikowano (edytowane)

jeśli mam otwory w bloku i w głowicy to raczej muszę mieć uszczelkę z otworami, i taką też założyłem. Starą z zaślepionymi otworami powykręcało i wydmuchało.

Jak miałem zaślepione otwory to jedna strona silnika była letnia a do drugiej nie dało się dotknąć, czyli coś było nie tak.

na uszczelce którą teraz założyłem pisało turbo

Edytowane przez nitek
Opublikowano

Pierdoły piszecie. Uszczelka głowicy zależy od "dołu" silnika. Jeśli jest blok starego typu z miską olejową chłodzoną wodą, lub nowego typu chłodzono jeszcze wodą to zakłada się uszczelkę z pełnymi/wszystkimi otworami. Jeśli blok posiada już oddzielną chłodnice oleju silnikowego to zakłada się uszczelkę bez otworów wodnych.

Opublikowano

Kolega misio2614 wytłumaczył wam dokładnie w starym typie pompa wody głowica i blok robi inny obieg niż w nowym i zakładając uszczelkę zaślepioną do starego typu silnik gotuje się na 2 pierwszych garach od chłodnicy i przepala uszczelkę głowicy. :blink: Miałem taki przypadek gość założył uszczelkę zaślepioną i wytrzymała 3 tygodnie katorgi w polu i przyprowadził do mnie bo nie wiedział o co biega a wcześniej pękły 2 tłoki a starą uszczelkę miał z otworami. ;[Po rozebraniu spaliło uszczelkę na 2 garach od przodu i pękły pierścienie i porysowało tuleję. :(Głowica poszła do zrobienia (planowanie i wymiana zaworów i gniazd).Złożyłem na uszczelce z pełnym przepływem i ustawiłem kąt wtrysku bo był bardzo wczesny i jesienne orki i uprawiania pod siewy i zimowe przeszła bez problemów tylko po przejechaniu koło 50 motogodzin głowicę trzeba jeszcze raz do ciągnąc i tyle. :P

 

.

Opublikowano

w moim przypadku było tak samo, na 2 pierwszych wydmuchało uszczelkę, teraz pojeżdżę bez termostatu i zobaczę co będzie się działo

Opublikowano (edytowane)

Pierdoły piszecie. Uszczelka głowicy zależy od "dołu" silnika. Jeśli jest blok starego typu z miską olejową chłodzoną wodą, lub nowego typu chłodzono jeszcze wodą to zakłada się uszczelkę z pełnymi/wszystkimi otworami. Jeśli blok posiada już oddzielną chłodnice oleju silnikowego to zakłada się uszczelkę bez otworów wodnych.

a ja sie z tobą nie zgodze bo w starym typie bo tak jak piszesz w c385 mam stary typ silnika i miska chłodzona wodą i miałem i mam nadal uszczelkę założoną z zaślepionymi otworami ale nie wszystkimi, a w 1224 mam odzielną chłodniczkę wody i miałem i też założyłem uszczelkę z wszystkimi otworami. Oba silnik nie mają problemów z przegrzewaniem się ani z niedogrzaniem. pozdrawiam

Edytowane przez mocher
Opublikowano

Witam ,Panowie jak dokładnie ustawic kat wyprzedzenia wtrysku w 1614 bo mam podobny problem przed remontem sie nie grzał teraz dostał nowe bebechy wtryski głowice i dziwnie chodzi pali od strzała ale ma takie metaliczne stukanie tak jak by miał przyspieszony zapłon a dodam jeszcze ze po rozgrzaniu ciezko mu obrucic jakby za wczesnie dostawał paliwo

Opublikowano

Mam problem. Przy dzisiejszej pracy ursusa w agregacie pękła mi guma ta na samym dole chłodnicy . Cały płyn chłodniczy uciekł

z chłodnicy ;[ . pojechałem i kupiłem nową gumę i ją założyłem. Zauważyłem że przy pracy ciągle mi wyrzuca wodę z chłodnicy.

Temperatura jest ok ale dlaczego ciągle z wężyka który służy za pozbywania się nadmiaru cieszy syczy powietrze.

Czy powodem jest głowica ?? :huh:

Opublikowano

Kolego podnieś ten przewód do góry, bo idzie za nisko. Walczyłem u siebie z tym problemem 2 lata, uszczelki różnego typu, zmienione tuleje, głowica robiona i nie było poprawy - podniesienie przewodu pomogło. Mam na myśli przewód chłodnica - chłodnica oleju.

Opublikowano

musisz opisać problem dokładniej.... jeśli silnik kopci na biało i w chłodnicy pojawia się olej lub czuć z chłodnicy zapach spalin to poszła uszczelka pod głowicą

Opublikowano

d*pa nie uszczelka, kolejny przewrażliwiony operator, na początek proponuje nowy korek bo to układ nadciśnieniowy, a w kwestii wyjaśnienia, wszystko co się rozgrzewa(no może prawie wszystko) zwieksza swoja objętość, woda i borygo też więc musi przybywać cieczy to prosta fizyka.

Opublikowano

Witam ostatnio jadac zauważyłe ze wycieka mi pły chłodniczy z wężyka od nadmiaru kiedys wyciekało lecz staneła woda tak zę przykrywała chłodnice teraz wyrzuca tak że jest nie zakryta jaka jest tego przyczyna ciągnik miał zawsze płyn wiec raczej nie jest przegrzany prosze o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v